אפיקס פלנט-תערוכת חייזרים צבעונית לילדים

אפיקס פלנט – חוויה מכוכב אחר: תערוכה חדשה לילדים בתל אביב בחינם עם דמויות חייזריות מעיסת נייר, עץ משאלות, סדנאות יצירה ואטרקציות נוספות
 
תערוכת אפיקס פלנט תתחיל ב-4/7/14 ותימשך כחודש. התערוכה בנויה מ- 17 דמויות חייזריות בגדלים שונים, שפוסלו מעיסות נייר צבעוניות, ולכל אחת מהן סיפור משלה. 

פעילויות לילדים:
הילדים יוכלו להסתובב בין הדמויות, לגעת בהן, להצטלם עם חלקן ולהכיר אותן באופן אישי. הם יוכלו לתלות את משאלותיהם על עץ גדול, לצייר את הדמויות וכן להשתתף בסדנאות יצירה של הכנת מגנטים מכדורי קלקר ויצירת דמויות מגלילי נייר טואלט.

 
קצת על הכוכב ותושביו:
אפיקס פלנט הוא כוכב רחוק ויוצא דופן עם תושבים מאד מיוחדים. הדמויות הדמיוניות שמאכלסות את הכוכב מאוד צבעוניות ומפתיעות בקבלת הפנים החמה שלהן. הדמויות שואפות להגשים משאלות ילדים ולסחוף אותם לעולם של פנטזיה. באמצעות כך, הילדים לומדים שיעור על עצמם ועל החברה שהם חיים בה.
 
מי שיצרה את הדמויות והגתה את כל הרעיון של אפיקס פלנט היא אפרת ברקת, נשואה פלוס3 בנות קטנות ומעצבת גרפית בהכשרתה. ברקת התמכרה לעולם הדימיוני שיצרה במו ידיה מעיסות נייר ובשנים האחרונות היא מקיימת חוגי עיסת נייר ויצירה לילדים במטרה לייצר עבורם פעילות חוויתית מסוג אחר, שגם מפתחת את הדמיון והיצירתיות של הילד. אפיקס פלנט היא התערוכה הראשונה של ברקת.
 
יש שתי דמויות שאהובות עליה במיוחד: קסטר–ילד עם הרבה סימני שאלה שתמיד נורא מבולבל ופופר–הילדה הרחפנית והשקטה, שאוהבת לעשות הרבה יוגה. ברקת טיילה ברחבי העולם עם חלק מהדמויות ותיעדה את הביקורים המשותפים במקומות הבולטים באמצעות צילומים, כך למשל היא לקחה איתה את דוגמיס ומונדה (המבוגרים בחבורה) לביקור בלונדון.
 
הפיסול בעיסת נייר נכנס לחייה לפני מספר שנים במקרה. היא השתתפה בסדנה ליצירה בעיסת נייר והתאהבה בחומר. שם כבר החליטה שתפסל את כל הדמויות שלה ותפיח בהן חיים. וכך, לאחר עבודה של שנים,17 דמויות, מייסדים, בתים, כלי תחבורה נוצר עולם שלם של פנטזיה עבור ילדים, עולם צבעוני ושמח שיוצג לראשונה בתערוכת אפיקס פלנט בתחנה.

אפיקס פלנט, פעילויות לילדים בקיץ, אטרקציות לילדים בחינם בתל אביב, אירועי החופש הגדול

חוויה מכוכב אחר – אפיקס פלנט בתל אביב.
 

שעות פתיחה:
פתיחה חגיגית בתאריך4.7 בשעה 11:00 (התערוכה תהיה פתוחה עד השעה 16:00), לא יתקיימו באותו יום סדנאות.
ימים א’-ה’ -17:00-20:00
יום ו’ -10:00-16:00
שבת:10:00-18:00
ניתן לפתוח את התערוכה בשעות הבוקר לקבוצות בתיאום מראש.
 
מחיר: 
הכניסה לתערוכה היא בחינם
עבור הסדנאות: מגנטים:25 ₪, גלילי נייר טואלט: 20 ש"ח

אפיקס פלנט 
מתחם התחנה, תל אביב
החל מה-4.7.2014
הכניסה חינם



 

 
 

אין תגובות

השאר תגובה