פסטיבל אינטימדבר 2024 במצפה רמון: מופעים וטיולים לכל המשפחה

אביב גדז׳ | צילום: ג׳וד מוסקוביץ
אביב גדז׳ | צילום: ג׳וד מוסקוביץ

פסטיבל אינטימדבר 2024 – פסטיבל המוזיקה של מצפה רמון יוצא לדרך בספטמבר הקרוב עם מופעים לכל המשפחה של אתניקס, ג’ימבו ג’יי, טדי נגוסה, אביב גדג’, אגדה חיה לילדים, מופעי קרקס, קולנוע ומיצגים ואמנים נוספים.

הפסטיבל מזמן לתושבי האזור ואורחי העיר סופ”ש של מוזיקה, אומנות ותרבות ישראלית מקומית.

פסטיבל אינטימדבר 2024

בספטמבר הקרוב, יתקיים אירוע המוזיקה של השנה במצפה רמון, פסטיבל אינטימדבר שמתקיים כבר 12 שנים רצופות ובכל שנה מעניק למשתתפים חוויה מצפאית ייחודית שמשלבת מוזיקה טובה, אומנות ונוף והשראה של מרחבי מכתש רמון.

הפסטיבל מתאים לכל המשפחה ויתקיים ברובע דרכי הבשמים, שהוא הלב הפועם של התרבות המצפאית ובנוסף לשמות הגדולים שיארח השנה, ייתן במה לאמנים המקומיים הפועלים במצפה.

הפסטיבל שישתרע לאורך כל רובע דרכי הבשמים ויכלול השנה:

  • 4 במות מוזיקה ומתחמי תרבות
  • מופעי מחול ותיאטרון
  • מתחם קרקס לכל המשפחה
  • מתחם קולנוע
  • מייצגי אומנות פלסטית ועוד

בבמה המרכזית יופיעו אמנים מעולמות מוזיקת הפופ, היפ-הופ, הרוק והאינדי.

הכניסה למתחם הפסטיבל חופשית, ההופעות על הבמה המרכזית בתשלום סמלי לפי הפירוט.

ג׳ימבו ג׳יי סתלבט בקבוץ
ג׳ימבו ג׳יי סתלבט בקבוץ | צילום: דן יהודה

סתלבט בקבוץ בערב הראשון של הפסטיבל

יום רביעי (18.9) בשעה 20:30 ברובע דרכי הבשמים:

הופעה של ג’ימבו ג’יי וטדי נגוסה

ג’מבו ג’יי (עומר הברון) שמגיע מז’אנר הראפ, הרוק ומוזיקה ים תיכונית חדשה, הוא תמצית הישראליות, אהבתו לשפה העברית, ההומור ותחושת השייכות העמוקה למדינה ולאזור העוטף ממנו הוא מגיע, מביאים לקדמת הבמה נושאים שמעסיקים את כולנו. “עשיתי”, “סתלבט בקיבוץ”, “מטקות” הם רק חלק מהלהיטים שלו שיקפיצו אתכם ואת כל המשפחה בפסטיבל.

לבמה יצטרף טדי נגוסה, אחד מהראפרים המסקרנים שפעילים בסצנה המקומית בשנים האחרונות. לנגוסה להיטים רבים בניהם “זה בדם שלי” ששר עם יסמין מועלם.

עלות: 70ֹ שח בלבד.

זריחה בגן הפסלים של מכתש רמון
אין כמו הזריחה בגן הפסלים של מכתש רמון

ההופעה של אתניקס בערב השני של הפסטיבל

יום חמישי (19.9) – 20:30 הופעה של אתניקס ב- 30 ₪ בלבד (במסגרת בימות פיס): אתניקס, אחת מהלהקות הישראליות המצליחות ביותר, חוגגת שלושים שנות יצירה מוזיקלית עם הלהיטים “רק אהבה תנצח”, “תותים”, “ג’סיקה”, “מתי לחזור” ועוד רבים שתוכלו לפתוח איתם את הסופ”ש.

 

הפנינג שישי צהריים

יום שישי ה-20 בספטמבר ברובע דרכי הבשמים:

בשעה 11:00 – אגדה חיה – מופע מוזיקלי לילדים בעלות של 40 שח בלבד

אגדה חיה הוא מופע מוזיקלי זאולוגי לכל המשפחה שנוצר בשיתוף פעולה בין היוצר שחר אבן צור (מוניקה סקס) מוזיאון הטבע ע”ש שטיינהרדט ואוניברסיטת תל אביב – שחר והלהקה מגלים את בעלי החיים השונים בטבע דרך שירים מקוריים בשלל סגנונות מוזיקליים.

אביב גדז׳ | צילום: ג׳וד מוסקוביץ
אביב גדז׳ | צילום: ג׳וד מוסקוביץ

בשעה 16:00 – בבמה המרכזית – ליין אפ אינדי רוק – הופעה של אביב גדג’ והילה רוח בעלות 70 ₪ בלבד:
אביב גדג’ במופע עם שירים מתוך האלבום החדש עולם מופלא איפה אתה, לצד שירים מכל האלבומים והתקופות. לבמה תצטרף הילה רוח שהיא אחת היוצרות המרתקות שלוקחות חלק בעיצוב הקול של המוסיקה האלטרנטיבית בישראל בשנים האחרונות.

לאורך ההפנינג יופיעו להקות מקומיות מסצנת האינדי והרוק: להקת Sattelites – להקה ישראלית שמופיעה ברחבי אירופה ועושה עיבודים מחדש של שירים טורקיים מסורתיים, הלהקה המקומית הרים הרכב חשמלי בשילובי מנגינת עוד, “תפטיר” שינגנו מקצבים גרוביים, נוי אליצור להקת אינדי מקומית שתעלה במופע רוק עברי ועוד.

רובע דרכי הבשמים מלא בגלריות, בתי קפה, בעלי מלאכה, פאבים ועוד, בהם תוכלו לבלות ולבקר במהלך ימי הפסטיבל. הפסטיבל יאגד את תחומי האומנות המרכזיים שפועלים במצפה רמון לשלושה ימים שמלאים בתרבות ואומנות.

מועצת מצפה רמון תוביל השנה את הפסטיבל בשיתוף עם frequencysouth, קבוצת יזמים צעירים שחיים ונושמים את העשייה התרבותית במצפה רמון שהתאגדו יחד כדי להפיק את הפסטיבל. בין המפיקים גם  הבעלים של פאב הברך המיתולוגי, וכן אמנים ומפיקים שפועלים מתוך הרובע במצפה.

אליה וינטר, ראש מועצת מצפה רמון החדש מציין: “פסטיבל אינטימדבר קורה השנה בפעם ה-12 ביישוב, ומידי שנה מהווה אחד מהשיאים של השנה, אירוע המוזיקה של מצפה רמון ושל המדבר באופן כללי. מצפה רמון היא בירת תיירות המדבר של ישראל, כמארחת אירועי תיירות ותרבות מזה שנים, בשילוב של קהילה מקומית יוצרת, נוף המכתש עוצר הנשימה, אומנות ותרבות מקומית”.

 

פסטיבל אינטימדבר 2024

איפה? רובע דרכי הבשמים מצפה רמון

מתי? 18-20 בספטמבר 2034

בימים רביעי וחמישי הפסטיבל יתקיים בין השעות 16:00-23:00 ובשישי החל מהשעה 11:00

 

לפרטים נוספים וכרטיסים לאינטימדבר לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

מחירים

כרטיס אשראי

לוח הופעות

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה