פעילויות פורים במרכז לתיאטרון בובות חולון

פורים שמח במרכז תיאטרון בובות חולון – הצגה לילדים ותערוכת עוגות מעוצבות בנושא קרנבל פורימי

באבלינה – מופע מיוחד לכל המשפחה 
מופע חזותי לכל המשפחה המשלב תיאטרון בועות. באבלינה היא גברת מצחיקה ומגונדרת, בשבילה כל החוכמה – להפוך אמבטיה לבמה. שעת המקלחת אצל באבלינה הופכת להרפתקה מצחיקה וסוערת. בועות יוצאות מהמקלחת ומחפצים שונים ומשונים, להקת כפות ידיים יוצאת במחול, בועות ענק קופצות מהמראה, אדון קרסול וגברת עקב בבלדה מסעירה, הפיראט העצבני מאיים על שלוות האמבט ועוד המון הפתעות הרוקמות קומדיה פרועה ללא מילים. חוויה מקורית המשלבת מוזיקה מפתיעה, תיאטרון ידיים, תיאטרון כפות רגליים וקסם של בועות.
יצירה משותפת מאת : לי נחת שלום ודנה דבורין | בימוי: דנה דבורין |תפאורה ואביזרים: יסמין וולק| מוסיקה: בן זיידמן ורז בורג |מבצעת: לי נחת שלום |שחקנית גוף: תמרה קובלסקי.

מתאים לכל המשפחה.
משך המופע כ-40 דק’.
יום שבת15/3 בשעה 11:00 

מחיר כרטיס:45 ש"ח 
כרטיסים:03-6516848
הכרטיס כולל כניסה למוזאון לאמנות תיאטרון הבובות ולתערוכתעיצוב עוגות.

עוגות קרנבל
מרכז תיאטרון בובות חולון שמח לארח בפורים, בצמוד לעדלאידע ולפרויקט אמנות הקרנבל של בית הספר לאמנות תיאטרון הבובות, בפעם הראשונה בארץ– תחרות עיצוב עוגות בנושא קרנבל. 

כולנו אוהבים לאכול, גם (ולפעמים בעיקר) עם העיניים. תחום עיצוב העוגות נותן לכך מענה מושלם: עוגות טעימות, גבוהות, לחות, מלאות בקרמים עשירים, מצופות בבצק סוכר צבעוני ומעוצבות כיד הדמיון והכישרון, מאפשרות חגיגת חושים אמיתית ומותירה אותנו עם זיכרון נפלא מיום מיוחד ועם טעם של עוד. 

כ-30 אמני עוגות ישראליים ייקחו חלק בתחרות עיצוב העוגות, כולם חברי Ices Israel,איגוד אמני העוגות הישראלי, המהווה שלוחה של איגוד אומני העוגות האמריקאיIcesופועל בחסותו. האיגוד הוקם במטרה לקדם ולעודד את תחום עיצוב העוגות בישראל, לשפר את מעמד העוסקים במקצוע ובראש ובראשונה לפתח מודעות וכבוד לתחום גם בארץ.

במהלך התחרות יוצגו העוגות לשופטים (מעצבים מובילים בתחום עיצוב העוגות בארץ) בצורה אנונימית, והם ידרגו את העוגות לפי קריטריונים ברורים של התרשמות כללית, רמת העיטוף והגימור, יצירתיות, מקוריות, מורכבות, טכניקה ולא פחות חשוב – טעם העוגה. לאחר שלב השיפוט יוצגו העוגות לקהל הרחב במשך ארבעה ימים, במהלכם יוכל גם הקהל להצביע עבור העוגה החביבה עליו. עם נעילת התערוכה, יוכרזו הזוכים בטקס חגיגי נושא פרסים.

שישי14/3 בין השעות 09:00-12:30, שבת 15/3 בין השעות 10:00-18:00
ראשון16/3 בין השעות 14:00-18:00, שני 17/3 בין השעות 10:00-18:00

כניסה לתערוכה:15 ₪ 

בנוסף יתקיימו סדנאות לילדים לעיצוב ליצנים מבצק סוכר:

סדנאות עיצוב ליצנים מבצק סוכר: 
בהנחיית: דנה פרייזלר – פטל יומולדת
יצירה שהיא גם פינוק מתוק וצבעוני. בואו ללמוד עם הילדים את יסודות העבודה בבצק סוכר ולהכין ליצן שמח, עליז ואכיל.
שבת15/3 בשעות 10:00, 12:00
שני17/3 בשעות 10:00, 11:15, 12:30
מחיר למשתתף:30₪ 
המחיר כולל כניסה למוזאון לאמנות תיאטרון הבובות ולתערוכת עיצוב העוגות.

בחסות: סאטין אייס – יבואן בצק הסוכר האמריקאי

 
 
 
צילום: דנה פרייזלר

אין תגובות

השאר תגובה