פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב – בכניסה חופשית

פסטיבל באילת
פסטיבל באילת עם אמני רחוב במופעים שידהימו אתכם | צילום: נורית מוסז

בסוף חודש פברואר, כשברוב חלקי הארץ החורף עוד בעיצומו, באילת דווקא עומד להיות חם עם פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב. הפסטיבל חוזר בפעם השמינית עם המון דמויות צבעוניות ועשרות אמני רחוב, להטוטנים, רקדנים, ליצנים ומופעים עוצרי נשימה לכל המשפחה, שיציפו את הטיילת בעיר וישמחו וידהימו את המבקרים.

תאגיד התיירות העירוני של אילת, שהקים את ווינטר סאן פסטיבל, העלה גם את הפסטיבל הזה שבמשך יומיים יביא אל הרחוב את הכישרונות הגדולים והצבעוניים ביותר: מופע אקרובטיקה אווירית, מתנפחי ענק, הופעות מוזיקה, פסלים שמתעוררים לחיים ודמויות שיפעילו את ההולכים בטיילת בשירה, ריקודים ובמשחק עם אביזרים.

 

פסטיבל תיאטרון רחוב באילת

אמן הקרקס הבינלאומי לאסלו הולוק יגיע הישר מהונגריה, במופע קרקס על גלגלים שידגים כמה דברים מופלאים אפשר לבצע עם גלגלים. במופע יהיה ניתן לראות חד אופן עצום בגובה 3 מטרים, ולעומת זאת גם את האופניים שנכנסו לספר השיאים של גינס כאופניים הקטנות בעולם.

בנוסף יתקיימו מופע הלהטוטנות: ויקטור ליטו, בהשראת הקרקסים הנודדים של תחילת המאה ה-20. לא עוצרים באדום של צמד אמנים פרוע שיבצע מופע מגניב שמתקיים על מעבר חציה שהקימו לעצמם ועוד. אפילו תוכלו להתנסות קצת בעצמכם בסדנאות תיפוף אפריקאי, קפוארה או ג’אגלינג שיתקיימו לאורך ימי הפסטיבל.

בין המופעים פזורים עשרות פסלים חיים ומופעי תיאטרון צבעוניים ומרתקים: החתול במגפיים, דרקון, לוחמת אש, אופנוע, עץ החיים ועוד…

 

 

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב: פרטים נוספים

יוסי חן מנכ”ל תאגיד התיירות: “פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב הוא חגיגה של אומנות למשפחות ולכל מי שאוהב לשמוח. הפסטיבל שיחודו גם במיקומו, מזמין את כל תושבי אילת ואורחיה ליומיים צבעוניים במיוחד בטיילת הצפונית שתציע תוכן חינמי ושמש אילתית מהנה.”

הפסטיבל הוא חלק מ- Winter Sun Festival המורכב מ-35 פסטיבלים ואירועים באילת, שכבר משכו אליהם מבקרים רבים מהארץ והעולם.

איפה: טיילת אילת מרחבת בית הגשר (המרינה) ועד טיילת מלון דן.

מתי: שישי ושבת, 28-29 בפברואר 2020, בין השעות: 11:00-15:00.

כמה: הכניסה חינם!

לפרטים נוספים באתר האינטרנט: לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה