החלקה על הקרח בגלבוע

באתר האטרקציות הצפוני סקי בגלבוע נפתח בימים אלו משטח חדש להחלקה על הקרח, משטח המתפרס על שטח של250 מ"ר, כאטרקציה לבילוי משפחתי, בנוסף למגוון האטרקציות הנוספות הקיימות במתחם.

ההחלקה על הקרח נחשבת לספורט תחרותי ובילוי משפחתי בכל העולם וגם בארץ התחום תופס תאוצה בשנים האחרונות עם הקמת משטחי החלקה על הקרח סינתטיים או אמיתיים להוקי קרח והחלקה אומנותית וכמובן כבילוי משפחתי לכל דבר. משטח ההחלקה בסקי בגלבוע עשוי קרח סינטטי ומיוצר מפלסטיק ממוחזר, הנבנה בדומה למגמה למעבר ממשטחי ההחלקה מקרח אמיתי(או קרח המיוצר באופן מלאכותי) לקרח סינטטי, , מתוך מודעות לשמירה על הסביבה, אפילו במדינות בהן ספורט ההחלקה על הקרח תופס מקום מרכזי כדוגמת ארה"ב וקנדה.

משטח ההחלקה על הקרח הינו פעילות זמנית, אשר כמו כל פעילות זמנית אחרת בסקי בגלבוע, מתחלפת מעת לעת. עלות ההחלקה על המשטח הינה78 ₪ לעד 50 דקות החלקה. (מבצע לרגל ההשקה– 50%הנחה למשטח ההחלקה דרך גרופון).

אתר האטרקציות – סקי בגלבוע
סקי בגלבוע הוא אתר סקי מלאכותי הראשון מסוגו בישראל הממוקם על מורדותיו הצפוניים של הר הגלבוע. ב’סקי בגלבוע’ ניתן להתאמן ולשפר את ביצועי הסקי ללא תלות במזג האוויר או בשעה ובנוסף, ליהנות משפע אטרקציות תיירותיות, המשלבות פעילויות נופש ואקסטרים חווייתיות, אישיות ומשפחתיות, על מורדות הר הגלבוע.

אטרקציות לילדים ולכל המשפחה בסקי בגלבוע: 
סקי בגלבוע, מציע שלל אפשרויות בילוי ונופש בחיק הטבע: טיולי אופניים בשבילי הגלבוע, בילוי משפחתי מול הנוף במסעדות, בבתי הקפה ובגלידרייה, שופינג מהנה באווירה אירופאית, בשדרת חנויות הבוטיק הייחודיות, הפעלות וסדנאות מרתקות לכל המשפחה בנושאי טבע, בריאות ואיכות חיים במתחם"תבלין בטבע",מגוון פעילויות, אירועים ופסטיבלים אזוריים המתקיימים באתר, שמורות טבע, טיולי מים כדוגמת פארק המעיינות,אתרי נופש ואטרקציות נוספות לילדים כדוגמתהגן גורו בניר דוד,הממוקמות במרחק דקות נסיעה מהאתר.

 
למידע נוסף: סקי בגלבוע…
073-2510000

אין תגובות

השאר תגובה