טיולים מהכורסא

23.6.2010קינדרלנד- טיולים ואטרקציות

ערוץ הטיולים משיק לוח שידורי קיץ חדש שישודר החל מיולי הקרוב וכולל7 סדרות חדשות, דוקו וריאליטי על טיולים שיקחו אותנו בקיץ למסעות בכל העולם מבלי לצאת מהבית:

חופשה שהשתבשהWorld’s Wildest Vacation Videos
אוסף של סרטוני ווידאו שנשלחו על ידי צופים מכל העולם עם תיעוד כשלים בלתי צפויים והרפתקאות מופרעות שהם עברו במסגרת החופשה המשפחתית שלהם.


5חוצים את ארה"ב -5 Takes USA 
מתעדת את מסעם של חמישה קולנוענים אסיאתים צעירים עם תקציב נוקשה של50 דולר ליום למשך שלושת החודשים של מסעם שעל כל אחד מהם מוטלת המשימה להפיק ולוג (וידיאו-בלוג) יומי עבור אתר האינטרנט של ערוץ הטיולים האמריקאי. בין הערים שיפקדו החמישה: ניו יורק, וושינגטון, לאס וגאס, סן פרנסיסקו, אוסטין, אורלנדו, מיאמי, ממפיס ואנקוראג’.


איאן רייט חוצה גבולות
(Ian Wright: Out Of Bounds) 
כוכב התכנית אמריקה על פי איאן רייט, מבקר במקומות הכי מסוכנים בעולם: החל ממדבר הקרח הסיבירי ועד למדבריות של סוריה, מהגטו של קובה עד למובלעות הצבאיות של אוקינאווה, רייט יסייר באתרים שכוחי אל ויתענג על הנאות האקסטרים.


פלאנט אקשן- Planet Action Get Up and Do It
סדרת אקו-ריאליטי הניגשת אל המשברים המדוברים מנקודת פתיחה שונה. הסדרה תעקוב אחר צוות של שבעה"לוחמי סביבה"חובבנים בעודם שקועים בשישה פרוייקטים שונים של שימור. הצוות–ויקטור, קווין, סופי, גרגורי, ריאן, רייצ’ל ודון–עובד תחת לחץ של מועדי סיום נוקשים ותקציבים דחוקים באתרים מרוחקים במטרה להשלים את משימותיו. במהלך שישה שבועות מאתגרים במיוחד נזכה לראות שימור בפעולה בשעה שהצוות יעמול על מנת לחולל שינוי אמיתי.


הודו בכיוון השעון- Travel India
הרשה בוגל, אחד מפרשני הקריקט ועיתונאי הספורט האהובים בהודו, היוצא למסע גילוי אורגני לאורכה ולרוחבה של תת היבשת ההודית. בין היעדים שיפקוד בוגל במהלך הסדרה: גוג’ארט, רג’סטאן, פונג’אב, קשמיר, דלהי, אוטר פראדש, מערב בנגאל, ביהאר, טאמי נדו, מהראשטרה וקרלה.


חילופי חופשות- Holiday Showdown
תשודר החל ב-15 ביולי (22:00) במסגרתה שתי משפחות, המחזיקות כל אחת בהשקפה מנוגדת בנוגע לטבעה של החופשה המשולמת, יחיו יחדיו שבועיים ויכתיבו האחת לשניה את צורת החופשה הנכונה והמהנה לדעתה. 

ערוץ הטיולים

ריי מירס בארץ הפרא הצפונית- Ray Mears Northern Wilderness
תעלה ב-17 ביולי (22:00) ובה מומחה ההישרדות הבריטי ריי מירס יוצא אל עבר הישימון הגדול של קנדה. במהלך המסע שלו יתחקה מירס אחר עקבותיהם של אותם חלוצים שהבקיעו לראשונה מבעד לסבך הטבע הפראי של קנדה.


ערוץ הטיולים
החל מה-11 ביולי 2010
ערוץ30 ב-yes
ערוץ47 ב-HOT 

אין תגובות

השאר תגובה