פסטיבל ירוק ולא רחוק 2020: מגלים עם הילדים את שפלת יהודה

ירוק ולא רחוק 2020
ירוק ולא רחוק 2020 בחורשת המטוס כבר הייתם?
ירוק ולא רחוק 2020 בחורשת המטוס כבר הייתם?

בשפלת יהודה, אזור רחב ופחות מוכר על מפת הטיולים הישראלית מתוכנן להתקיים באמצע מרץ פסטיבל ירוק ולא רחוק 2020 שמאפשר למשפחות מטיילות לגלות את כל מה שיש לאזור להציע: טיולים בין שדות רחבים וירוקים, תצפיות נוף, סיורים מודרכים, סדנאות ואטרקציות לילדים, סיורים בחוות ומשקים חקלאיים, אתרי מורשת, מרחצאות חמים, מסעדות והמון אתרי פיקניק בשיא הפריחה.

עמותת התיירות שפלת יהודה הודיעה כי תדחה את הפסטיבל לזמנים רגועים יותר, לאור המצב הסוער בארץ.

רוצים לדעת ראשונים כשיודיעו על תאריך חדש לפסטיבל? הצטרפו לניוזלטר שלנו, ותדעו מיד את התאריך החדש שנקבע, וגם תגלו אטרקציות חדשות ומקומות בילוי מגניבים לילדים. אפשר להירשם כאן לניוזלטר…


9.3.2020 ליאור אבולעפיה

לקראת הפסטיבל יצאנו לסיור קצר לטעימה ממה שיש לאזור להציע והבאנו קצת תמונות וחוויות ממה שיש לאזור להציע, כי אם יוצאים זה ידוע שמגיעים למקומות מופלאים. ביקרנו בחוות ההיביסקוס המפתיעה בכפר ורבורג, במשק העיזים של משפחת שמואלי בבאר טוביה עם הגבינות מהטובות שטעמנו, החווה של חוה בקיבוץ חפץ חיים עם הרבה נשמה ואהבת אדם ובעלי חיים, טיול קצר בין הרקפות ביער חרובית מול תל צפית, צהריים עם הרגשה של בית בפונדק ורדה המיתולוגי, סיור בירוק בין השדות של קיבוץ רבדים עם עידן אופן וסשן של צילומים בין השקדיות של יער חרובית.

 

באר המשאלות בחוות ההיביסקוס
בבאר המשאלות הייתם פעם?…

עמותת התיירות שפלת יהודה מקיימת את פסטיבל ירוק ולא רחוק להכרות עם התיירות הכפרית והחקלאית בחבל ארץ יפיפה ומפתיע במהלך שלושת סופי השבוע של חודש מרץ. בין האירועים המתוכננים שווקי איכרים, הופעות של עיליי בוטנר וילדי החוץ, בניה ברבי, ליטל שוורץ, הצגות ילדים ופעילויות מגוונות באתרי טבע וחקלאות כמו סיורי ליקוט, ביקור במרכזי מבקרים כמו הכפר האתיופי וחוות ההיביסקוס, כולם במרחק נסיעה קצר מהמרכז.

 

טרקקטור צעצוע
משחקים בבית העץ – משק שמואלי בבאר טוביה

 

אטרקציות ופעילויות לילדים בימי פסטיבל ירוק ולא רחוק:

הפעילויות בפסטיבל מתאימות לכל הגילאים: משפחות וילדים, לבני גיל הזהב או צעירים חסרי מנוח ואוהבי טיולים. כל אחד ימצא בפסטיבל של שפלת יהודה פעילות, הופעה, טיול או סיור רלוונטי. קבלו כמה רעיונות מותאמים למשפחות וילדים בין חוות ידידותיות לחיות ולילדים, פינות ליטוף, הצגות וסיורים מודרכים באזור:

חוות החוויות

חווה חיות מקסימה המופעלת ומנוהלת כולה ע”י בני הנוער מפנימיית כפר הנוער כנות. החווה פתוחה בשבתות בלבד וכוללת גם פעילות אפיית פיתות, פינת ליטוף, מתנפחים ובתשלום סמלי נוסף גם רכיבה על סוסים.

עיזה פזיזה

מחלבת עיזה פזיזה מזמינה אתכם לחוויה של טבע ובריאות לכל המשפחה: סיורים מודרכים בדיר העיזים, סדנאות להכנת גבינה כפרית וארוחת גבינות עיזים מפנקת. לשבת במרכז המבקרים הממוזג או לרכוש ממבחר הגבינות והיוגורטים או לצאת לפיקניק בסביבה. מומלץ לשלב עם ביקור בגבעת הרקפות שבטל שחר או בטיול אל חורשת המטוס, הנמצאת בשיא פריחתה בעונה זו של השנה. גבינות העיזים שלנו נמכרות רק במחלבה ומומלצות בשילוב עם יין טוב או קונפיטורה איכותית, אותם ניתן למצוא בחנות הבוטיק שבמקום.

 

מסע לבטן האדמה

סיור בין שבע תחנות המציגות את מבנה כדור הארץ, עברו, ועתידו בחצר ביתו של הגיאולוג ד”ר אריה איתמר. בסיור תראו אבנים מכל העולם מינרלים צבעוניים, מתכות מאובנים ו…נפט מאובן.
הסיור ללא תשלום ומתאים לכל המשפחה. בתיאום בראש בלבד.

 

החווה של חוה חפץ חיים
מדישון וראם יוצא ראשון… החווה של חוה בחפץ חיים

החווה של חווה

תכירו את ג’ימי הג’מוס, ראשון הדישון, באפלה הבאפלו ושיקי השקנאי – החווה של חוה בקיבוץ חפץ חיים היא מרחב של 20 דונם עם מגוון בעלי חיים ושפע פעילויות לכל המשפחה: נסיעה ברכבת לרפת, חצר ליטוף, שחרור יוני דואר, חדר הנוסטלגיה, רכיבה על חמורים ואפיית פיתות ופעילויות לילדים בהתאם לחגי ישראל ולעונות השנה. פינת החי של הקיבוץ הפכה לחוות חיות ענקית שקולטת בעלי חיים שלא יכולים לחזור לטבע ונמסרו לחווה מצער בעלי חיים ורשות הטבע והגנים. כל הפעילויות כלולות תמיד במחיר הכניסה.

איפה? קיבוץ חפץ חיים
מתי? פורים 11 במרץ או בימים ראשון עד חמישי (בתיאום מראש)
טלפון: 053-9382907

 

 

חוות ההיביסקוס כפר ורבורג
לא רק ירוק… מוסיפים צבע בחוות ההיביסקוס כפר ורבורג

חוות ההיביסקוס

בחוות ההיביסקוס חוויה מרתקת במפגש עם שלל צבעים וצורות של פרחי ההיביסקוס הסיני. הצטרפו לסיור ותזכו לפגוש במגוון עצום של זני ההיביסקוס, ייחודו של הפרח וסגולותיו המופלאות, לטעום ממגוון המוצרים המופקים מפרחיו ופירותיו ומשאירים טעם של עוד. הסיור מלווה בסיפורי אגדות על פרחי ההיביסקוס בארץ ובעולם ובטעימות מהמוצרים שהחווה מייצרת מפרחיו ומפירותיו.

איפה? כפר ורבורג
מתי? כל השבוע – בתיאום מראש
טלפון: 053-9382056

 

שביל הליקוט

שפע של צמחי בר אכילים צומחים לנו ממש מתחת לרגליים. במפגש ליקוט נטייל בטבע, נלקט צמחים ונלמד: כיצד לזהות צמחי בר למאכל, אילו צמחים מסוכנים דומים להם ומה אפשר לבשל מהם. במפגש ישתלבו הפעלות, סיפורים ורעיונות למתכונים. בתום הליקוט נתכנס ונבשל יחד ארוחה מלוקטת ומזינה ולבסוף נאכל אותה בשמחה.

ההליכה במפגש מאוד קלילה ותתקיים במסלול מונגש לעגלות.
אורך הפעילות כ-3.5 שעות .
עלות: 140 ש”ח למבוגר, 70 ש”ח לילד/ה ולא יותר מ-480 ש”ח למשפחה.
המפגש יתקיים ביום הבחירות 2.3 ביער חרובית בשעה 10:30.
ניתן לקבל פרטים באתר: www.shvilhalikut.com/signup או בטלפון 050-6544566 טלאור

 

משק שמואלי גבינות עיזים, פינת ליטוף, אטרקציות לילדים
העיזים האלפיניות הידידותיות לילדים במשק שמואלי

משק שמואלי

סיורי השבת ב”משק שמואלי” מספקים חוויה מהנה, טעימה ומעשירה לכל המשפחה. בני הגיל הצעיר, ייהנו מפינת צביעה וציור, משחק בבית העץ המקסים וטיפוס על הטרקטורים במשק, ליטוף והיכרות עם בעלי החיים בדיר ובכמובן, להשלמת החוויה החקלאית – התנסות בחליבת עזים. הבוגרים יותר, ילמדו איך להכין גבינה משובחת במטבח הביתי שלכם וישתתפו בחידון אינטרנטי מלהיב, והדור המבוגר והצעיר-ברוחו – יוכל להעשיר את מאגר הידע הכללי עם אנקדוטות מההיסטוריה המשפחתית שלנו, השזורות בציונות ובבניית הארץ. בואו לטעום, להכיר ולהתאהב. מוזמנים באהבה להתקשר ולתאם את מועד ביקורכם. 
כמה עולה- 30 ש”ח למשתתף (מבוגר / ילד מעל גיל שנתיים)

שעת הפעילות: הסיור בשעה 11.00 

השתתפות ברישום מראש בלבד. מספר המקומות מוגבל.  מיקום: מושב באר טוביה. משק שמואלי ב waze

 פרטים ליצירת קשר: יעל 052-6659925   ניר 052-3308422

 

שביל הליקוט, סיורי ליקוט למשפחות, סיור ליקוט לילדים

סיורי ליקוט

מפגש ליקוט שכולל טיול קצר בו נלקט צמחים ונלמד: כיצד לזהות צמחי בר למאכל, אילו צמחים מסוכנים דומים להם ומה אפשר לבשל מהם. במפגש ישתלבו הפעלות, סיפורים ורעיונות למתכונים.

בתום הטיול נתכנס במתחם שאורגן מראש בו נבשל יחד ארוחה מלוקטת ומזינה ולבסוף נאכל אותה בשמחה. הארוחה תכלול: תבשיל ירקות שורש וירוקים מלוקטים, 3 סלטים, פיתות בטאבון, טחינה ירוקה, ממרחים ביתיים ותה צמחים חם או קר. אורך המפגש הוא בד”כ כשלוש שעות. 100 ₪ למבוגר 50 לילד.

 

כפר ביתא ישראל החוויה האתיופית

אתכלית, חקלאות, קהילה וחוויה אתיופית החווה החקלאית “אתכלית” שבקרית גת.
החווה החקלאית היא פרויקט קהילתי-חברתי מרתק, ומרכז לשימור ולימוד המורשת התרבותית של יהודי אתיופיה. כחלק מחיזוק המרקם החברתי של הקהילה האתיופית בקרית גת, מועסקים בחווה עשרות חקלאים מוותיקי הקהילה, המגדלים מגוון גידולים, ביניהם כאלה המיוחדים לקהילה האתיופית: גומן, טף והפלפל הסודני החריף שמשמש מרכיב יסודי במטבח האתיופי.

עידן אופן, פסטיבל ירוק ולא רחוק 2020, השכרת אופני הרים קיבוץ רבדים

עידן אופן קיבוץ רבדים: טיולי אופניים או רכבים חשמליים בפסטיבל ירוק ולא רחוק

עידן אופן

מרכז הרכיבה בקבוץ רבדים ליד גדרה מציע טיול אופניים ורכבים חשמליים לכל המשפחה במגוון מסלולים בנוף הפתוח של שדות ירוקים, מטעי פירות, טבע פראי ושרידי העיר הפלישתית עקרון. ניתן לשכור במקום אופני שטח לכל הגילאים, כסאות אחוריים ונגררים מסוגים שונים לילדים ופעוטות וכן רכבי גולף ממונעים.

שחמטיפוס

שחמטיפוס הוא אולם בולדר בו הקירות וגם חלק מן התקרה מכוסים באחיזות טיפוס ועל רצפתם מזרוני נחיתה עבים. טיפוס הוא פעילות ספורטיבית מהנה ומגבשת. הטיפוס מפעיל שרירים רבים בגוף ובעיקר את שרירי הליבה, משפר קואורדינאציה, מהירות וכוח. היופי בטיפוס הוא שנדרשות יכולות רבות, גם פיזיות וגם מנטאליות. הטיפוס הוא ספורט המתאים גם לגברים וגם לנשים והוא אחד מענפי הספורט היחידים שבהם ההישגים של נשים אינם נופלים מהישגי הגברים.

הרפת של איתי גיל – ניר בנים

מגוון רחב של פעילויות הקשורות לפרה ברפת של איתי – סיורים המסבירים על אופן הטיפול וההאכלה של הפרה ושל העגל, כניסה למכון החליבה המודרני המערב טכנולוגיה חדישה והסברים מקיפים על אופן החליבה וצורת העבודה של המכון, הסברים על הריונה של הפרה והלידה, ביקור ביונקיה שבה תוכלו הילדים יוכלו להאכיל את העגלים הצעירים בחלב וללטף אותם.

 

רועה מדבר Desert Shepherd

רועה מדבר – טיול של שעתיים ברחבי עמק האלה לראות בעיניים את השדות המוריקים, את הפרחים המבצבצים ובכלל את הטבע הפראי. כל שעתיים יוצא סבב מתחנת הדלק “פז” בעמק האלה, 120 שקל לאדם. ראשון עד חמישי: לפי הזמנה

לא רק ירוק... רקפות ביער חרובית
לא רק ירוק… רקפות ביער חרובית

משק מ.י טל חוויה חקלאית

בימי שבת של הפסטיבל יוכלו הילדים להינות מפעילויות יצירה מיוחדות מהטבע במתחם היצירה בחויה החקלאית, נסיעה בטרקטור ועגלה כמו כן חנות המשק תהיה פתוחה ותוצרת חקלאית ללא חמרי הדברה.

חוות הפסיפלורה מושב בית אלעזרי

קטיף עצמי של עגבניות שרי בצבעים ופסיפלורה (בהתאם לעונה), מבוך פסיפלורה ענק המתאים לילדים ולמבוגרים ומגוון פעילויות בחצר רחבה עם שולחנות פיקניק, מקומות ישיבה ומשחק, פינת יצירה לילדים, פינת משחק לילדים, פינת חי עם חיות משק (לא פינת ליטוף) ופינת קפה להכנה עצמית. החווה הוקמה ע”י משפחת עזרא, משפחה העוסקת בחקלאות כבר מעל לשלושים שנה.

איפה? בית אלעזרי – צמוד לצומת ביל”ו בדרך למזכרת בתיה.

אירועי פסטיבל ירוק ולא רחוק 2020:

שימו לב כי בעקבות המצב והנחיות משרד הבריאות, חלק מהאירועים בפסטיבל ירוק ולא רחוק בוטלו או יידחו:

סופ”ש ראשון בפסטיבל – פעילויות למשפחות ויום האישה:

פסטיבל פורים בחווה, סיורים בנמל אשדוד, ועוד פעילויות ברחבי האזור
12-14 במרץ:

  • פסטיבל פורים בחווה של חוה בחפץ חיים
    מתי? פורים ה-11 במרץ
  • סיורים לקהל הרחב במרכז המבקרים נמל אשדוד 12-13 במרץ
  • יום האישה עם הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ ושוק יזמים – האירוע בוטל בשל המצב והנחיות משרד הבריאות.
  • שמן דרור  הסיפור שמאחורי השמן – סיור חקלאי – 13-14 במרץ

ועוד מגוון אתרים ופעילויות לקהל הרחב

* המוםע של ליטל שוורץ אירוע בתים פתוחים שתוכנן בקיבוץ בית ניר בוטל בשל המצב והנחיות משרד הבריאות.

סופ”ש שני בפסטיבל – הצגות, מופעים ונוסטלגיה:

צעדת יואב, פסטיבל נוסטלגיה ועוד פעילויות ברחבי האזור
19-21במרץ:

  • מופע לילדים – שבעת הגמדים ושלגיה –  – האירוע בוטל בשל המצב והנחיות משרד הבריאות.
  • בניה ברבי – המופע – 19 במרץ – המופע בוטל בשל המצב והנחיות משרד הבריאות.
  • כלים למנטליות מנצחת הרצאה עם כדורסלן העבר ליאור ליפשיץ – 19 במרץ
  • MY MOMENT במסעדת השף כרמים – 19.3
  • צעדת יואב – הפנינג אוכל וטיולים למשפחות ביער קוממיות – 21 במרץ\
  • פסטיבל נוסטלגיה בשמן יוגב – מפגש עם סבא מוטי ובובות העץ (להוציא חיוך מעץ) וערב זמר איש חסיד היה שירים בניחוח בית אבא, שורשים ומורשת בהנחיית סאשה פרומן. חגיגה אביבית של יוגה ובשרים – 21 במרץועוד מגוון פעילויות לילדים וסיורים לקהל הרחב

 

סופ”ש 3 בפסטיבל ירוק ולא רחוק 2020 – אקולוגיה וקרקס:

סיור ייחודי במפעל מיחזור, יריד אוכל ומוצרים מהכפר, הפעלות קרקס לילדים, עיליי בוטנר וילדי החוץ, סיורי ליקוט ועוד בסופ”ש השלישי והאחרון של פסטיבל ירוק ולא רחוק בין ה26 ל-28 במרץ:

26/3 מכירים אקולוגיה- סיור ייחודי במפעל מיחזור לפסולת תעשייתית.
27/3 – 14:00- עילי בוטנר וילדי החוץ – האירוע בוטל בשל המצב והנחיות משרד הבריאות.
27+28/3 – יריד כפרי, תצוגת טרקטורים מרהיבה והפעלות קרקס
27+28/3 סיור ליקוט הכרות אביבי ביער קוממיות.
ועוד מגוון אטרקציות לילדים ופעילויות לקהל הרחב

לפרטים, הרשמה ומידע נוסף: 08-8500711

 

יקב חיטים
בוקר רגוע ביקב חיטים

 

מסעדות, יקבים וקולינריה. או בקיצור איפה עוצרים לאכול?

 

השמורה 215: כלניות קפה ומאפה

בכניסה לשמורת פורה מחכה לכם השמורה 215 – בית קפה ואוכל, מקום קטן בחיק הטבע המציע אוויר, אווירה, אוכל טוב וקפה מעולה המוגשים מכל הלב. כשתגיעו למקום תמצאו בצל האקליפטוסים בית קפה אחר עם נוף פתוח לשדות ירוקים מנוקדים בכלניות אדומות ובריזה מרעננת. מהשמורה 215 תוכלו להמשיך ולטייל בשמורת פורה , בתל נג’ילה , או לנסוע על דרך הנופית שתקח אתכם עד קיבוץ רוחמה. ממהרים? התקשרו מהדרך והאוכל יחכה לכם: 072-3944372

פתוח בימי א-ה, בין השעות 8.00-17.00 כל השנה. בחודשים פברואר-מרץ פתוח גם בסופי שבוע כשמזג האוויר מחייך.

 

פונדק ורדה: פופאי על הדרך

המסעדה הביתית המיתולוגית שהוקמה ע”י ורדה ואריה בצלאל לפני כ- 50 שנה, מנוהלת היום ע”י דור ההמשך. במקום מוגשים תבשילים ביתיים אותנטיים, מרקים, בשרים על האש, סלטים ומנות צמחוניות וטבעוניות, כאשר הכל נעשה מדי יום מחומרי הגלם הטריים ביותר וללא חומרי שימור. המוטו של המקום הוא: “מה שאנחנו לא יודעים לעשות אנחנו לא מגישים”, ובהחלט מרגישים את זה בכל ביס.

איפה? צומת ראם-מסמיה
מתי? א-ה 7:00-17:00 שישי 7:00-14:00
להזמנות: 072-3944354

 

נפלאות הגריל הארגנטינאי

גריל ארגנטינאי ענק מחכה לקרניבורים בחצר ביתם של יעל ואבי השוכן בלב יער בריטניה בו אבי צולה בשר וצ’וריסוס עסיסי שמוגשים לצד רוטב הגאוצ’וס וירקות והסלטים המיוחדים של יעל ויין העמק. לקינוח: נוף ושלוות היער עם המתוקים המיוחדים של יעל.
איפה? קיבוץ נתיב הל”ה
מתי? כל שבתות הפסטיבל מהשעה 12:30 (שישי – בתיאום מראש)
להזמנות: 072-3944354

האטישוק של נועם, פסטיבל ירוק ולא רחוק
פסטיבל ירוק ולא רחוק. צילום: האטישוק של נועם

הארטישוק של נועם

סיור חקלאי ומסעדה טבעונית בחצר ביתם של נעם ודליה, דור שלישי של חקלאים המתמחים בגידול ארטישוק וענבי מאכל. מהחצר נצא ביחד עם נעם לסיור מרתק בשדות הארטישוק, נשמע סיפורים על הירק המיוחד, נכיר את ההיסטוריה שלו ונטעם טרי טרי מהשדה. בנוסף נטייל בכרם הזיתים ונהנה בעונה מפריחת האפרסקים הנהדרת. בסוף הסיור נתכנס במרכז המבקרים לטעימת מרק ארטישוק או ארטישוק חלוט. במקום מכירת ארטישוק טרי הישר מבית האריזה ומגוון מוצרי משק.

עלויות: סיור 40 ש”ח. כולל ארוחה – 100 ש”ח

בתיאום מראש: 054-2278637

שני שמנים מעשנים קיבוץ נגבה

משתה בשרים מיוחד שני שמנים מעשנים יצרו עבורכם ערב קסום שבו נתנסה במגוון בשרים מעושנים וצלויים בשיטות שונות, מלווים ביין, סלטים, לחמים והכל חופשי כיד המלך ! המנות יוגשו לשולחן בצורות הגשה ייחודיות ומלהיבות תוך הסברים על המנות השונות, סוגי הנתחים והשיטה בהם נעשו.

 

ג’ויס – מסעדה כפרית

מסעדה כפרית שנמצאת בלב מושב ביצרון מול נוף כפרי המגישה תפריט איטלקי, ים תיכוני, חלבי, בשרי ומגישה ארוחות בוקר בסוף שבוע. למסעדה קונדיטוריה המייצרת קינוחים ועוגות לפי הזמנה.

גבינות צדק

בנוף פסטורלי, ירוק ופורח בחוות הבודדים חוות אלה נארח אתכם לסיור בדיר העיזים, עדר הפרות, מחלבה – הסיור בהדרכת צדק ויכלול הסברים על גידול בע”ח במרעה כדרך חיים, על חקלאות מתחשבת וחוות בודדים מה זה? משף הסיור כ40 דקות ובסופו יטעמו המשתתפים ממגוון גבינות החווה. במקום יגישו פלטות גבינות משובחות ולחמי מחמצת איכותיים עבודת יד.

שמן יוגב בכפר אחים

סיור במשק, טעימות שמן זית מתובל בסיפורי המקום, לרכוש שמן זית ישראלי מעולה מזנים שונים בכבישה קרה, בחנות בית הבד ישירות מאיתנו, המייצרים אותו באהבה רבה. בחנות לרשותכם מוצרים נוספים הקשורים לעולם הזית, מזכרות ומתנות.

יקב מרשה

יקב מרשה הוא יקב משפחתי המייצר יינות איכות כשרים באזור יין חדש ומתפתח. הכרם, היקב ומרכז המבקרים הצמוד אליו ממוקמים במושב זרחיה בחבל גבעות יהודה-תל מרשה בסמוך לנחל גוברין, במפגש של 3 שפלת החוף, הרי יהודה וחבל לכיש. היינות מיוצרים אך ורק מענבים הגדלים בכרם שבבעלות היקב ומבטיחים את ייחודיות הטעמים ואת הארומות האופייניות, המתקבלות מהענבים.

שמן דרור מושב בצרון

שמן זית דרור מופק מכרם הזיתים הקטן של משפחת גלילי במושב בצרון הוא שמן טרי ואיכותי. טעימות ומכירה של שמן פישולין הארומטי וברנע העדין. הסבר על סגולותיו הייחודיות של שמן הזית ותרומתן לחיים בריאים, על גידול הזיתים ועל תהליך הפקת שמן הזית פעם והיום.

 

לא רק ירוק בפסטיבל ירוק ולא רחוק
לא רק ירוק… סגול לבן במטעי השקדיות ליד יער חרובית

לינה, אירוח כפרי ומעיינות חמים

אזור שפלת יהודה זה לא הצפון ואין בו הרבה אפשרויות לינה ואירוח, כנראה כי בנסיעה קצרה אפשר לטייל ולחזור הביתה למרכז, לירושלים או באר שבע. אבל למי שמחפש חופשה משפחתית בלי להתרחק יותר מדי, או שמגיע מהצפון הרחוק, יש באזור כמה אפשרויות:

אורחן יואב

אורחן יואב ממוקם בתוך קיבוץ שדה יואב, במקום 26 חדרי אירוח בקומה אחת, ובהם עד 4 מיטות בחדר, בנוסף – במקום חדר אוכל, אולם התכנסות, בית כנסת ובריכה בעונה. מדשאות , עצים וגן קקטוסים באוויר רגועה וכפרית.
ימים ושעות של הפעילות – 24/7. המשרד פתוח בשעות 8:30-15:30
קיבוץ שדה יואב, ליד ה”דרים איילנד” (חמי יואב לשעבר) , בין אשקלון לקרית גת.

מדרשת הדרום: בית הארחה ומרכז סיור ולימוד

בית הארחה המאפשר אירוח בסביבה שקטה ונוף בקרבת מסלולי טיול ואתרי מורשת רבים. המקום מציע לינה בחדרי אירוח מרווחים ומתאימים לתלמידים, קבוצות ומשפחות. בחבל לכיש מגוון מסלולים ואתרים לא מוכרים המומלצים לטיול בנוף פסטורלי מלא בפריחה.

מעיינות דרים איילנד Dreasm Island

אם מצאתם בייבי סיטר… תכירו את דרים איילנד, ריזורט המעיינות החמים החדש – אי של תענוגות החיים המתפרש על פני 60 דונם. לשעבר חמי יוראב בהשקעה ענקית נפתח לאחרונה הריזורט מסביב למעיינת התרמומינרליים.
פתוח בכל יום : 09:00-22:00 בשישי עד 16:00. קיבוץ יואב (בין קרית גת לאשקלון)


לקראת סוף החורף הארוך והמשמעותי שהיה השנה עם תחילת האביב בחודש אדר מגיעה התקופה היפה ביותר לטייל בארץ בין גווני הירוק וצבעי הפריחה הצבעוניים של תורמוסים, רקפות, אירוסים, כלניות,שקדיות ופרגים. חגיגה צבעונית שכדאי למהר וליהנות ממנה. פסטיבל ירוק ולא רחוק 2020 שנחגג בשפלת יהודה בדיוק בתקופה זו ייתן לכם את הסיבה לצאת מהבית וליהנות מכל הטוב והיופי זה ולפגוש את האנשים וה
חקלאים שגרים במרחב הכפרי של שפלת יהודה.

פסטיבל ירוק ולא רחוק 2020: מגלים את שפלת יהודה

12-28 במרץ 2020

לפרטים נוספים, מסלולי טיול, מסעדות ואטרקציות לילדים באזור באתר: www.yarok.touryoav.org.il

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

מחירים

בהתאם לטיול/פעילות

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה