השקת אניית הרפלקשיין

 08.11.12  אופיר רוס

 

הספינה החדשה אשר הושקה לראשונה באוקטובר2012 בהולנד, שוקלת 126,000 טון ומכילה עד 3030 נוסעים.
הרפלקשיין מצטרפת לעוד ארבעה ספינות של חברת סלבריטי- Celebrity Solstice  , Celebrity Equinox, Celebrity Eclipse,ו- Celebrity Silhouette.הרפלקשיין תהיה קצת יותר גדולה מדגם הסולסטייס ותשיק: יותר אולמות לכנסים, מסעדות חדשות, פעילויות מורחבות על גבי הסיפון, חדרים מרווחים, מרפסת דק ענקית ועוד.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה בהשקת הרפלקשיין בהולנד, "מדובר באונייה מדהימה ואלגנטית, ברמה מאוד גבוהה המתאימה בעיקר לגילאי40 ומעלה המחפשים רמה קולינארית מעולה עם מסעדות נושא מדהימות והופעות מיוחדות, הספינה הזו גם מתאימה מאוד לקונגרסים, סמינרים וכנסים והיא עם אולמות המיועדים במיוחד לכך". 

קצת פירוט על מתקני הספא החדשים ברפלקשיין:

חמאם טורקי, טוויסט מודרני על החוויה המסורתית, חמאם טורקי הוא מקום מגניב, רגוע ושקט שנועד לשחרר את השרירים והמפרקים בזמן מנוחה על לוח אבן מחוממת. חוויה מרגיעה ומומלצת.

סאונה אינפרה אדום: חום אינפרה אדום המציע יתרונות ברורים על פני סאונות חום מסורתיות. 
היא מספקת רבים מהיתרונות הבריאותיים של אור השמש הטבעי ללא תופעות מסוכנות של קרינת השמש. החום בתוך סאונה האינפרה אדום חודר עמוק לתוך המפרקים ומגביר את זרימת הדם.

חדר אדים ארומטי: אדים ארומתרפיים חמים העוזרים למוסס את מתח השרירים והרעלים, בעיקר מרגיעים את התודעה, ומשאירים את תחושת הגוף צעיר יותר ורענן.

חדר הקרה: האורחים יכולים"להירגע"לחלוטין במרחב זה, אשר המושבים, הקירות והרצפה הם קרים כקרח (11 מעלות צלזיוס) החדר נועד להדק את הנקבוביות שנפתחו ונוקו בעבר בסאונה אינפרא אדום וחדר אדים ריחניים.

"עשה זאת בעצמך"-ליטוש בר למלח, מדובר בבר חדש עשה זאת בעצמך אשר מאפשר לאורחים ליצור בהתאמה אישית"קוקטיילים לגוף",מתוך מגוון של סוכר, מלח ועשבי תיבול.
כל זאת בכדי לקרצף את הרעלים מהעור.

מקלחות חושים: האורחים יכולים להשלים את מסעם דרך הגן הפרסי על ידי בחירה בגשם חם, טרופי, רווי ניחוחות פירותיים קלים, או ערפל קור ארקטי להמריץ מחדש את העור עם תמציות אקליפטוס. 


מחיר הפלגה בספינת סלבריטי ריפלקשיין במאי2013 ל- 10 לילות באירופה, עם יציאה וחזרה לרומא: בחדר פנימי- החל מ- 1399 דולר, ובחדר עם מרפסת- החל מ- 1749 דולר, הסוויטה במחיר- 3949 דולר.

אודות סנורמה:

סנורמה, הינה מספקי שירותי התיירות והחברות הוותיקות והמקצועיות ביותר בישראל בתחום חופשות שייט בעולם והיא הנציגה הבלעדית של תאגיד השייט המוביל בעולם, רויאל קריביאן, בישראל מזה15 שנים.
תאגיד רויאל קריביאן כולל את חברות השייט,  רויאל קריביאן אינטרנשיונלRoyal Caribbean International,סלבריטי קרוזסCelebrity Cruisesואזמרה קלאב קרוזסAzamara Club Cruises. 

תאגיד השייט האמריקאי רויאל קריביאן, הינו השני בגודלו בעולם וכולל למעלה מ-30 אוניות המשייטות במעל מ-170 יעדים ברחבי עולם. חברת השייט Royal Caribbeanהינה בעלת צי האוניות הגדולות, המתקדמות והחדשות ביותר בעולם. את צי האוניות מובילה סדרת האוניות ממשפחת ה-OASISבעלת2 אוניות במשקל של 220 אלף טון כל אחת. אוניות אלה הינן הגדולות, המתקדמות והאטרקטיביות ביותר בענף השייט העולמי כיום. 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה