הדב הלבן

הדב הלבן עמק חפר

הדב הלבן בעמק חפר הוא פארק חוויה בגובה. המתחם מפגיש את תחום הטיפוס עם עולם הקרקס השוכן במבנה של 1,000 מ”ר הכולל שלל מתקנים וחוויות מקירות טיפוס לפארק חבלים, מקפיצת בנג’י ועד קפיצה על טרמפולינה אולימפית. מג’מבורי לפעוטות ועד נדנדות ענק.

המתקנים בדב הלבן (שנקרא כך במטרה לעודד את המודעות לדב הקוטב, חיה עם יכולת אקסטרים מרשימות הנמצא בסכנת הכחדה) נועדו ליצור חוויה משותפת להורים והילדים, חוויה שונה, אתגרית וקרקסית. בדב הלבן מאמינים כי פעילות אתגרית היא חוויה מעצימה לכל אחד ואחת בכל גיל.

 

צילום הדב הלבן
צילום הדב הלבן

בדב הלבן תוכלו למצוא מתקני טיפוס ואקסטרים כגון: פארק חבלים, קפיצות ממגדלים, קירות טיפוס ומתקני חוויה ואתגר. בחודשי הקיץ מוקמים מתקנים רטובים, כמו מתחם רובי מים ועוד.

את המתקנים שלנו הדב הלבן בונים בעצמם מתוך הניסיון, החלום ודרישות הילדים כך שיתאימו לילדים ומבוגרים כאחד ויהוו פעילות מיוחדת ומגבשת לכל המשפחה.הדב הלבן מאמין כי הדרך צריכה להיות מיוחדת ומהנה, ולכן עושים כל שניתן להפעיל את המתקנים שלנו בצורה ידידותית ובסטנדרט הגבוה ביותר, ועם זאת ללא התפשרות על רמת בטיחות.

 

במקום מתקיימים חוגים לילדים ובני נוער, אירועים לקבוצות מאורגנות, ימי הולדת ובר/בת מצוות בתיאום מראש.

 

לפרטים על חגיגת יום הולדת בדב הלבן לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



04-6896078 adi@wbear.co.il כל המשפחה פינות משחק ג'גלינג חוגים לילדים מתקני אקסטרים קיר טיפוס ימי הולדת (בתיאום מראש) הדרכה ספט' 15 - יוני 15 במהלך ימי הלימודים : ב',ד',ה'- 16:00-19:30 שבת, חופשות מבית הספר וחגים 10:00-19:30 מומלץ להזמין מקומות מראש. הכניסה למבוגרים החל מהשעה 17:30 חינם. בתשלום

מחירים

ילד אחה"צ במהלך שנת הלימודים 40 ש"ח. ילד בחופש / שבת / חג 64 ש"ח. מבוגר אחה"צ במהלך שנת הלימודים 10 ש"ח.מבוגר בחופש / שבת / חג 38 ש"ח. כרטיסיה (10 כניסות- לא אישית) 420 ש"ח. מנוי שנתי למשפחה 1800 ש"ח (2 הורים + 2 ילדים). מנוי חצי שנתי 1200 ש"ח (2 הורים + 2 ילדים). השכרת נעלי טיפוס / שק מגנזיום 10 ש"ח

איך מגיעים?

השרון, רח' צבי הנחל 21, פארק תעשיות עמק חפר כל השנה

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה