עדלאידע חולון פורים 2020: יום הולדת לחולון בקרנבל של המדינה

עדלאידע חולון הקרנבל של המדינה
עדלאידע לפורים ויום הולדת לעיר חולון | צילום: טל קירשנבאום
הקרנבל של המדינה יצא לדרך בפורים 2020. מוזמנים להגיע לתהלוכה מרשימה וגם לחגוג יום הולדת לעיר חולון...

עדלאידע של חולון, הקרנבל של המדינה 2020: השנה גם נחגוג 80 שנה לחולון במסיבת יום ההולדת הכי גדולה, הכי פורימית ועליזה בארץ. השנה תחנוך העדלאידע מסלול חדש, רחב ומוצל בו יוכלו המיצגים להתנשא לגבהים חסרי מגבלות.

הקרנבל של פורים 2020 עם חגיגת יום ההולדת הכי גדולה לעיר חולון. לכבודה יגיעו המון אורחים מיוחדים: המלכה אליזבת, הנשיא טראמפ והנשיא ריבלין, סטטיק ובן אל, נועה קירל ומרגי, הנסיכות אנה ואלזה. בנוסף לדרקוני ענק, תהלוכת אבירים, הליצן המרחף, אנשי הציפור המוארים והמסתוריים, דגלני ימי הביניים מפירנצה, מגלי הארצות והכדורים הפורחים ועוד ועוד…

 

עדלאידע בחולון 2020
העדלאידע בחולון ויום הולדת לעיר | צילום: שרון הנשיא

 

מי יגיע בפורים לעדלאידע בחולון?

לרגל יום ההולדת יכבדו את העדלאידע בנוכחותם במיצגי ענק המלכה אליזבת, הנשיא טראמפ והנשיא ריבלין הישובים על ספה מלכותית וגם שני זוגות סלבריטאים ידועים: סטטיק ובן אל תבורי, ונועה קירל ומרגי.
גם הנסיכות אלזה ואנה יגיעו לחגוג עם חולון כשהן ישובות בכרכרת השלג הרתומה לאייל הצפון הנאמן שלהן ומנגנות את להיטי הסרט לשבור את הקרח.

על המסלול יתגלגל גלגל ענק בגובה של 4 מטרים ועליו אמנים בתלבושות צבעוניות ובתהלוכה מיוחדת יצעדו 10 אבירים מאחורי דרקון שאורכו שבעה מטרים. אליהם יצטרפו שני דרקוני פנטזיה ענקיים הרכובים על גבי תלת אופן. מעל המסלול בגובה של 6 מטרים ירחף בתנועה סיבובית ליצן שמח, ולמטה על המסלול ירכבו שתי נשות ענק על קונסטרוקציות ענקיות בעיצוב מיוחד לחגיגות ה- 80.

מהולנד הרחוקה יפלשו לעדלאידע אנשי הציפור המוארים והמסתוריים: חיות מעופפות, ענקיות הבאות ממימד אחר ומשוטטות ברחובות ומופעלות על ידי אנשים מסתוריים. מאיטליה יגיע מופע הדגלנים של פירנצה שברוח ימי הביניים ישחזרו בהומור את טקסי משמעת הדגל העתיקה ואומנות הלחימה של אותם ימים.

איך אפשר לחגוג יום הולדת לעיר – בלי עוגת יום הולדת?…
במיצג מפואר תגיע עוגת יום הולדת ענקית בגובה 6 מטר המרחפת על המסלול ואותה ילוו גם קאפקייקס מתנפחים שנעשו במיוחד לעדלאידע. עוד ליום ההולדת: קוביית מתנה קרקסית ענקית שעליה אקרובטית המבצעת תרגילים עוצרי נשימה.

עוד בעדלאידע: יצורים וחיות כמו חיית הענק המוזרה, שלושת האיילים המרהיבים, הפיל, הדרקון בעל שלושת הראשים, חילזון ההפתעה גדול, הפרפר הצבעוני ומגלי הארצות רכובים על-גבי קביים ומעליהם כדורים פורחים ועוד…

בסיום העדלאידע תתקיים ברחבת מדיטק חולון מסיבת ענק עם נועה קירל. הקהל מוזמן לבוא, לרקוד ולהשתגע עד לא ידע.

 

עדלאידע 2020
הדרקונים מספרד הגיעו עד חולון לכבוד פורים | צילום:The Dragons of Barcelona

 

 

מתי פורים?

פורים 2020 יצא לדרך בין ה-9 ל-10 במרץ, ימים שני ושלישי.

העדלאידע תתקיים ביום שלישי, 10.3.20 החל מהשעה 12:00.

חיים מסיקה מנהל העדלאידע ומנהל מערך התרבות בעיריית חולון :

“כל קרנבל הוא סיבה למסיבה והשנה אנחנו שמחים לחגוג את פורים בקרנבל יום הולדת ענק לעיר חולון. בעדלאידע הזאת הכל יהיה גדול מהחיים ואפילו מהדמיון: 4500 משתתפים במפגני אקרובטיקה, ריקודים, מוסיקה, קצב ופנטזיה, מיצגי ענק מקוריים המתנשאים לגובה רב, מתנפחי ענק ודמויות מעולמות אחרים לצד דמויות מפורסמות ועוד ועוד.  אנחנו מזמינים את כולם לחגוג אתנו בעדלאידע של המדינה”.

 

מסלול העדלאידע חולון 2020:

החל משד’ משה שרת 25, ולאורך רח’ אלופי צה”ל ושד’ גולדה מאיר.

התהלוכה תסתיים ברח’ פנחס אילון 8 (מול הכניסה למוזיאון העיצוב).

 

עדלאידע חולון – פורים 2020

מנהל העדלאידע ומנהל מערך התרבות בעיריית חולון: חיים מסיקה.

מנהל ומפיק אמנותי: ערן פישר מחברת ראש חוצות.

מפיק בפועל: יאן בירברייר.

יועץ מוזיקלי: חנן דרוב.

עוד פרטים תמצאו סמוך למועד בעמוד הפייסבוק: לחצו כאן…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה