סופ"ש של אבא ואמא בזכרון יעקב

22.4.2014הורים ומבלים

הכל התחיל כשחיפשנו מקום לחגוג יום הולדת ובעזרתם האדיבה של סבא וסבתא, אפילו זכינו לשני לילות של חופש בלי הילדים וככה יצא ששמענו על הצימרים של משפחת רביב בזכרון יעקב, שהם גם הבעלים של המסעדה הצמודה והמיוחדת שנקראתברביב וכשהגיע הזמן להפתיע, נפרדנו מהילדים ושמנו פעמינו צפונה עד למושבת הברון הפסטורלית, זכרון יעקב.

לטייל – אטרקציות בזכרון יעקב
חוץ מהמדרחוב של זכרון יעקב שתמיד כיף לשוטט בו בין בתי הקפה, הגלריות והמסעדות, חובבי ההסטוריה ישמחו לבקר במוזיאון העליה הראשונה או בבית משפחת אהרונסון וכמובן לצאת לטיול בגני הנדיב שתמיד יפה לחזור אליהם, במרחק נסיעה קצרה מהמדרחוב. הגנים יפים כל השנה ובכניסה שלהם נבנה לאחרונה מבנה חדש של מרכז מבקרים המציג סרטון קצר על ההסטוריה של המקום. אל תוותרו על הטיול בגנים, ביקור בגן התבלינים הריחני, באחוזת הקבר של הברון רוטשילד ורעייתו ובגן המפלים המשקיף לכיוון הים.
למתקדמים – מומלץ לשלב את הביקור בגן עם אחד ממסלולי ההליכה היפים היוצאים ממנו אל מעיין עין צור (המומלץ במיוחד עם ילדים) או אחד המסלולים הארוכים יותר עם תצפיות מקסימות אל חוף הכרמל והים.

רמת הנדיב, טיולים עם ילדים באזור זכרון יעקב, מסלולי טיול לילדים, אתרי פיקניק
מטיילים ברמת הנדיב

חוות אהבה
טיול סוסים? בחוות האהבההסמוכה שביער עופר תוכלו לצאת לטיול סוסים לאורך הכרמל או בעמק – טיולים רומנטיים או
טיולים מיוחדים המתאימים למשפחות.

לפרטים:053-7106972

חווה באהבה, טיולי סוסים בכרמל, חוות סוסים בכרמל
טיולי סוסים – חווה באהבה – ביער עופר. מתאים גם למשפחות

אמת מי קדם- אם אתם מגיעים בימי הקיץ – אפשר לקפוץ לאחד מחופי חוף הכרמל הקרובים או לבקר באמת מי קדם
הסמוכה שהליכה קצרה במים שבתוכה תצנן אפילו את החמסינים של החופש הגדול.

לפרטים: אמת מי קדם…

מסעדת ברביב, מסעדה מומלצת בזכרון, מסעדות עם ילדים בזכרון יעקב
מסעדת ברביב. צילום: שי שבירו


לאכול? מסעדות בזכרון יעקב

לטובת מי שלא ביקר בזכרון מאז הטיול השנתי… כדאי לדעת שבכניסה לגני הברון, נפתחו לאחרונה מספר מסעדות (אנחנו היינו בחוות דרך התבלינים שבהחלט מומלצת לארוחות בוקר ובוהריים קלילות מול הנוף של גבעת גבעת עדה-בנימינה).

מסעדת ברביב
אם אתם מחפשים מסעדה באמת מיוחדת לשעות הצהריים או הערב – ממש בכניסה למדרחוב, בתוך חצר יפיפייה, מחכה לכם הפנינה האמיתית של המושבה – מסעדת ברביב, שמוגדרת כמסעדת קונספט המתמחה ברטבים. את המסעדה הגה והקים רונן רביב, השף ובעל המסעדה, דור שלישי למייסדי המושבה, שיצר מטבח המתמחה במגוון רטבים ייחודיים, אשר יכולים להתלבש על כל מנה לפי בחירתו של הסועד.

DRESS YOUR FOOD – המטבח של ברביב, מורכב מ-15 סוגי רטבים. כל רוטב מסומן בתפריט במספר ובצבע ולצורך קלות ההזמנה, הותאמו לכל מנה3 אפשרויות מומלצות שמתאימות לבחירה מתוך מגוון הרטבים. בין המנות המומלצות במיוחד לטעמנו במסעדה – הפיצהדייה טלה ועגל, הצ’יבורקי – שהוא מאפה גרוזיני משובח וה’שטרודל שפונדרה’ שמוגדר בתפריט כ"יציאה של פעם בחיים".והרטבים – חייבים לחזור עוד פעם כדי לנסות את כולם.

מסעדת בראביב, מסעדת ברביב, מסעדה בזכרון לילדים
מסעדת ברביב – הרוטב בצד

ידידותית לילדים
-חשוב לציין שגם אם אתם בחופשה או סתם ביום טיול עם הילדים בזכרון – המסעדה מאוד ידידותית לילדים ויש בה מנות כמו פיצה, ניוקי ופסטה שכל הילדים אוהבים וברמה גבוהה מאוד. וגם ולא פחות חשוב בימינו שגם המחירים ידידותיים ומאוד הוגנים.

המסעדה ממוקמת סביב חצר אבן מוצלת בין עצי זית ומעוצבת בצבעוניות שמחה שמזכירה מסעדות דרום אמריקאיות, במרכזה בר משקאות עם קוקטיילים צבעוניים (ומעולים!). ומה שהכי כיף – אם אתם נשארים לישון בצימרים, אפילו לא תצטרכו לבחור נהג תורן כי אתם במרחק של מטרים ספורים מהצימר…
שורה תחתונה – אחת המסעדות היותר מיוחדות שביקרנו בהן לאחרונה ואחת המומלצות שבהן! 

שעות פתיחה: א-ה מ-18:00 ועד הלילה | שישי: מ 12:00 ועד הלילה | שבת: מ 12:00 ועד הלילה 
לפרטים והזמנות:04-6390133 

לפרטים נוספים: www.braviv.com
 


ספא ימה זכרון יעקב, ספא בזכרון יעקב
ספא ימה – אוויר הרים צלול כיין

להתפנק? ספא ימה
חיפוש קצר ברשת, הביא אותנו להכיר מקום שנקרא ימה ספא, ספא היין הראשון וכנראה גם היחיד בנתיים בישראל, הממוקם באחת השכונות המערביות של זכרון יעקב עם נוף מרהיב אל הים התיכון. הספא מתמחה בטיפולים על בסיס יין (וינותרפיה) ז’אנר חדש ומתבקש בעולם הספא שתופס בשנים האחרונות תאוצה בארה"ב ובאירופה. אנחנו הלכנו הפעם על הטיפולים היותר קונבנציונאליים, אבל אולי פעם הבאה ננסה את הטיפולים ביין, שהגיעו לארץ ישירות מצרפת ואתם חייבים להודות שהם נשמעים מעניינים… לא?…

לפרטים: ספא ימה – טלפון:077-4431240
 

צימר מומלץ בזכרון יעקב, המלצות על צימרים לזוגות בזכרון יעקב, המלצות על צימרים רומנטיים בזכרון יעקב
חלון אל הים התיכון. צילומים: עמותת תיירות כרמלים
 

לישון? הצימרים של בתיה ולובה
אם אתם מחפשים צימרים זוגיים, הגעתם למקום הנכון – שתי יחידות צימרים סודיות וחדשות, בקומה השניה של בית המשפחה – האחד משקיף אל הים התיכון והשני אל חצר המסעדה הבנויה בסגנון טוסקני כפרי. כל יחידה מעוצבת בהתאם לסגנונה של כל אחת מהסבתות במשפחה – האחת של בתיה והשניה של לובה והנוף כלול במחיר. צאו למרפסת מול הים, קחו ספר טוב, יין מאחד מיקבי זכרון יעקב ותאמינו לי שלא תרצו לחזור הביתה כל כך מהר…


מחירים
(נכון לאפריל2014): 500שקל לזוג באמצע שבוע (לא כולל ארוחת בוקר) ו-600 שקל לזוג בסופשבוע (לא כולל ארוחת בוקר).
לאורחי הצימרים -10% במסעדת ברביב הסמוכה לצימר.
להזמנת חדרים:04-6390133 
 

 

אין תגובות

השאר תגובה