בית מלון לשבועות: איפה נשארו מקומות ומה היעדים הכי פופלריים השנה?

קראון פלאזה ים המלח
שבועות בקראון פלאזה ים המלח. צילום: booking.com

מחפשים עדיין בית מלון לשבועות? בסוף השבוע הקרוב נחגוג את החג הכי יפה בשנה ועל אף שהחג יוצא השנה על סוף השבוע ולא באמצע השבוע, מחברת בוקינג מדווחים על ביקושים גבוהים להזמנת חופשות של ישראלים בארץ ובעולם.

נראה שהרבה מהישראלים יחגגו את חג השבועות במגוון רחב של מקומות אירוח, כולל מלונות, צימרים, ריזורטים ודירות נופש. רבים מהנופשים הישראלים החליטו להקדים את הנופש הקיצי שלהם ולנצל את סוף השבוע הארוך לטובת חופשה קצרה בארץ או בחו”ל, רגע לפני שיא עונת הנסיעות והטיולים של קיץ.

בית מלון לשבועות – איפה הישראלים מעדיפים לנפוש בחג?

אז, איפה בארץ תפגשו הכי הרבה ישראלים במהלך  אירועי שבועות 2032? חברת Booking.com פרסמה היום את היעדים הפופולריים ביותר בארץ ובעולם שאליהם ישראלים ביצעו הכי הרבה הזמנות למקומות אירוח בסוף השבוע של שבועות שיחול בין ה24-ל-29 במאי 2023.

מעבר להזמנות של דירות נופש לטווח קצר ובתי מלון בדרגות שונות, רבים מהנופשים החליטו גם להזמין אטרקציות לילדים, סיורים, טיולים מודרכים, נסיעות בתחבורה ציבורית והזמנת מוניות מראש דרך השירותים המשלימים של החברה.

בכל הנוגע ליעדים בתוך ישראל, לא נרשם בחג שבועות שינוי של ממש בסדר העדיפויות של הישראלים – רוב הישראלים בחרו באילת כיעד התיירותי המבוקש ביותר לחג השבועות.

כנראה שהשילוב המנצח של בטן גב או ספורט ימי ושופינג לצד מסעדות וארוחות חלביות בבתי המלון ברוח החג עדיין משאירים את אילת בראש טבלת ההזמנות של הישראלים בשועות הקרוב. אז כן כנראה שיהיה יותר קשה למצוא השנה בית מלון לשבועות באילת (ובמחיר שפוי), אבל בשאר האזורים כמו צפון הארץ, בערבה או בבתי ההארחה בקיבוצים אולי נשארו עדיין מעט מקומות לחג המתקרב.

בתי מלון ויעדים פופולריים בשבועות בישראל:

הישראלים מעדיפים חופשות בטן גב וחופשות אורבניות:

מלונות באילת
לכל האפשרויות לחצו כאן…

בתי מלון בתל אביב
לכל האפשרויות לחצו כאן…

מלונות בירושלים
לכל האפשרויות לחצו כאן…

מלונות עין בוקק בים המלח
לכל האפשרויות באזור לחצו כאן…

ובתי המלון בחיפה
לכל האפשרויות לחצו כאן…

לעומת חג הפסח, ניתן לראות כי ישראלים רבים יבלו במהלך החג באיסטנבול, עיר שהייתה פופולרית מאוד בשנה שעברה, ובחג הפסח האחרון הייתה פחות מבוקשת. כעת בחג השבועות, היא חוזרת ובגדול, וממוקמת במקום השני אחרי לונדון שממשיכה לשמור על מקומה כיעד שמושך אליו ישראלים רבים במשך כל השנה.

בית מלון עם בריכה בבודפשט, בית מלון לשבועות
שבועות במלון בבודפשט? צילום: booking.com

בתי מלון ויעדים מבוקשים לשבועות מסביב לעולם:

לונדון כן מחכה לנו? מאחר ומדובר על חופשה קצרה יחסית, רוב הישראלים מעדיפים יעדים קרובים יחסית באירופה ולא להתרחק ליבשות כמו אמריקה או אסיה. חמשת היעדים הפופולריים בשבועות השנה הם:

חופשה בלונדון
לכל האפשרויות לחצו כאן…
חופשה באיסטנבול
לכל האפשרויות לחצו כאן…

חופשת שבועות ברצלונה
לכל האפשרויות לחצו כאן…

חופשה רומנטית בפריז
לכל האפשרויות לחצו כאן…

או חופשה במלון בבודפשט
לכל האפשרויות לחצו כאן…

להזמנות של חופשות בארץ ובעולם במנוע ההזמנות של בוקינג לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה