מיי פסטיגל 2020 – האתר הרשמי נפתח

my festigal 2020, מיי פסטיגל 2020
החל מה-20 באוקטובר: my festigal 2020, מיי פסטיגל 2020
החל מה-20 באוקטובר: my festigal 2020, מיי פסטיגל 2020

מיי פסטיגל 2020 חוזר כמו בכל שנה לקראת חנוכה,  אבל הפעם בגרסא מיוחדת ומותאמת למצב ורוח התקופה – תהיה מהדורה וירטואלית בסימן העצמה נשית, שתחגוג 40 שנות פסטיגל ב-40 ימים של חוויה אינטראקטיבית ומופע אחד גדול וחד פעמי שיתקיים באמצע דצמבר, אצלכם על המסך.

 

היי הגעתם לפסטיגל הקודם… לחצו כאן לראות את כל הפרטים על היי סקיי פסטיגל החדש של חנוכה 2021.

my פסטיגל 2020, חגיגות הארבעים של הפסטיגל יתחילו בסוף אוקטובר עם הסרט שיתמקד במאחורי הקלעים של ההפקה המורכבת השנה וישודר דרך אתר הפסטיגל, אחריו בתחילת נובמבר ייפתח אתר פעילות אינטראקטיבי שייפעל למשך 40 יום עד המופע הגדול שיתקיים בלייב סטרימינג בנר שמיני של חנוכה.

את הכרטיסים לאתר הפסטיגל, למופע ולכל הפעילויות, תוכלו לרכוש במחיר מלא דרך האתר, או בהנחות דרך המועדונים השונים.

 

המופע הגדול של פסטיגל 2020

אחרי ארבעים שנה במדבר ו-40 ימים של פעילות אונליין, בנר השמיני של חנוכה (ה-17 בדצמבר אם תהיתם מתי זה), ישודר המופע החד פעמי שיחגוג 40 שנות פסטיגל. במופע  ישתתפו מעל לארבעים משתתפים, בעלילה או בביצועים לשירי הפסטיגל הגדולים מכל הזמנים בשילוב עשרות משתתפים, רקדנים ואקרובטים, בהתאם למסורת של השואו הגדול של חנוכה.

החיבורים המוסיקליים והבימתיים שיקרו לראשונה על במת המופע ייתנו אולי קצת תחושת יחד שכל כך חסרה בתקופה זו.

על הבמה ייפגשו במופע חד פעמי דורות של כוכבי ילדים, עם פס הקול שליווה משפחות רבות לאורך השנים ויחברו משפחות שלמות לחוויית צפייה אחת. המופע ישודר בממשק הפסטיגל באירוע לייב סטרימינג, כך שבזמן נתון יהיה זה אירוע צפייה המוני וחגיגי – כשכולם מחוברים אבל כל אחד בסלון המשפחתי שלו.

איפה?
אצלכם על המסך בבית
מתי? יום חמישי ה-17 בדצמבר 2020
כמה? כרטיס לאתר הפסטיגל יעלה 69 ש”ח (הנחות לחברי המועדונים ולקוחות חברת HOT)

הסרט של הפסטיגל

כמדי שנה הילדים ובני הנוער מצפים להכיר את המשתתפים והעלילה של הפסטיגל עוד לפני עליית המופע עצמו באמצעות סרט מושקע שמוקרן כחדשיים לפני עליית הדבר האמיתי.

השנה צולם הסרט במהדורה מיוחדת שתוקרן באופן פתוח וחינמי בממשק הייעודי של הפסטיגל שיעלה ב-20 באוקטובר עם עלילה שתעסוק השנה במאחורי הקלעים של קיום פסטיגל 2020.

עלילת הסרט מספרת על חבורת ילדים שמחליטה לעשות הכל כדי שגם בחנוכה הקרוב יתקיים הפסטיגל למרות התקופה המאתגרת ולמרות כל דמויות הרשעים הבולטות מתוך הפסטיגל לאורך השנים שמנסות לחבל במאמץ של הילדים.

הסרט ישודר בממשק של הפסטיגל בו הילדים יוכלו להתנסות בחוויה האינטראקטיבית שהכינו להם צוותי הפסטיגל בחודשים האחרונים, העושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שיובאו מזירות בידור מרחבי העולם.

איפה? אצלכם על המסך בבית
מתי? יום שלישי ה-20 באוקטובר 2020
כמה? חינם באתר הפסטיגל

אתר הפסטיגל – 40 ימי פעילות און ליין

בתחילת נובמבר, למשך 40 ימים, יפתח באתר הפסטיגל ממשק ייעודי המרכז עם פעילויות אינטראקטיבית ייחודית הפתוחה רק לרוכשי ההכרטיסים. בשל המצב החדש שנוצר ומתוך רצון ליצור לצופים רצף חוויתי בידורי ואישי פותחה פעילות שתיתן מענה לתנאי הסגר ולימי הקורונה.

הממשק, פותח בשיתוף חברת EKO (בהובלת יוני בלוך) ומציע עולם שלם של פעילויות תוכן בהן מחזיק המפתח לא רק צופה אלא גם משתתף פעיל: הצופה יכול לבחור את המשתתפים מתוך כוכבי הפסטיגל השנה, להחליט על צמתים בתוך העלילה ולסייע בקבלת ההחלטות ועוד.

40 דלתות של עולם הפסטיגל ייפתחו בפני הילדים, מאחורי כל דלת מסתתר עולם תוכן שלם הקשור לפסטיגל:

  • שאלוני טריוויה אינטראקטיביים
  • הצצות ורמזים לקידום העלילה
  • חשיפת שירים מתוך המופע
  • קטעים בלעדיים וכו’ והכל מוגש ע”י כוכבי הפסטיגל.

מדי סופ”ש יעלו באתר הדרכות וידאו בתחומים שונים כגון: יצירה, ספורט, בישול, ריקוד ועוד. בנוסף, יוכלו הצופים להנות מאיזור VOD ייעודי בתוך הממשק, צבירת “כוכבים” (נקודות) שיקנו להם פרסים והפתעות, וכמובן מתחם מזכרות מפסטיגל 2020- והכל און ליין.

איפה? אצלכם על המחשב בבית
מתי? יום שלישי ה-8 בנובמבר 2020
כמה? 69 ש”ח באתר הפסטיגל (הנחות לחברי הועדים – ראו פירוט למטה)

מיי פסטיגל 2020 - המשתתפים
מיי פסטיגל 2020 – חלק מהמשתתפים
מיי פסטיגל 2020 – המשתתפים:

משתתפי פסטיגל 2020 לפי סדר אלפביתי: אבי קורניק, אדם, אודי ואביעד, אילנה אביטל, איציק כהן, איתי לוי, אליאנה תדהר, אנה זק, אמיתי הרמן, אנה אהרונוב, דנה פרידר, הראל סקעת, חני נחמיאס, טל מוסרי, טלי אורן, יעל בר זוהר, לי בירן, לירז צ’רכי, מאיה בוסקילה, מיכל ינאי, מיקי קם, נועה קירל וניקי גולדשטיין.

עוד ישתתפו במופע סטפן, סטטיק ובן אל, עדי הימלבלוי, עדן מאירי, עודד מנשה, עודד פז, עוז זהבי, עומר חזן, ציפי שביט, רוני דואני, ריטה, ריף נאמן, רן דנקר, שחר חסון, שיר זוארץ, שירה לוי, שירי מימון, שירן סנדל, שרית חדד, קווין רובין, תובל שפיר ועוד הפתעות שייחשפו בהמשך לקראת עליית הפסטיגל לאתר.

 

פנינה אדרי הבעלים ציינה לקראת פתיחת האתר של הפסטיגל כי היא גאה בתוצאה ובעיקר גאה שגם בחג בחנוכה הזה, ובארבעים הימים הקודמים לו תימשך המסורת הפסטיגלית ותמשיך לספק לקהל חוויה בידורית, ערכית והשנה גם בלתי נשכחת, בכל זאת פעם בארבעים שנה…” רועי עפר, מנכ”ל הפסטיגל אומר: “חשנו שהאחריות המורלית המוטלת עלינו חשובה לא פחות מזו הבריאותית. לשם כך נפרשה תוכנית הפעולה של הפסטיגל על פני 40 ימים של פעילות דיגיטלית – ובשיאם המופע הגדול באירוע בימתי חד פעמי עם למעלה מ-40 כוכבים מכל השנים וכל זה תחת ההנחיות. ובנימה אישית, אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקנו להיות מקור פרנסה למיטב אנשי הבמה והטלוויזיה.

יוני בלוך, מייסד ומנכ”ל eko: אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם יוצרי הפסטיגל ולעזור להם להביא אותו ישירות אל הקהל הביתה וחנוך רוזן, במאי הפסטיגל מקווה שנתראה שוב בשנה הבאה, כמיטב המסורת, הפעם על במת הפסטיגל מחוסנים, יצירתיים וחזקים יותר.

 

כרטיסים לאתר פסטיגל 2020:

השנה הכרטיסים לפסטיגל הם בעצם קודים (סוג של מפתח דיגיטלי, שבעזרתו הילדים ובני הנוער יוכלו להיכנס לממשק החדש של הפסטיגל מכל מקום (טלפון נייד, טאבלט, מחשב נייד ונייח).

רכישת המפתח מקנה כניסה לכל הפעילויות: גם בארבעים יום של הפעילות וגם כרטיס למופע הגדול (הכל בכרטיס אחד).
ברגע ההרשמה למערכת יתחיל מסע מותאם אישית ואינטראקטיבית וכל אחד יוכל לחוות את חווית הפסטיגל עפ”י הבחירות אותן יעשה.

המפתח האישי, מבוסס על חוויה אישית, ולכן כל ילד צריך מפתח כדי ליצור חשבון אישי ולהנות מהפעילות בממשק החדשני.

איך זה עובד?
* רכישת מפתח היא חד פעמית ומקנה כניסה לכל הפעילות במשך 40 הימים וכמובן למופע המרכזי.
* עם מפתח ניתן להשתמש כל פעם במכשיר אחד בלבד ולא בכמה במקביל.
* שימרו על הקוד שלכם – זה המפתח שלכם לכל הפעילויות ולמופע הגדול

מחיר מפתח (קוד אישי) מחיר מלא לפסטיגל – 69 ש”ח

 

הנחות לפסטיגל 2020

כמו בכל שנה יהיו הטבות ללקוחות שופרסל, מועדוני הצרכנות השונים, חברי וועדים וללקוחות חברת HOT.
הרכישה וכל הפרטים באמצעות האתר : www.MYfestigal.co.il

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



6-12, בני נוער, כל המשפחה בתשלום

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

10 תגובות

השאר תגובה