לילות קיץ קרירים בהר הנגב: גלישת חולות, תצפיות כוכבים וסנפלינג…

גלישת חולות
גלישת חולות במדבר | צילום: דרור במדבר

הלילות והבקרים הקרירים של המדבר מזמינים אתכם לחופשה שנותנת רגע לעצור את שגרת החיים, לנסוע לטייל ולנפוש בשקט של הנגב. הקיץ אתם מוזמנים ליהנות עם כל המשפחה בפעילויות לילות קיץ קרירים בהר הנגב, שנפרסות על פני סופי השבוע של החופש הגדול 2020 ברחבי רמת הנגב, מצפה רמון וירוחם.

החופשה המשפחתית הבטוחה ביותר בקיץ הקרוב: ספארי חיות לילה, סיורי עששיות באתרים קדומים, סנפלינג במצוק מכתש רמון, גלישת חולות בדיונות הזהובות והרכות. תצפיות כוכבים רומנטיות, סיורים חקלאיים חדשניים, סיורי תרבות, טבע וקולינריה בירוחם. אלו הן חלק מהפעילויות שמחכות לכם בהר הנגב.

כל הפעילויות מתקיימות תחת הנחיות התו הסגול ומותאמות להנחיות משרד הבריאות.

 

פעילות למשפחה בדרום
סודות העיר האבודה… | צילום: איריס ברזאני

 

לילות קיץ קרירים בהר הנגב

אופי התיירות המיוחד באזור מאפשר פעילות במרחבים פתוחים, מול נופים מדהימים, ובגלריות קטנות ללא התקהלויות ועם ביטחון בריאותי ברמה גבוהה.
הפעילויות מסובסדות, מהנות ומתאימות לכל המשפחה. הפעילויות יתקיימו בשעות הערב, הלילה והבוקר, בהן חום המדבר לא מורגש ואפשר ליהנות ממזג אוויר נעים.

תוכלו למצוא כל מה שכיף למשפחה הישראלית לעשות: חוויה אסטרונומית מדברית של תצפיות כוכבים עם טלסקופים מקצועיים, סנפלינג מגניב במצוק מכתש רמון, פעילות חמשוש בעיירה שמשלבת תיירות, תרבות וקולינריה בירוחם.

גלישת חולות בדיונות החול הזהובות של המדבר, משחק פיינטבול מאתגר, חוויה בעקבות הזוחלים והחיות במרכז נגב ספארי במדרשת בן גוריון, סיורי עששיות במגוון אתרי עתיקות מרשימים, סדנאות אמנות ומלאכות שונות וישנות. לצד כל אלה יתקיים קיץ של כוכבים במצפה רמון, בו תוכלו לצפות במטר הפרסאידים בלילות, וגם יהיו תצפיות כוכבים חינמיות מודרכות.

גם אתרי הלינה באזור מותאמים לתקופה. מתחמי הקמפינג והחאנים באזור מציעים לינה לכל המשפחה במחירים שפויים.

 

תצפית כוכבים
הכוכבים המדהימים בהר הנגב | צילום: דניאל בר

 

קיץ 2020 בהר הנגב

הפעילות מתקיימת בתמיכת הרשות לפיתוח הנגב במטרה לקדם את מוצר התיירות המדברית ולחשוף אותו לקהל הרחב תוך יצירת שיתופי פעולה אזוריים לטובת חיזוק הכלכלה המקומית בנגב.

ראשי הרשויות מצפה רמון, רמת הנגב וירוחם מבהירים: ״אנו מקפידים על הנחיות משרד הבריאות ומבקשים מהציבור להישמע ולהקפיד על ההנחיות, על מנת שנוכל להמשיך ולקיים את הפעילויות בחיק הטבע ולהציע לעם ישראל חופשת קיץ משפחתית מהנה ובטוחה בהר הנגב״.

את המידע המפורט על הפעילויות, המוסיקה וההופעות תוכלו למצוא באתר: לחצו כאן…

 

טיול זריחה בדרום
זריחה בהר אבנון | צילום:the white hill guesthouse

 

אין תגובות

השאר תגובה