אדרבא – מופע לכל המשפחה עם להקת מיומנה

צילום: רן בירן

אדרבא הוא מופע שמדבר את “שפת מיומנה”. שפה המבוססת על אינספור יכולות וכשרונות, על תנועה, קצב, הומור, סקרנות, שובבות ומוסיקה.  המופע המצליח רץ על הבמות כבר 16 שנה ברציפות.

ב”אדרבא” – יוצאים מהקופסא פחי זבל שהופכים ליצורים חיים, דגים משתעלים, צינורות ביוב שהופכים לכלים מוסיקליים, תנועות שמייצרות צליל, דלי מים מוסיקלי, חוויה קיצבית, צחוק מתגלגל של ילדים, אדרבא ואדרבא!
על הבמה 7 אמנים, כשלכל אחד יש את הכישרון שלו. הם רקדנים, הם זמרים, קומיקאים ומוסיקאים.
הכנסנו את כולם לבלנדר אמנותי ואפשרנו להם מרחב יצירה והתוצאה – אדרבא!

אדרבא – מופע לכל המשפחה עם להקת מיומנה הינו מופע מוסיקלי, תיאטרלי והומוריסטי, המשלב בתוכו את הייחודיות של להקת מיומנה בהגשה מיוחדת ומותאמת לכל המשפחה.

צילום רן בירן

באדרבא מסירים את הגבולות בין המופיעים על הבמה לבין היושבים בקהל. הילדים מופעלים במהלך המופע ומוזמנים ליצור ולבטא את עצמם ולהפוך לחלק מהחוויה התוססת. כתוצאה מכך, כל מופע שונה ולכל מופע יש את הייחודיות שלו.

החופש האמנותי מעניק לכולם חוויה של ביטוי ועשייה, ללא מחסומים ובלי היסוסים. הכל פתוח, הכל אפשרי – אפשר לחלום ולנוע, להתבטא ובעיקר ליהנות.

אורך המופע: 70 דקות ללא הפסקה.
מומלץ לגילאים 3 – 12

לרכישת כרטיסים באתר…

צילום: רן בירן

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



3 ומעלה, כל המשפחה בתשלום

מחירים

מזומן ואשראי מחיר כרטיס מלא: 149 ש"ח. מכירה מוקדמת - 119 ₪, קבוצות / וועדים קטנים - בין 95 ש"ח ל-99 ש"ח ועדים מסבסדים וחברות גדולות - 85-89 ₪ חברות אשראי - 1+1 ב-149 ₪.

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה