עונת הסקי בחרמון-חורף2012

9.12.2012מבלים בחורף עם הילדים

בחרמון נשלמות ההכנות האחרונות לקראת פתיחת עונת הסקי והחורף הקרובה בחרמון שיפתח ככל הנראה גם לגולשי של הסקי והסנובורד החל מהשבוע הבא. שאול אוחנה, מנכ"ל אתר החרמון, מוסר כי צוות האתר הכשיר את כל מסלולי הסקי והרכבלים. בחרמון כ-50 קמ’ של מסלולי סקי בדרגות קושי שונות, עם דגש על שני מסלולים כחולים למתלמדי סקי, ומסלולים אדומים לגולשים ברמה גבוהה.

חרמון מודל2012 – מה חדש בחרמון?
בחורף2009 נפתח בחרמון פארק סנובורד. מתחם סגור לסנובורדיסטים מנוסים בלבד, אליו מגיעים ברכבל 2. במתחם מקפצות עם מסלול באורך של כ-500 מ’, 4 בוקסים (משטחי החלקה) ומרפסת ישיבה עם שולחנות ומוזיקה. הכניסה למתחם עם קסדה וציוד מגן-חובה. במקום פיקוח צמוד. (הכניסה למתחם בהתאם לתנאי השלג הקיימים, מומלץ להתעדכן מראש).

סקי פס וזירוז התורים
לרשות הגולשים עומדים הרכבלים, מעליות ומסוע למתחילים. מערכת הקופות בכניסה לאתר שודרגה והוכנסה מערכת כרטוס חדשה בכדי לזרז את הכניסה לאתר, כמו כן מוחשבו כרטיסי הסקי פס כך שהשער נפתח באופן אוטומטי ע"י קריאת הכרטיס. בפסגת החרמון נמצאת קפיטריה גדולה עם חלונות מסך עם נוף מדהים של מורדות החרמון.

מסוע סקי לילדים
באזור ביה"ס לסקי הוקם מסוע מיוחד לילדים הלומדים סקי, בנוסף למסוע המשמש את המתלמדים הבוגרים בביה"ס לסקי. מטרתו של המסוע לייעל את לימודי הסקי ולמנוע עיכובים במסלול והוא מגיע לתפוסה של500 תלמידים בשעה.

חנות להשכרת ביגוד וציוד סקי
לנוחיות הגולשים, נפתח כבר בעונה שעברה מתחם של400 מ’ בנוה אטי"ב להשכרה של ביגוד וציוד סקי. פתיחת המתחם נותנת מענה לגולשים שמעוניינים להגיע מצוידים לאתר ומצמצמת את הלחץ בחנות השכרת ציוד הסקי באתר עצמו. בעונת הסקי החנות פתוחה החל משעה05:30 בבוקר.

סקי בחרמון, אתר החרמון, סקי2012
בקרוב בחרמון – עונת חורף2012


אטרקציות לילדים בחרמון:
גם ילדים שלא גולשים יהנו מביקור בחרמון עם מגוון האטרקציות שיש לאתר להציע:

רכבל המבקרים
לרשות הקהל הרחב רכבל המבקרים איתו ניתן להגיע לפסגת ההר, לצאת אל הנוף, לראות את גולשי הסקי יוצאים אל המסלולים ולנוח בקפיטריה הכי גבוהה בישראל…

מזחלת האקסטרים
מזחלות הרים אקסטרימית פועלת לאורך מסלול של קילומטר עם30 מזחלות שמגיעות למהירות של 45 קמ"ש (המזחלות פועלות גם בקיץ).

מזחלות פלסטיק
את הניילונים גם השנה תוכלו להשאיר בבית – בתקופת השלגים פועל בחרמון מתחם מיוחד לילדים, שם הם יכולים לגלוש על מזחלות פלסטיק.

העם דורש סקי
מנכ"ל אתר החרמון, שאול אוחנה, מציין כי הנהלת אתר החרמון החליטה שלא תהיה העלאת מחירים בחרמון בעונה הקרובה ואלה יישארו זהים למחירים של העונה הקודמת. (יש לקוות שאולי המחירים גם יפשירו קצת לקראת העונה הבאה?…) יחד עם זאת ממשיכה הנהלת החרמון מדי עונה לשפר ולשדרג את מתקני החרמון גם בהוספת אטרקציות חדשות וגם בשיפור וייעול השירות הן לגולשים והן למשפחות וכי האתר מציע עתה חופשה מלאת חוויות של יום או יותר לכל קהלי היעד בכל עונות השנה.

אז שורה תחתונה כמה יעלה לנו הביקור בחרמון?
מחירי הכניסה עומדים גם השנה על44 לילד ו-49 ש"ח למבוגר, העליה ברכבל הבמקרים תעלה לנו 38ש"ח לילד ו-43 ש"ח למבוגר, גלישה במזחלת האקסטרים תעלה25 ש"ח לילד ו-30 ש"ח למבוגר אחראי והשכרת מזחלת הפלסטיק לילדים תעלה30 ש"ח לשעתיים.

וכמה עולה לעשות סקי או סנובורד בחרמון?
בשביל סקי צריך3 דברים: ציוד סקי/סנובורד, ביגוד וסקי פס כדי להגיע לתחילת המדרון.
ציוד הסקי או הסנובורד יעלה לכם ליום בין85 ל-170 ש"ח ליום.
סקי פס יומי עולה בין70-245 ש"ח, בהתאם לזמן וסוג הרכבלים.
ביגוד: השכרת מעיל או מכנס תעלה60 ש"ח.

לא לשכוח גם…

קחו בחשבון ואל תחסכו כי תצטרכו לקנות גם באתר או בחנויות סקי ברחבי הארץ: משקפי סקי, כפפות אטומות למים, קרם הגנה, שפתון נגד יובש, כובע סקי/סנובורד ולא יזיק גם בגדים תרמיים תחתונים, גרביים תרמיות מחממות – במיוחד לילדים. וכמובן בגדים להחלפה.

למידע נוסף עלאתר הסקי בחרמון לחצו כאן…

מתכננים לנסוע לחו"ל? סקי עם הילדים בחו"ל…

כנסו לראות תמונות מהחרמון וטיול שלג בגולן…


 

אין תגובות

השאר תגובה