נחנך הסקייטפארק של קריית ים

הסקייטפארק של קריית ים הושק רשמית ויצא לדרך
כל חובבי הספורט הגלישה היבשתית מהקריות והצפון באו ביום שני השבוע כדי להתרגש ולקחת חלק בפתיחתו של מתחםSKY  לספורט אתגרי שנחנך בקריית ים.

המתחם החדש שהוקם בסיוע הטוטו והעירייה מיועד לגולשי רולרבליידס וסקייטבורדס בלבד.
ראש העיר שמואל סיסו אשר ברך את חובבי הספורט ביקש מהם להקפיד ליהנות מהמקום אך באותה שעה לשמור על עצמם ועל בריאותם וכן להקפיד ולהשתמש בכל אמצעי המגן הדרושים לשם כך. חשוב ליהנות מהמקום הזה אך חשוב לא פחות להקפיד על הכללים ולא לנהוג בקלות דעת.
לבקשת ראש העיר נרתמו גולשי האינטרנט לבחירת שם למקום וההצעה שזכתה למרבית תמיכת הגולשים היתה השם- SKY  שהוא ראשי התיבות של השם סקייטפארק קריית ים, אשר על כן לפי שעה זה יהיה שמו של המתחם.
את הפארק החדש הקימה חברת "אס ערים"  המתמחה בהקמת מגרשים מסוג זה והמתקנים שהוצבו במקום עברו את כל הבדיקות והאישורים הבטיחותיים הנדרשים בחוק. על הקמת הפרויקט ותכנונו פיקח אגף ההנדסה של העירייה ובהקמתו הושקעו כחצי מליון שקלים.
הפארק יהיה פתוח לקהל בצורה חופשית מידי יום אך השימוש במתקניו יהיה כפוף לשימוש בציוד מגן תקני ורכישה חד פעמית של כרטיס משתמש. 
בהנהלת רשת המתנ"סים המתפעלת לפני שעה את המקום הוחלט על הפעלת כרטיס משתמש כדי לפקח את תנועת המבקרים במקום ובטיחותם וכן על מנת לתת עדיפות לילדי קריית ים.

אין תגובות

השאר תגובה