פליי פסטיגל play festigal חנוכה 2019

פליי פסטיגל, play פסטיגל
פליי פסטיגל חנוכה 2019
פליי פסטיגל יוצא לדרך כרטיסים לחנוכה 2019

פליי פסטיגל (Play פסטיגל) מחבר בחנוכה הקרוב את העולם הוירטואלי של המשחקים עם העולם האמיתי בעזרת נבחרת הכוללת פעם נוספת את נועה קירל ויונתן מרגי עם עדן בן זקן, איתי לוי, צביקה פיק ועוד נבחרת של כוכבים ועשרות רקדנים, אפקטים ופעלולים.

הפסטיגל, מופע הבמה המושקע של חנוכה יוצא לדרך בפעם ה-39 עם עולם בימתי עשיר המאגד מידי שנה את נבחרת החלומות הפופולארית בארץ, המתגבשת סביב עלילה מקורית המשלבת רצועות מוסיקליות מוכרות וחדשות ושואו בימתי שמעלה את הרף כל שנה מחדש, בבימויו של חנוך רוזן.

בשנתו ה-39, הפסטיגל מנסה לשמור על מעמדו כאחד הבילויים הפופולריים בחנוכה לילדים, הורים ובני נוער, בזכות השואו המושקע ברמה בינלאומית ונבחרת של כוכבים נכונים לזמנם עם מעל ל-100 מופעים שיעלו באולמות בחיפה, תל אביב וירושלים.

 

פליי פסטיגל Play – העלילה

המשחק של פליי פסטיגל הפעם הוא עולם וירטואלי בו אפשר להיות מי שאתה רוצה, מקום בו המציאות והדמיון מתחברים לאחד. בעולם הזה יש משחק שבו כל אחד יכול לשיר, לרקוד, להתלבש כמו כוכב ולהופיע מול אלפי אנשים.
אבל במציאות כשהגיבורים שלנו מורידים את משקפי המשחק הם צריכים להתמודד עם חיים לא פשוטים.
האם יצליחו להיות גיבורים גם בחיים האמיתיים?

האם יצליחו לצאת לרגע מהמסכים? להתחבר אחד לשני? ובמיוחד להתחבר לחיים האמיתיים!

בעלילה ישולבו שירים מקוריים ומוכרים, ונתענג כולנו על להיטיו הנצחיים של המאסטרו, צביקה פיק לצד כוריאוגרפיות מפוארות, בשואו בימתי שנראה אך ורק על בימת הפסטיגל.

בשנה שעברה שבר הפסטיגל את שיא כל הזמנים וצפו בו למעלה מ- 500 אלף רוכשי כרטיסים בטרם התחילו המופעים. ההישג חסר התקדים נשען על ההחלטות האומנותיות, הליהוק והפקה ברמה הגבוהה ביותר אשר מנגישה את חווית הפסטיגל לקהל המשפחתי מכל הארץ. כמידי שנה ובפרט בשלוש השנים האחרונות, הפסטיגל מצליח לגייס מנעד רחב של משתתפים המביאים קשת מגוונת של ייצוג בימתי לכל המשפחה.

פליי פסטיגל: משתתפים

איתי לוי, עדן בן זקן, נועה קירל, מרגי, גפן ברקאי, אליאנה תדהר, טלי אורן, שירה לוי, אנה זק, אבי קורניק, קווין רובין, אוראל צברי, דניאל עמית, אייל שכטר.

בתפקיד ממציא המשחק: המאסטרו – צביקה פיק
בימוי: של חנוך רוזן

PLAY פסטיגל חנוכה 2019

חנוכה 2019 – החל מה- 30.11.19
מכירת הכרטיסים החלה

 

פליי פסטיגל Play – כרטיסים לפסטיגל, הנחות ומכירה מוקדמת

מכירה מוקדמת במחיר מיוחד לפרק זמן מוגבל ב-3 קופות הכרטיסים החלה. ניתן להשיג הנחות לפסטיגל בוועדי העובדים, בכרטיסי האשראי, בהוט ובשופרסל.

כרטיסים לפסטיגל בתל אביב:

קופת תל אביב
טלפון: *2207

להזמנה דרך האתר לחצו כאן…

כרטיסים לפסטיגל בחיפה:

קופת חיפה
טלפון: 04-8662244

להזמנה דרך האתר לחצו כאן…

 

כרטיסים לפסטיגל בירושלים:

בימות ירושלים
טלפון:  6226 *

להזמנה דרך האתר לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



6-12, בני נוער, כל המשפחה בתשלום

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה