שירון הקסמים-פסח

18.3.2010מערכת קינדרלנד 

רוצים להכנס לאווירה של פסח? שירון הקסמים לפסח – פרויקט חגים חדש שנקרא שירון הקסמים בכיכובם של חני נחמיאס וניקי גולדשטיין שהופק על ידי קלסיקלטת וערוץ הופ עולה לשידור לקראת פסח בערוץ הילדים הופ ויימכר גם בקלטותDVDבחנויות לקראת פסח.

שירון הקסמים יופיע בסרטDVD המציג מסע הרפתקאות בעקבות שירי החג וסדרת טלוויזיה שתשודר בהופ, כאשר כל פרק מתמקד באחד משירי ומנהגי החג.

שירון הקסמים פסח, סנונית ראשונה של הפרויקט שירון הקסמים המאגד בתוכו את כל שירי חג הפסח האהובים עליהם גדלנו. השירים קמים לתחייה בלבוש מודרני בכיכובה של כוכבת הילדים חני נחמיאס. ה- DVDמשלב קומפוזיציה של אנימציה, דמיון ומציאות.

שירון הקסמים, חושף את הילדים בדרך מבדרת לערכי החג ושיריו. העלילה מתחילה כאשר שירלי (חני נחמיאס) מנסה למצוא את המילים שאבדו. טרטטם (ניקי גולדשטיין שחקן ובדרן), שדון אצבעוני ורשע, ששונא את שירי חג הפסח מנסה להפריע ועושה תחבולות שונות ומבדרות כדי להעלים את מילות השירים. שירלי נאבקת בשדון המרושע ומצליחה להציל את שירי חג הפסח.

יוצר ומפתח הסדרה: מוטי אבירם עורך תוכן, תסריטאי ובמאי (הפיל שרצה להיות הכי, איני מיני מו – לימוד אנגלית עם מיקי קם, הבית של פיסטוק, הקונצונים, רחוב סומסום, זהו-זה ועוד). תסריט: אלון גור אריה במאי ותסריטאי קומי מיוצרי סדרות הקאלט היפופוטם והמוסד הסגור. עיבודים מוסיקליים ומוסיקה מקורית: דידי ארז, זמר-יוצר ומלחין מוזיקה למחול, תיאטרון, קולנוע, אנימציה וטלוויזיה. ממקימי להקת ג’ירפות. במאי: שבתאי קמינר

בהמשך להרפתקאות חג הפסח היוצא בימים אלה, מתוכננים גיבורי הסדרה ליטול חלק בעלילות נוספות של שירון הקסמים בחגים נוספים, חנוכה וחגי תשרי ועוד. 

ה- DVDמיועד לגלאי3 ומעלה, אורכו 55 דקות במחיר 39.99 ש"ח.
בנוסף ל- DVDיצא גם דיסק שירים הכולל10 שירים כגון: שמחה רבה, איך יודעים שבא אביב, מה נשתנה, עבדים היינו, ארבעת האחים ועוד. מחיר הדיסק: 14.99 ש"ח

בסדרת הטלוויזיה שתשודר בערוץ הופ! הופקו30 פרקים קצרים (כל פרק 6-7 דקות). 10 פרקים לכל אחד מהחגים הבאים: פסח, חנוכה וחגי תשרי.כל אחד מהפרקים בסדרת הטלוויזיה הוא תחנה במסע בעקבות אחד משירי ומנהגי החג.

ה- DVDמופץ על ידי קלסיקלטת ברשתות וחנויות הספרים והדיסקים ברחבי הארץ
פרקי הסדרה ישודרו בערוץ הופ במהלך חוה"מ בין התאריכים21.3- 6.4 בשעות 7:40- 17:50

 

אין תגובות

השאר תגובה