אפליקציות חדשות לילדים-הופ ולולי גם על המסך הקטן

קבוצת הופ! מחוברת לצופים הצעירים…

הצופים הצעירים של היום, חכמים, מתוחכמים, מפותחים ומעודכנים בכל עת בקדמה ובטכנולוגיה. קבוצת הופ! קבוצת המדיה המובילה בקרב ילדי הגן וכיתות היסוד, נשארת מחוברת לצופיה הצעירים ומשיקה שתי אפליקציותvodבערוציה המובילים- אפליקציית ערוץ הופ! ואפליקציית ערוץ לולי.

כשממתינים בתור לרופא, בעת נסיעה משפחתית וסתם כשמתחשק, כיף להתעדכן בתכנים ובפרקים האהובים מהערוצים של קבוצת הופ!. כהורים, אנחנו יודעים שאם הילדים כבר משחקים בסמארטפון וצופים בתכנים, אנחנו יכולים להיות רגועים ולדעת שהם בידיים טובות כשמדובר בתכני קבוצת הופ!, התוכניות המשודרות בערוץ חפות מאלימות, אינן מפחידות, ותוכניהן מותאמים במיוחד ליכולות הקוגניטיביות והרגשיות של הילדים בגילאי היעד.
 

אפליקציית ערוץ הופ!
כל הכוכבים האהובים והתוכניות המובילות של ערוץ הופ! אצלכם באייפון ובאייפד- אפליקצייתVOD,הכוללת מגוון רחב של פרקים מתוך התוכניות המובילות והדמויות האהובות מערוץ הופ!, מר עגבנייה, טבע תום, תותית, חתול תעלול, סוד הקצב של מיכל, כוח הקצב, שירי ילדות ישראלית, דפנה ודודידו, ועוד..
 
במיוחד לחופשת הקיץ- יעלו התכנים החדשים מהקייטנה של הופ!- בית ספר לשודדי ים עם יובל המבולבל, ווף הכלב הקסום ופרקים מהסדרה נחש כמה אני אוהב אותך. 
 
באפליקציה פרקים לצפייה בחינם ופרקים בתשלום לפי מנוי בשלושה מסלולי צפייה של30 ימים, 90 יום , 180 יום. בתקופת המנוי ניתן לצפות בכל התכנים הקיימים ללא הגבלה. התכנים ייעודיים עבור ילדים בגילאי  2-8,ונבחרו במיוחד על מנת לספק לילדים חוויה מהנה ומעשירה כאחד. מידי מספר שבועות, מתרעננים ומתווספים תכנים חדשים.
 
אפליקציית ערוץ הופ! זמינה להורדה ללא תשלום באפסטור למחזיקי אייפון ואייפד. האפליקציה עוצבה בצורה ידידותית וקלה להתמצאות לילדים קטנים, עם נגן מיוחד שמסייע לילדים ומונע מכפתורים אחרים להילחץ ולעצור את הצפייה בתכנים. 
 
אפליקציית לולי
החברים האהובים מערוץ לולי–עכשיו באפליקציה ייעודית לאייפון ולאייפד להורדה חינם.
ערוץ לולי הינו מקום בטוח שבו הפעוטות יכולים לפתח את יצר הסקרנות והדמיון, להיחשף לגירויים המפתחים קוגניטיבית ורגשית, לחקור ולגלות באמצעות הפעלת כל מכלול החושים. הערוץ פותח בהתייעצות עם מיטב הפסיכולוגים, אנשי החינוך ומומחים להתפתחות הילד ושם דגש על חיזוק קשר הורה- ילד, תכנים מעשירים החושפים את הילד לעולם התנועה, אומנות, מוסיקה, סיפורים ועוד.

באפליקציית ניתן לצפות חינם בפרקים נבחרים של התוכניות האהובות: סיפורים שלולי אוהב מסיפוריה של מיריק שניר, תפודים קטנים, ספר הצורות, קוקו הארנב, שירי משחק עם עידית סולקין, הצבעים של קשת,  הנה הצלחתי, פיצי מגלה כלי תחבורה, דביבוני בונבוני, ועוד 
 

באפליקציה פרקים לצפייה בחינם ופרקים בתשלום לפי מנוי בשלושה מסלולי צפייה של30 ימים, 90 יום , 180 יום. בתקופת המנוי ניתן לצפות בכל התכנים הקיימים ללא הגבלה. האפליקציה עוצבה ותוכננה עם ממשק ידידותי וקל להתמצאות לפעוטות וילדים קטנים, עם נגן מיוחד שמסייע לילדים ומונע מכפתורים אחרים להילחץ ולעצור את הצפייה בתכנים. את התכנים ניתן למצוא גם בשפה האנגלית. באפליקציית לולי ייעודית בשפה האנגלית לחברים בחו"ל או לדוברי אנגלית. 
 

אין תגובות

השאר תגובה