שייט קייקים בכנרת קיץ 2022

אטרקציות בצפון, שייט קייקים בצפון הכנרת עם אבוקיאק
שייט קייקים בצפון הכנרת עם אבוקיאק

ניסיתם פעם שייט קייקים בכנרת? אחרי החורף הגשום שהגביר מאוד את זרימת המים בירדן והעלה משמעותית את מפלס הכנרת החלה עונת השייט במורד הירדן ובלגונות של צפון הכנרת. 

באתר הקייקים אבוקיאק בפארק הירדן העונה החלה רשמית וראשוני האורחים שלא חיכו לקיץ כבר החלו להגיע אל האתר ולהנות  משייט משפחתי ומחוויית שייט בסוואנה הישראלית בין הירדן לכנרת.

שייט קייקים בכנרת ובירדן ההררי

באתר הקייקים של אבוקייק מבקרים מדי שנה בתקופה החמה אלפי מבקרים ותיירים. מתקני האתר שודרגו בשנתיים האחרונות, בוצעו השקעות בתשתיות ובציוד וערוץ הנחל הוכשר ערוך ומוכן לקליטת המבקרים.

שייט הקייקים הוא אחת האטרקציות בצפון שכל המטיילים אוהבים. מסלול השייט באבוקיאק נפתח בנקודת השילוח, בפארק הירדן עד הדלתא של הנחלים בכנרת, בקייק זוגי או בסירה משפחתית, בתוך צמחיית נחלים עבותה. אורכו של המסלול הוא  3.5 ק”מ. זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקיאק.

האווירה הקסומה והכנרת בקצה הופכים את החוויה לייחודית במינה כששכשוך המים וציוץ הציפורים מלווה אותנו לאורך המסלול. במהלך השייט ניתן לפגוש בצבי מים, דגים למיניהם ומגוון רחב של בעלי כנף סביב.

ניתן גם לשוט אל האזור הפראי של הכנרת במסלול הסוואנה הישראלית. נקודת המפגש ותחילת השייט דרומית לגשר אריק אל הלגונות המחברות בין הירדן לכנרת.

תדריך קצר ולבישה של חליפות הצלה, נכנסים לקיאק הזוגי ומתחילים לחתור. משך המסלול 2.5 שעות ומלווה במדריך מוסמך מטעם אבוקיאק. לא צריך ניסיון קודם או ידע בחתירה, פשוט מכניסים את המשוט למים, ונותנים לשקט להוביל אתכם.

שייט קייקים בצפון, אטרקציות בצפון
שייט קייקים בצפון הכנרת הסוואנה הישראלית עם אבוקיאק

איזה מסלול שייט קייקים מתאים לכם?

קייקים ורפטינג לכל המשפחה – לילדים מגיל 3.5, במסלול של כ- שעה ורבע. באים ושטים אין צורך להזמין מקום מראש.

חובבי הטבע והאקסטרים (דורש כושר חתירה) יכולים ליהנות במסלול הסוואנה הישראלית
מסלול של כ-4.5 קילומטרים בקיאק זוגי המתאים לגילאי 8 ומעלה בתיאום מראש בלבד

פרטים נוספים: 053-9382859 

או באתר אבוקיאק – שייט קיאקים וסירות בין הירדן לכנרת: www.abukayak.co.il

אין תגובות

השאר תגובה