פורים-היום שהיה…

6.3.2012מדור תיירות נופש ופנאי

התחלה של פורים באוויר עם שתי עדלאידות, אירועים בבתי הספר ובגנים, עיר הקרח נפתחה בירושלים וחנות אחת של איקאה שנפתחה סוף סוף לשימחת הקניינים, רגע לפני היסטריית הקניות של פסח…
 


העדלאידיע הכי דרומית
העיר אילת צהלה ושמחה הבוקר בעדלאידע הראשונה לשנה זאת עם כ-5,000 מתושבי אילת, תלמידי בתי הספר היסודיים והתיכוניים, עובדי המתנ"סים, נציגות של חלק מהאטרקציות באילת: עיר המלכים והמצפה התת ימי, האגודה למען הקשיש, מועדון השייט, חיילי בסיס חיל הים, בית הספר למחול של שרית קפון, קמפוס אילת, עובדי נמל אילת, רדיו קול הים האדום ועוד. 

אירועי פורים2012 באילת - העדלאידע של אילת, אטרקציות באילת
חוגגים באילת – פורים2012

הצועדים יצאו, הבוקר מרחבת בית הספר התיכון ע"ש רבין, לאורך רחובות העיר עד לבמה המרכזית ברחבת הדואר המרכזי, אחרי שנהנו בדרך ממיצגים כמו מתקן אווירי ענק עם אקרובטיות, מופע הביטבנד, מופע להקת הנוער של מרכז ווליום מתנ"ס שחמון, מופע קברט, הולכי קביים בדמויות שונות ועוד.
על הבמה המרכזית הופיעה נבחרת הכוכבים המקומית של אילת: נוי דנן, חן חתואל, מאי זיו זרקה, שגיא סרי, וחן גוואטה.

העדלאידעשלרעננה
העדלאידע של רעננה. צילום: ג’קי רבינוביץ

העדלאידע הראשונה במרכז
אחרי דחייה של מספר ימים בגלל מזג האוויר החורפי, היום התקיימה ברעננה העדלאידע הראשונה במרכז לשנת2012 – תהלוכת התחפושות הגדולה והעדלאידע שכנראה ידעה רעננה בתולדותיה, שהתקיימה היום  בסימן חגיגות יומולדת ה-90 לרעננה. מעל לעשרת אלפים ילדים, משפחות ובני נוער, מרעננה ומכל הארץ, הגיעו היום לרעננה כדי לחגוג את חג הפורים.

את התהלוכה הוביל ראש העיר רעננה, נחום חופרי, בתחפושת של צעירה בת90, שנבחרה ברוח חגיגות יומולדת  90לרעננה. יחד עם ראש העיר, הובילו את תהלוכת התחפושות הססגונית, שנערכה לאורך רחוב אחוזה בעיר, תלמידי בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכונים ומפעלי החינוך המשלים בעיר. 

תהלוכת העגלות – בלי מחאה הפעם
כל בית ספר יוצג על ידי עגלה שבנו התלמידים עם סמל בית הספר ונושא נבחר: רעננה עיר ירוקה, פרדסי היובל, רעננה עיר קוראת, ילד אז ילד עכשיו, נוף רענני, מגדל המים, תזמורת צועדת, משחקי יום הולדת, עציצים חוסכי מים, יום הולדת לרעננה, משחקי ילדות ועוד. עוד צעדו חברי משלחת ראשי ערים ובכירים, שהגיעו ארצה מאמריקה הלטינית ונהנו מחוויית העדלאידע שלוותה במוסיקה, שירי החג ומיצגי ענק צבעוניים כמיטב המסורת.

העדלאידע, התקיימה בהובלת אגף לחינוך משלים בעיריית רעננה, שיישם את עקרונות שיתוף הקהילה לכל אורך שלבי ההיערכות, לרבות הכנת התחפושות והמיצגים.

ילדי הגנים בעדלאידע - פורים2012
ילדי גן צבר יוצאים לתהלוכת פורים מקומית

פורים במערכת החינוך
בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים (ובחלק מגני הילדים) חגגו היום את היציאה לחופשת פורים בפורימונים, תחרויות תחפושות ויום לימודים קצר במיוחד…
 

עיר הקרח נפתחה בירושלים
בירושלים חגגו את תחילת החג עם פתיחתה של עיר הקרח, פסטיבל קפוא במיוחד שמגיע אלינו מסין הרחוקה עם התאמות ירושלמיות ופסלים של אטרקציות מקומיות מהבירה.
עוד עלעיר הקרח בירושלים…
כנסו לפייסבוק שלנו לראותתמונות ראשונות מעיר הקרח…

פיספסתם? לא נוראלהמשך אירועי פורים בשבוע הקרוב…
 

 

אין תגובות

השאר תגובה