טיולי חורף, תערוכות ופסטיבלים, סרטים והצגות לילדים שיספיקו עד נר שמיני של חנוכה

טיול עששיות שבועות
טיול עששיות לאור ירח | צילום: שלגית אשטמקר

גשם של רעיונות לבילוי עם הילדים בסופ”ש: טיילים עם מגפיים ורואים מפלים ושלג בצפון או שטפונות בדרום, סופרים לאחור ונוחתים שוב על הירח הפעם במוזיאון מחומם היטב, יוצאים לטיול עששית ביום או חנוכיות בלילה, מכינים נרות טבעיים כמו פעם, מצלמים מטוס ממריא דרך טיפה שקופה, מגלים את האש שאת השעמום תגרש, מטפסים כמו נינג’ות, מבלים באתגרי בריחה לכל המשפחה, נשארים בבית ומדפיסים חדר בריחה מיוחד המון פעילויות שיספיקו עד נר שמיני של חנוכה:

 

 

פסטיבל מטיילים במגפיים בכרמל

פסטיבל החורף השנתי בכרמל יוצא לדרך: פסטיבל מטיילים במגפיים. מוזמנים ליהנות בחמישי מטיול עששיות או לקפוץ בשבת לשוויצריה הקטנה. לפגוש תופעות טבע ייחודיות לכרמל, להנות מנוף יפייפה, אוכל מקומי טעים והמון אטרקציות לילדים…

עוד על הטיול בשבת ועל הפסטיבל…

 

טיול עששיות חנוכה
טיול עששיות ביער לאור ירח | צילום: שלגית אשטמקר

 

 

לאן בורחים מהפסטיגל?…

טרנד חדרי הבריחה מקבל תכנים ומקומות חדשים וייחודיים באתרי המורשת ברחבי הארץ. השנה, במסגרת שבוע המורשת בישראל 2019, יציעו פעילויות מרחבי בריחה שיקחו את המבקרים למסע בזמן. פיצוח כתבי חידה, איסוף רמזים, קריאת מפות וניווט ברחבי האתר, פתיחת תיבות נעולות, איתור שודדי עתיקות והיכרות עם מורשת והיסטוריה עשירים מתקופות חדשות וישנות, באתרים בהם הקירות והאבנים יודעים לספר את התקופה…

הפעילויות יימשכו עד סוף חופשת חנוכה – אל תפספסו: לפירוט פעילויות חנוכה בשבוע אתרי המורשת…

 

פעילויות לילדים בשבוע מורשת
בואו לברוח אל העבר בשבוע אתרי המורשת | צילום: ענר גרין

 

 

 

סיור משפחתי מחושך לאור וקופסת אור לדרך…

במוזיאון אגם נערכים סיורים מיוחדים למשפחות. מוזמנים להגיע עם הילדים וללמוד מיצירות האמן יעקב אגם, וליצור בעצמכם בהשראתו בסדנת יצירה, בה תוכלו להכין קופסאות אור בהשראת האמנות בתערוכה.
בנוסף יתקיים סיור באפילה, במהלכו יאירו את החשכה ויגלו את הצבעים בעבודותיו של האמן…

לפרטים נוספים חייגו: 053-9382681

מאירים את המוזיאון בחנוכה…

 

גשם בחנוכה
טיול באפלה ברחבי המוזיאון | צילום: ויקטור אוסיפוב

 

 

בעיר הילדים כבר הייתם?

פיקולוניה הוא  מקום מיוחד המדמה עיר אמיתית רק קטנה יותר שהילדים יכולים להרגיש בה כמו ממש כמו גדולים ולחוות את העולם הגדול דרך משחק משותף. לשבת בבית קפה, לקפוץ לסידורים במוסך או בסופר, לקפץ בחדר כושר ואפילו לראות איך נראית תחנת מכבי אש מבפנים…

לפרטים: 053-7106951

הרבה יותר ממשחקייה…

 

זנזיבר מושב בצרה, פעילות לילדים בשבת, מה עושים בשבת, אטרקציה לילדים בשבת
פעילות לילדים בשבת? זנזיבר מושב בצרה

 

חפש את המטמון, תופסת בועות סבון, מכינים פוקאצ’ות וקוטפים פירות הדר…

בגינת אוכל מתכוננים לחגים.
בשבת הקרובה אתם מוזמנים למשק, לקטוף ולסחוט קלמנטינות טריות ועסיסיות, להכין קישוטים בסגנון כריסמס, לסייר בכוורות שבמשק וליהנות עם הילדים מעוד פעילויות והפעלות, והרבה מרחבים וטבע.

להרשמה לפעילות חנוכה חייגו: 053-9382203

לכל הפעילויות בסוף השבוע הקרוב בגינה…

 

מבשלים עם הילדים
ילדים בסדנת בישול בגינת אוכל | קרדיט: משק הלברכט

 

 

לא כדאי לפספס כניסה חינם למוזיאונים בעיר…

בכל שמונת ימי החנוכה תתאפשר כניסה חינם לילדים בכל מוזיאוני חיפה. (שימו לב שהכניסה לילד מתחת לגיל 13 חייבת במלווה. המבצע אינו תקף לקבוצות/ביקורי תלמידים, ואינו כולל אירועים וסדנאות.)
במוזיאונים מציעים לכם סדנאות ופעילויות מיוחדות לאורך החג, וגם בשבת הקרובה אתם מוזמנים להגיע ולהתגבר על הפחד מהחושך. בנוסף למסיבת פיג’מות, חדר בריחה במוזיאון, יצירת סביבון מאוריגמי ועוד…
גם פסטיבל החג של החגים בעיצומו, שנערך לרגל 3 החגים של הדתות המרכזיות בעיר. הופעות, שוק כריסמס, אמנים מקומיים, סנטה קלאוס שמחלק ממתקים ועוד הפתעות בפסטיבל…

מסיבת פיג’מות והכנת פנסים…

 

פעילות לילדים בשבת
סדנאות יצירה במוזאונים | צילום: ג’ני כצנר

 

 

כרטיסים אחרונים להצגות הכי טובות בחנוכה…

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער עולה עם המון הצגות איכותיות לילדים, במיוחד בחנוכה.
גם בשבת הקרובה תוכלו לצפות במגוון הצגות איכותיות לילדים. מקווים שנשארו כרטיסים…

איזה הצגות אפשר לראות השבת?…

 

מחסן השטוזים של דתיה

 

 

פעילות לא רק למדענים…

במוזיאון המדע ע”ש בלומפילד בירושלים חוגגים 50 שנה לנחיתה על הירח ומזמינים אתכם להפנינג חנוכה מיוחד לכל המשפחה. לא רק לאסטרונאוטים ולאסטרונאוטיות: לשגר טילים, להביט מקרוב ברסיסי ירח אמיתיים, להעיף בלונים, לבנות זרועות רובוטיות נעות, להרים משאות בעזרת מכונת הרמה ועוד פעילויות מגניבות. בנוסף, יתקיימו פעילויות גם בלילות החג בעלות של 10 ₪ בלבד לכרטיס כניסה למוזיאון + כניסה למופע.

לעוד מידע חייגו: 053-9382657

צעד גדול לחנוכה…

 

מוזיאון המדע בירושלים
אירועי חנוכה במוזיאון המדע בירושלים | צילום: טל בר לב

 

 

ניסים ונפלאות לאור עששיות…

אם אתם רוצים לראות עם הילדים את המקום שבו הכל קרה… תעלו לירושלים בחג, העיר מקושטת באורות החנוכיות בחלונות כל ערב אבל צלפני זה תוכלו להצטרף לחוויה מיוחדת מתחת לירושלים של מטה… בחנוכה הקרוב יחכו לכם בעיר דוד פעילויות חדשניות לצד עתיקות ירושלים – סיור עששיות במעבה האדמה, משחק מטמון וירטואלי, משחק ניווט סלולרי, מסע בזמן באמצעות VR ועוד פעילויות שוות לכל המשפחה בחג… לכל הפעילויות בעיר דוד…

 

פעילות וסיור חנוכה
מטיילים ומשחקים בעתיקות ירושלים | צילום: אליהו ינאי, ארכיון עיר דוד

 

 

כבר הצטלמתם עם הדבורה הענקית?

מכוורות ברחבי הארץ מזמינות אתכם לפעילויות שיתאימו לכל המשפחה: הכנת חנוכיות, טעימת סוגי דבש שונים וסופגניות עם דבש, סדנאות יצירה ועוד. תוך התבוננות בכוורת אמיתית, מפגש עם דבוראים ולמידה על עולמן הקסום של הדבורים.
כל מכוורת מציעה הפעלות שונות לפי אופי המקום.

לפירוט כל הפעילויות המתוקות…

 

ביקור במכוורת
בובת הדבורה הענקית מחכה לכם שתצטלמו איתה | צילום: דבורת התבור

 

 

פארק האקסטרים הגדול לילדים

לאחר שלמעלה ממאתיים אלף אנשים כבר נהנו במתחם הוואי פארק בכל רחבי הארץ, בחג חנוכה הקרוב הוא חוזר. המתחם מציע חוויית אקסטרים בסגנון התוכנית wipeout, ומתנפחי ענק במהלך חופשת החנוכה 2019 בהיכל רוממה חיפה. המתחם מותאם לאווירת ההיכל ומציע חוויה ייחודית לכל המשפחה.

מתחם הווייפארק…

 

פארק אקסטרים לילדים
פארק האקסטרים וויפארק מגיע לחיפה | קרדיט: יח”צ

 

 

קר בחוץ? קרח בפנים

היכל הקרח בחולון מזמין אתכם לבלות את חנוכה 2019 באווירה מהנה עם המון פעילויות לילדים ולמשפחה: הופעות החלקה אומנותית, דמויות ענק יחכו לילדים שיחליקו ויצטלמו איתם, בכניסה להיכל תוקם עמדת ספינג’ים עם תוספת מתוקות ויחולקו מטבעות שוקולד דמי חנוכה למחליקים.

מרחק קצר מהמרכז, חייגו: 053-9382271

כאילו לא קר מספיק…

 

היכל הקרח חולון חנוכה
מוזמנים להיכל הקרח: להצטלם ולהחליק עם דמויות ענק ולאכול ספינג’ים ומטבעות שוקולד… | צילום: חגי כהן

 

 

חנוכה עם מהות

מרכז מהותי יערוך לראשונה פעילות לילה לבן בחנוכה. הפעילות תהיה בסימן גילוי האור העצמי שלי. בנוסף לפעילות מכוונים את האור אליי, במהלכה יבחרו הילדים את הכדור שלהם בבריכת הכדורים ודרכו ילמדו לכוון את האור אליהם, ולהאיר את עולמם הפנימי על ידי חשיבה והתבוננות פנימה.

למידע על הפעילויות ותיאום מראש חייגו: 053-7106941

לכל פעילויות חנוכה במהותי…

 

פעילויות לילדים במרכז בסוכות

מרכז מהותי, תל אביב | צילום: אמית הרמן

שלג בחרמון, מפלים בצפון ושטפונות בדרום

אמנם עונת הסקי עוד לא נפתחה, אבל חובבי השלג יכולו לנסוע כבר בשבת לאתר החרמון המושלג שנפתח לראשונה השנה עם שלג ראשון לטובת המבקרים שיגיעו לאתר. קחו בחשבון שמזג האוויר חרופי מאוד ובאתר שוררת טמפרטורה של  עד מינוס 2 מעלות וחשוב להתלבש היטב ולקחת בגדים להחלפה לילדים.

ממש בימים אלה נחנך באתר רכבל המבקרים החדש שייקח אתכם תוך 5 דקות לפסגה, עם צפי להרבה פחות תורים וללא רוח או קור – מדובר על רכבל של קרוניות סגורות שהחליף את הרכבל הותיק עם הכסאות הפתוחים.

 

שלג ראשון בחרמון
שלג ראשון במפלס התחתון של החרמון. צילום: אתר החרמון

חובבי השטפונות וגם מי שלא ראה אף פעם, זה הזמן להגיע לתצפית על נחלי הדרום לראות מרחוק ותוך הקפדה על כללי הבטיחות, את תופעת הטבע הייחודית לנגב ולמדבר יהודה, שבה מדבר שומם הופך תוך מספר דקות למפל של נחלים שוצפים עם כמויות עצומות של מים.

כולם רוצים לראות (ולצלם…) את הגל הראשון, קבוצות שלמות בפייסבוק ובוואצאפ עוסקות רק בזה והמכורים לתופעה יכולים לבלות לילות שלמים בהמתנה לגל הראשון שלא תמיד מגיע…

ציידי השטפונות - גשר נחל אוג
ציידי השטפונות – גשר נחל אוג

טיול שטפונות  הוא חוויה מיוחדת שלא מחייב רכבי ארבע על ארבע ויש מקומות בדרום מהם ניתן לראות את השטפונות כמו נחל אוג, גשר נבי מוסא ועוד כמעט בלי לצאת מהאוטו.  שימו לב לא להכנס לערוצי הנחלים ברגל או ברכב, לא לחצות נחלי זורמים עם הרכב, לא להכנס למסלולי טיול שנסגרים על פי העדכונים באתר רשות הטבע והגנים ולהקשיב לעדכוני התנועה וסגירת כבישים בדרום לקראת ובמהלך הנסיעה שלכם.

 

חדר בריחה חנוכה נס פח השמן
חדר בריחה לחנוכה: מחפשים את פח השמן. צילום: לילך פיצ’בסקי

בעקבות פח השמן האבוד: חדר בריחה לחנוכה

למה לצאת מהבית בגשם לחדר בריחה אם אפשר להביא את החדר אליכם הביתה? כל מה שאתם צריכים זה מנעול עם קוד של 4 ספרות, מדפסת וכמה נרות חנוכה ותוכלו לבלות עם הילדים במשחק בריחה וחידות לחנוכה בעקבות תעלומת פח השמן האבוד.. תוכלו להזמין את חדר הבריחה שכתבה לילך פיצ’בסקי במחיר סימלי ואפילו יש לכם פה הנחה מיוחדת.

קבלו קופון הנחה מיוחד: רשמו חנוכה10 בזמן ההזמנה.

להזמנה לחצו כאן…

כרטיסים במתנה?

ברכות לכל הזוכים שכבר הספיקו לזכות בכרטיסים למופעי חנוכה ולסרט הילדים החדש מרגלים לא רגילים. אולי הכרטיסים לבילוי הבא שלכם יהיו עלינו?  תעקבו אחרינו דרך הפייסבוק שלכם ותדעו תמיד ראשונים על כל הפעילויות וההטבות.

אם עדיין לא הכרתם את מדריך החנוכה שלנו, נעים מאוד: מדריך חנוכה 2019 שמרכז לכם אטרקציות ואירועים לחנוכה, שממשיך להתעדכן עד שהחג נגמר…

בנוסף, השנה האזרחית תכף נגמרת, וזו הזדמנות טובה לאחל לכם שנה אזרחית טובה. אם תרצו לצאת ותצטרכו בייביסיטר, לא נוכל לשמור לכם על הילדים אבל אולי נוכל לעזור בדרך אחרת…

מאחלים המשך חג שמח, שבת רגועה, נעימה ומהנה!

מכולנו בקינדרלנד 🙂

אין תגובות

השאר תגובה