סוכות ביער הזורע עם טיולי אופניים חשמליים-אטרקציה חדשה בצפון

טיולי אופניים חשמליים ביער הזורע בחג סוכות – אטרקציה חדשה בצפון לכל המשפחה באווירה רגועה במסלול בלב היער. ההורים והצעירים רוכבים על אופניים והקטנים יותר יושבים בכסא בטיחות, מדוושים על ‘חצי אופניים’  או נהנים ב’כרכרה’. 

 
אחרי שהאופניים החשמליים כבשו את מרכזי הערים הגדולות, הגיע הזמן שנוכל גם ליהנות מרכיבה ללא מאמץ ביערות הצפון. אטרקציה חדשה שנפתחה בימים אלו בכניסה ליער הזורע בפארק רמות מנשה הנמצא מדרום ליוקנעם מציעה אופניים חשמליים לכל בני המשפחה–איתם תוכלו לרכב במסלול מעגלי, נוח לרכיבה, המציע נוף ירוק, אוויר צלול והיכרות עם הטבע. 
 
שירי שטיין, קיבוצניקית מרמת-דוד שבעמק, העומדת מאחורי המיזם, ובני משפחתה המשמשים כמדריכים במיזם, ממתינים לכם בסוכות בכניסה ליער הזורע עם עשרות זוגות של אופניים חשמליים26 אינצ’ של חברת FAST4WARD.האופניים מוטענים במהלך הלילה שלפני ומאפשרים רכיבה איכותית ובטוחה באופניים קלים משלדת אלומיניום, בולמי זעזועים וגלגלים כפולים. הרוכבים מקבלים קסדות כמובן, הסברים על המסלול ויכולים תוך דקות ספורות של התארגנות לצאת לסיור של שעה וחצי במעבה יער הזורע. 
 
חווית הרכיבה בשטיין טיולי אופניים חשמליים מיועדת לגילאי14 ומעלה וגם אם לא רכבתם בשנים האחרונות תגלו שעם אופניים חשמליים עניין הטיול בטבע הוא באמת משחק ילדים. הצעירים במשפחה יוכלו להצטרף לחוויה במגוון של מושבים ואופניים נגררים. תינוקות יושבים בכסא תינוק המתחבר לסבל האופניים (ללא עלות נוספת),

ילדים בגילאי2 עד 7 ייהנו לשבת ב’כרכרה’ –מושב זוגי נוח המתחבר לאופניים החשמליים ומאפשר גם הצללה. ועד גיל9 יכולים הילדים להתחבר לאופני ההורים עם ‘חצי אופניים’ –אופניים עם גלגל אחד, פדלים וכידון–ולהרגיש כמו גדולים. לבני הנוער, עד גיל14, שצריכים ואוהבים להוציא מרץ, מומלץ לקחת אופניי שטח של חברת EVOKE X100  הממתינים להם בכניסה ליער הזורע ומאפשרים רכיבה נוחה וקלה עם שלדת אלומיניום ו-21 מהלכים. במהלך הסיור תוכלו לעצור לפיקניק באחת מפינות הישיבה החבויות ביער, לעצור לסיור רגלי בין העצים להכרת הטבע ולהתחבר לשקט ולשלווה. 

 
חווית הרכיבה פתוחה לקהל בחג סוכות הקרוב בחג ושבת בין השעות10:00-16:00 ובחול המועד פתוח עד שעה 18:00. ניתן יהיה למצוא אותם בכניסה ליער.

מומלץ להזמין ולשריין אופניים מראש בטלפון.

איך מגיעים ממרכז הארץ:לנוסעים דרך כביש6: יש לצאת במחלף עין תות ולהמשיך לכיוון יוקנעם. בצומת התשבי פונים ימינה (לכיוון דרום) לכביש 66. מיד אחרי קיבוץ הזורע פונים ימינה וממשיכים לפי השילוט. והכי פשוט –מקלידים ‘יער הזורע’ בWAZEונוסעים לפי ההנחיות. 

מחיר: 100 ₪לזוג אופניים חשמליים לרוכב (שעה וחצי)50 ₪ לאופניים נגררים, כרכרה או אופניים רגילים.
הנחה למשפחות (5 רוכבים ומעלה).
קבוצות מאורגנות ומקומות עבודה יכולים להזמין סיורי אופניים בכל ימות השבוע המשולבים בארוחת בוקר מפנקת והפעלות גיבוש בסגנון ‘מחפשים את המטמון’.
האופניים החשמליים של שטיין יכולים להגיע בתיאום מראש ליערות נוספים בארץ, כגון יער בן שמן ויער קנדה.  

 
לפרטים: 053-2738359 
 
 
צילום: אסף רונן.
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה