פסח ירוק-מרכז המבקרים נייר חדרה

6.4.2012מבלים בפסח עם הילדים

מה נשתנה בפסח הזה? בפסח הזה כולם ממחזרים- מחפשים רעיון לפעילות חינוכית עם הילדים בחופשת פסח ובחול המועד? קבוצת נייר חדרה פתחה לפני מספר חודשים מרכז מבקרים המספר על תולדות ייצור הנייר, על הקשר בין מחזור לייצור נייר. והבונוס: הצצה על מכונת ייצור הנייר הגדולה ביותר במזרח התיכון.
 

לא תמיד שמים אליו לב, אבל הוא תמיד שם. בבוקר אנו קוראים עיתון, שעשוי מנייר כמובן. אריזת דגני הבוקר עשויה גם היא מקרטון .המבוגרים הולכים לעבודה ומדפיסים ניירות ומיילים במדפסת, משאירים פתקים לבוס ושולחים פקסים, הקטנים מציירים בגן על נייר או כותבים במחברת וקוראים מספרי הלימוד. ובערב לעיתים מזמינים פיצה, שגם היא מגיעה במגש קרטון. היכן שלא נביט, החיים שלנו מוקפים בנייר וקרטון.

השנה נפתח באתר המפעל של קבוצת נייר חדרה המתמחה בייצור נייר ומוצריו ובמחזור נייר, עיתון, קרטון ופלסטיק, באזור התעשייה של חדרה, מרכז מבקרים ראשון מסוגו בארץ, שבאמצעותו יכולים הורים וילדים ללמוד באופן חוויתי אודות אחד החומרים החשובים והשימושיים ביותר בחיינו. מתי וכיצד התחיל הייצור והשימוש בנייר? מהו"מעגל החיים"של הנייר? כיצד מייצרים נייר ועוד.

מרכז המבקרים נייר חדרה

במרכז המבקרים החדש, המיועד למשפחות וילדים בגילאי6 ומעלה משולבים אלמנטים של מיצגים, מולטימדיה ופעילות אינטראקטיבית. הביקור מאפשר ללמוד על חשיבות המיחזור בדגש על נייר קרטון ועיתון וכולל גם התנסות בייצור ידני של נייר ממוחזר.

מרכז המבקרים של נייר חדרה יהיה פתוח במהלך ימי החופשה וחול המועד (למעט ימי שישי),

הסיור בתיאום מראש בלבד.  משך הסיור: כשעה וחצי
כתובת: רחוב פרידנלדר14 א.ת. צפוני, חדרה
עלות הביקור:15 ₪ למבקר
הכניסה מגיל8 ומעלה. (בהצגת תעודת זהות)
שעות סיורים: ימים א-ה בין השעות9:00-17:00, סגור בערבי חג-שישי ושבת
להזמנות ולפרטים:04-6349749/85 visit@hadera-paper.co.il
או באתר…
 

 

אין תגובות

השאר תגובה