פעילות לפסח בבית: מכינים הגדה משפחתית

פעילות לפסח בבית: הגדה של משפחה להדפסה ממרכז מהותי
פעילות לפסח בבית: הגדה של משפחה להדפסה ממרכז מהותי
פעילות לפסח בבית: הגדה של משפחה להדפסה ממרכז מהותי

כולנו מחפשים בימים אלה רעיונות לתעסוקה עם הילדים עד שייגמר הסגר שאחרי הסדר… קבלו את הגדה של משפחה, פעילות לפסח בבית שהפיקו במרכז מהותי ותעזור לכם להעביר כמה שעות של זמן איכות, סביב הגדה משפחתית משותפת המחברת בין המוטיבים של פסח למנהגים הייחודיים של המשפחה שלכם.

אפשר להתנחם בעובדה שגשום משהו ורוב הסיכויים שלא היינו מטיילים היום בחוץ… אז אם אתם ממילא בבית, בואו להרוויח זמן איכות וליצור תקשורת פתוחה ומעניינת בתוך המשפחה הגרעינית. בנוסף, תוכלו ליצור מחווה לסבא וסבתא ולשאר המשפחה המורחבת שחסרה מאוד בימים אלה כשכל משפחה חוגגת את החג לבד בביתה. בסוף הפעילות כל משפחה תקבל ממהותי תוצר מקסים אשר יופק במיוחד לאחר הפעילות.

 

פעילות לפסח בבית: מכינים הגדה משפחתית

מורידים את ערכת הפעילות הגדה של משפחה מדף הפייסבוק של מהותי, ומקבלים 5 משימות משפחתיות הכוללות
שאלות מתבוננות ומשימות לביצוע.

כמה זמן נמשכת הפעילות?

כל משפחה תוכל לבחור איך ומתי לבצע כל משימה: בבת אחת או לחלק משימה לכל יום מימות החג.

למי זה מתאים?

כל בני המשפחה לוקחים חלק, הקטנטנים יסתייעו בהורים לטובת קריאה וכתיבה של המידע, הגדולים יותר יוכלו לעשות זאת בעצמם, אבל הכי חשוב שאת הפעילות כל משפחה תחווה במשותף.

 

 

משימות לדוגמא בפעילות:

סיפור יציאת מצרים

סיפור יציאת מצרים מזכיר לנו בכל שנה את הכוחות שנמצאים בתוכנו ואת היכולת לעמוד באתגרים השונים שהחיים מזמנים לנו. כל משפחה תבצע משימות מאתגרות כמו בניית המגדל הכי גבוה שאפשר מחפצים שונים שיש בבית או אתגר הדיבור: לומר כמה שיותר מהר את סדר הא’, ב’ בצורה הפוכה, משימה שהתוצאה שלה לפעמים מעודדת צחוק בריא.

 

לצייר את החופש שלי

משימה הקשורה לסמל החירות בהגדה ויצירת קולאז’ החופש בו כל אחד מבני המשפחה רושם 5 אסוציאציות למילה חופש, כל משתתף צריך לבחור מילה אחת ולצייר אותה ויתר השחקנים צריכים לנחש לאיזו מילה התכוון המשתתף.

 

למי הייתם רוצים להודות?

אחת המשימות ביצירת ההגדה המשפחתית, פעילות לפסח בבית הקשורה למוטיב ההודיה שבהגדה של פסח. כל המשפחה מוזמנת לדון בשאלה: על מה או למי הייתם רוצים להודות? כל בן משפחה ישלח ברכת וידיאו מצולמת לדמות יקרה ללבו, דמות לה היה רוצה לומר תודה. משימה שיכולה להיות מחווה מרגשת לבני המשפחה המורחבת ובמיוחד לסבא וסבתא שמתגעגעים אל הנכדים.

 

פעילות לילדים בפסח בבית: הגדה של משפחה ממרכז מהותי
פעילות לילדים בפסח בבית: הגדה של משפחה ממרכז מהותי

 

הגדה של פסח להדפסה:

את חוברת הפעילות ‘הגדה של משפחה’ המלאה ניתן להוריד בקישור הבא…

את תוצרי המשימות שולחים למהותי שיפיקו עבור כל משפחה בתום התהליך את ההגדה הייחודית שלה.

פעילויות לילדים במרכז מהותי החדש. צילום: אמיתי הרמן

הייתם כבר במהותי?

שערי מרכז מהותי כמו כל מרכזי המבקרים והאטרקציות בארץ (וכנראה גם בעולם…) סגורים בעקבות הקורונה. ובמיוחד לזמן הזה, צוות המרכז יצר פעילות אינטראקטיבית לפסח בבית, פעילות מהנה ומתבוננת שתביא מן הרוח של המרכז ישירות אליכם הביתה.

אם עוד לא הכרתם, מרכז מהותי, הוא מרכז פעילויות לכל המשפחה בתל אביב מבית מהות החיים, המציע חוויית בילוי ייחודית ויוצאת דופן, המקדמת תכנים חינוכיים ומעשירים בשילוב משחקים ותחנות הפעלה לילדים. מהות החיים הינו ארגון הפועל לתועלת הציבור וללא כוונות רווח תחת הקרן המשפחתית על שם תד אריסון. הארגון  נוסד במטרה להגביר את המודעות האישית ולהעניק כלים להשגת שלום פנימי.

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה