פסטיבלוטוס: פעילויות לילדים בחופש בירושלים

חוגגים את תחילת החופש הגדול בפסטילוטוס, פסטיבל של פעילויות ואירועים לילדים בגן הבוטני בירושלים.

תחרות צילום נושאת פרסים, פינות ציור על יד האגם, סיור בחממה הטרופית, דמויות שטח מפתיעות, מגלים את פרח הלוטוס בתרבויות שונות, סדנת יצירה מחומרים אקולוגיים ועוד.

לפרטים: 053-9382264

לכבוד פריחת הלוטוסים  שבאגם, הגן הבוטני בירושלים, יקיים השנה לראשונה את הפסטיבלוטוס.

פעילויות לילדים בחופש בפסטיבלוטוס:

מסתבר שבחו”ל אנשים נוסעים קילומטרים כדי לצפות בפריחת הלוטוס הנחשבת כאחת הפריחות היפות בטבע ונחשבת במזרח הרחוק לסמל של יופי, טוהר וחיי נצח.

וכאן מתחת לאף מסתתר אחד המקומות המרשימים בהם תוכלו לראות את פריחת הלוטוס עם הילדים בלי לטוס לתיאלנד או להודו.. הגן הבוטני בגבעת רם בירושלים.

 פסטיבלוטוס
פסטיבלוטוס צילום: תום עמית

פסטיבל שכולו חוויה משפחתית הכוללת מגוון פעילויות והפעלות לכל המשפחה: סדנאות יצירה, סיור בחממה הטרופית, עמדות ציור וצילום מסביב לאגם, דמויות מהטבע  ועוד הפתעות באויר הפתוח, על פי הנחיות משרד הבריאות.

 

מצלמים את הלוטוס:

הגן הבוטני מזמין את הקהל הרחב לצלם את פרח הלוטוס המרהיב, להעלות תמונות ולתייג את הגן, התמונה היפה ביותר תעניק לצלם מנוי כניסה משפחתי לגן הבוטני וחבילת זרעים של פרחי הבר הנדירים ע”ש נחמה ריבלין. את הצילומים ניתן לשלוח לכתובת המייל sales@botanic.co.il בצירוף שם פרטי ומשפחה, כתובת, מס’ טלפון וכתובת מייל.

מציירים את הלוטוס:

על במת העץ המשקיפה על האגם, תתקיים סדנת ציור חופשית של פרחי הלוטוס. את הסדנא ינחה וילווה מדריך מקצועי. המשתתפים יקבלו כלי רישום כדי ליצור ציור ברמה הגבוהה ביותר וליהנות מהחוייה של רישום באחד המקומות היפים בירושלים.

 

סיורים מודרכים בחממה הטרופית:

הסיור מכניס את מבקרי הגן לתוך פנינת יופי טבעית בה ניתן לגעת, להריח ולפעמים אפילו לטעום את הצמחים ופירותיהם. בחממה הטרופית כ-300 מיני צמחים שונים ומיוחדים בעלי צורות, צבעים ושימושים שונים ביניהם צמחים בסכנת הכחדה, עצי בננה מרהיבים, שיחי קפה, סחלבים וקקטוסים. החממה מחולקת לשני אזורים: הראשון הגדול הוא האזור הטרופי ובו ג’ונגל מטורף, בעוד החלק השני הוא אזור המדבר; שניהם מאופיינים בצמחייה עשירה המותאמת לאקלים, לגיאוגרפיה ולבתי הגידול. סיורים בחממה הטרופית יצאו כל שעה עגולה בין השעות 14:00-10:00.

 

הרצאה על פרח הלוטוס בתרבויות השונות:

הלוטוס מסמל בחלק מהתרבויות את הטוב שיש בעולם, כי גם במקום הכי בוצי ולא מזמין כמו ביצה של מים עכורים יכול לפרוח פרח כזה מרהיב וטהור.

הרצאה שלוקחת את אורחי הגן למסע ברחבי העולם במהלכה ילמדו פרטים וישמעו סיפורים על פרח הלוטוס בתרבויות השונות: מצרים, יוון , הודו וסין. ההרצאה תתקיים במרפסת התצפית מעל משחקי המים בשעות 10:00, 11:30, 13:00

לוטוס קידס:

סדנת יצירה לילדים בגילאי 5-10, בה הילדים יקשטו ויצבעו פירות ראשי זרעים של הלוטוסים, יכינו מגוון יצירות עם צמחים וחומרים טבעיים שנאספים בגן. בנוסף יחולקו דפי צביעה עבודת יד של מגוון הפרחים והצמחייה של הגן. הסדנה תתקיים בשטח מוצל ליד המפל שבגן

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם הוא פנינה של טבע בלב ירושלים. הגן פועל כמרכז חינוכי ומחקרי ומכיל אוסף מגוון של צמחים מכל העולם בתצוגה גיאוגרפית. הגן הינו מוקד לבילוי, לתיירות ולאירועי תרבות כמו גם מרכז לחינוך, הדרכה ומחקר.

זהו הגן הבוטני הגדול בישראל, שטחו משתרע על פני 120 דונם, ובו אוסף הצמחים החיים הגדול ביותר בישראל ובמזרח התיכון.

הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם בירושלים משתרע על שטח של כ120 דונם וניתן להכניס בו מאות רבות של משפחות בו זמנית באישור משרד הבריאות מה שמאפשר חוויה מהנה ובטוחה על פי התו הסגול

בגן גדלים יותר מ-6,600 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם, המוצגים בשש חלקות גיאוגרפיות (אפריקה הדרומית, אירופה, אמריקה הצפונית, אוסטרליה, דרום-מערב ומרכז אסיה והים התיכון). חלקות הגן מדמות את נופי הצומח של כל אזור ומציגות נופים מרהיבים ופרחים לאורך כל השנה.

מחירים: כרטיס מבוגר 40 ₪, כרטיס ילד 35 ₪, ילד ירושלמ ומנויים: חינם

פסטיבלוטוס

הגן הבוטני גבעת רם ירושלים

2 שבתות  10.07 וה-24.07

בשעות 10:00-14:00

ווייז: הגן הבוטני ירושלים

חניה חופשית מעבר לכביש

לפרטים נוספים: הגן הבוטני בירושלים

או בטלפון:1 053-9382264

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382264 כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה