חופשת פסח עם הילדים בחו"ל-יעדים ודילים

טיולי מאורגנים לכל המשפחה ברחבי העולם בפסח2014 – סיור ברחובות פריז, מפגש עם בעלי חיים בטנזניה, ביקור בכפר דייגים באמסטרדם ועוד

טיולים מאורגנים לפסח – חברת איילה נסיעות

 
פריז, בריסל ואמסטרדם למשפחות
טיסה:10 באפריל עד ה- 17 באפריל (7 ימים)
מחיר: החל מ-939 אירו לאדם
החברה: איילה נסיעות
המלון: בתי מלון בדרגת תיירות טובה
מה כלול: טיסה ישירה בטיסות שכר (תל אביב-פריס- אמסטרדם-תל אביב, 6לילות במלון ברמת תיירות טובה על בסיס לינה וארוחת בוקר, אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע התוכנית, ביקורים וסיורים כמפורט במסלול, מלווה קבוצה ישראלי, מיסים והיטלים, טיפים לנותני שירותים למעט סבלות.
 
מידע על המסלול: 
המסלול כולל ביקור פארק השעשועים והאגדות הפטלינג, ביקור בטחנות רוח, כפר הדייגים וולדאם, ביקור בבית מלאכה לייצור כפכפי העץ המפורסמים עם מחלבה מקומית לייצור גבינות הגאודה והאדם המוכרות, סיור במרכז בריסל וארמון המלך, טעימות שוקולד בברוז’, סיור ברחובות פריז, ארמון הנוטרדאם וגני לוקסמבורג, ובילוי של יום שלם ביורודיסני.  
 
טיולי משפחות לאמסטרדם, פעילות לילדים, טיסות עם ילדים בפסח, דילים בפסח
טיולי משפחות לאמסטרדם בפסח.

צפון איטליה והאגמים
טיסה:15 באפריל עד ה- 22 באפריל (7 ימים)
מחיר: החל מ-799 אירו לאדם
החברה: איילה נסיעות
המלון: בתי מלון בדרגת תיירות טובה
מה כלול: טיסה ישירה,6 לילות במלון ברמת תיירות טובה על בסיס לינה וארוחת בוקר 
 
מידע על המסלול:
ביקור בונציה הכולל את גשר ריאלטו וכיכר סן מרקו, טיולי טבע בהרי הדולמיטים, אגם גארדה, סירמיונה ואגם מג’ורה במילנו.
 
טיול ג’יפים מודרך בספארי לטנזניה 
טיסה:5 באפריל עד ה- 12 באפריל (8 ימים)
מחיר: החל מ-3,390 דולר לאדם (הנחות לילדים בחדר הורים של עד 450$)
החברה: איילה גיאוגרפית
המלון: בתי מלון בדרגת תיירות טובה
מה כלול: טיסה מתל אביב לנמל התעופה קילימנג’רו בטיסה ישירה של חברת ארקיע,7 לילות במלונות בדרגת תיירות טובה, על בסיס פנסיון מלא, רכבי טויטה לאנד קרוזר גבוהים עם גג נפתח המאפשרים צפייה בחיות בטיולי הספארי עם נהג/מדריך המתלווה אל הטיול, מדריך ישראלי של חברת איילה גיאוגרפית, כניסות לאתרים, מלווה מקומי דובר אנגלית שהוא גם הנהג המתמחה בטיול ספארי, טיפים למקומיים, מיסים והיטלים

מידע על המסלול:
בטנזניה ניתן למצוא את מגוון הטורפים ואוכלי העשב הגדול ביותר בעולם בסביבתם הטבעית. הטיול מתמקד בכלל שמורות הספארי של צפון טנזניה. תחילה בביקור בשמורת הטבע של אגם מניארה, שם ברי המזל יוכלו לצפות באריות המטפסים על עצים, ממשיך אל שמורת הטבע הענקית של הסרנגטי ומקנח במכתש הנגורונגורו, המכתש המרשים ביותר בטיולי ספארי באפריקה, שם ניתן לצפות במינים רבים ומגוונים של חיות, וביקור בשמורת הטבע של טרנגירי. הטיול כולל מפגש עם שבטי ההדזובה והדטוגה של אגם אייסי. 
 
חברת גורדון טורס
 
טיול אופניים משפחתי לאורך הדנובה 
טיסה:12-18/04/14 או 16-22/04/14 (6 לילות, 7 ימים)
מחיר: החל מ-  878אירו לאדם בחדר זוגי
החברה: גורדון טורס
המחיר כולל:  טיסות,6 לילות ברמת 3 או 4 *, על בסיס ארוחת בוקר, 5 ימי רכיבה (כולל אופני טורינג), העברות ציוד, טעימות יין, שירותי תמיכה, מפות ומסמכי נסיעה 
 
מידע על המסלול: 
המסלול הקלאסי לאורך נהר הדנובה מפסאו שבגרמניה לווינה, נחשב לאחד ממסלולי האופניים היפים והקסומים ביותר של אירופה. המסלול עובר דרך עיקול הנהר בשלוגנר, המקום בו נהר הדנובה מתפתל בכמעט180 מעלות, דרך הנופים האגדיים של וואכאוו הידועה בזכות כרמיה ומטעי המשמש שלה. לאורך המסלול כולו פזורים עקבות שהותירה אחריה ההיסטוריה ארוכת השנים של האזור, חורבות עתיקות ומבצרים, כפרים נושנים של שייטי הנהר או שרידים מימי האימפריה הרומית. לאורך המסלול ניתן לראות כיצד הצבעים המקומיים משתנים אט-אט במעבר מבוואריה, דרך אוסטריה עלית, אל עבר אוסטריה התחתונה ועד לווינה. המטעמים המקומיים משתנים ממאכלים כפריים והופכים למתוחכמים, המשקה לצד הארוחה משתנה מבירה לסיידר תפוחים או יין. המסלול עובר לאורך הנהר, מישורי ברובו עם מעט ירידות מתונות, בשבילי אופניים מסודרים וריקים מכלי רכב בדרך-כלל (חלק קטן מהמסלול עובר בכבישים קטנים ושקטים). לא נדרשים כושר גופני גבוה או מיומנויות מיוחדות. 
 
טיול כוכב בטוסקנה
טיסה:10 באפריל עד ה- 17 באפריל (8 ימים)
מחיר: החל מ-1099 אירו לאדם
החברה: גורדון טורס
המלון: בתי מלון בדרגת תיירות טובה
מה כלול:  טיסה לרומא, רכב משפחתי כולל ביטוחים,7 לילות באחוזה טוסקנית ע"ב לינה וארוחת בוקר, ו-3 ארוחות ערב, 2 ימי הדרכת אופניים מלאים ו-4 חצאי ימים 
 
מידע על המסלול:
מאסה וקייה הוא אחוזה טוסקנית למרגלות הר המאסה מאריטמה. מדובר באחד ממרכזי הרכיבה הפופולריים, אליו מגיעות קבוצות, משפחות ואף מגיעים רוכבים מקצועיים על מנת להתאמן. מתוך הבנת צרכיהם של הרוכבים, מתפקדת האחוזה כאחד המרכזים הטובים והידידותיים ביותר באירופה לתרבות האופניים. המלון פועל עם מותג אופני סקוט הידוע באיכותו, כך שניתן לשכור אופניים במלון, במקום להגיע עם האופניים מהבית. באזור המלון יש מעל ל-1,000 ק"מ של מסלולי רכיבה לכל הרמות ולכל הגילאים. האחוזה עצמה מציעה מסלול מכשולים לאופניים, בריכה, מסעדה ויקב קטן.  ניתן לרכוב עד הצהריים ואז לעלות עם הרכב להר הסמוך ולערוך טיול רגלי ותצפית. ההיצע הרחב של טיולים רגליים שיש באזור, עיירות קטנות ושווקים, מאפשר להגיע עם אנשים שאינם רוכבים, או שרוצים לגוון ולטייל רגלית במקום לרכב. 
 
שייט בנהיגה עצמית בדרום צרפת
טיסה: לטולוז, בין התאריכים15-22/04/14 
מחיר: החל מ-  763אירו לאדם בסירה ל-4 
החברה: גורדון טורס
המחיר כולל:  טיסות, השכרת סירה לשבוע 
 
מידע על המסלול: 
את הסירות כל אחד יכול להשיט, הן קלות לתפעול ולתמרון ואין צורך בניסיון קודם או ברישיון. המהירות המרבית של הסירות היא6 קילומטרים לשעה והן יציבות מאוד, עובדה ידידותית לסובלים ממחלות ים. לאחר הכשרה קצרה של כחצי שעה ניתן להרים מפרש ולצאת לדרך. הסירות בשייט העצמי כוללות 2 חדרי שינה וסלון, והן מאובזרות בשירותים, מקלחת, ומטבח. לפני היציאה לשיט מומלץ לשכור אופניים. לאורך המסלול יש אפשרויות עגינה רבות ומגוונות- מעגינה במרינות ומעגנים מסודרים ועד לקשירת הסירה לעץ על הגדה. העגינה אינה כרוכה בתשלום, וניתן לעשות הפסקות, לצאת לרכב במרחבים או לטייל לכפרים הסמוכים, בהם ניתן להצטייד במזון.  המסלול עובר בין כפרים ועיירות מתקופת ימי הביניים, כגון אזור קאמארג, הידוע בטבע, תרבות וקולינריה. כמו כן, זהו אזור הקינון היחיד בצרפת של ציפורי הפלמנגו. המסלול עובר דרך תעלת מידי, אשר נחפרה במאה ה-17 ומהווה הישג הנדסי בהיותה התעלה שמקשרת את האוקיינוס האטלנטי עם הים התיכון. התעלה הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית, והיא מובילה את המשייט בה למסע בלב האזור הכפרי של Languedoc,חבל היין הפורה ביותר בצרפת. 
 
 
צילום ראשי: טיול בדנובה, באדיבות גורדון טורס

אין תגובות

השאר תגובה