רשות הטבע והגנים מאריכה את שעות הפעילות עד השעה19:00בחודשי הקיץ

10.7.12

כ-50 שמורות טבע וגנים לאומיים שבניהול רשות הטבע והגנים יאריכו את שעות הפעילות שלהם בחודשים יולי- אוגוסט עד השעה 19:00 בערב, במטרה לאפשר לציבור הרחב ליהנות ממה שיש לטבע להציע גם לאחר שעות החום הכבדות ולהוות אפשרות בילוי למשפחות גם לאחר שעת סיום הקייטנות.

האתרים ששעות הפתיחה שלהם יוארכו יציעו שלל פעילויות לכל המשפחה, מסיורי שקיעה וסיורי עששיות, דרך הדרכות ופעילויות מיוחדות בחניוני לילה ועד לפסטיבלים מיוחדים לשעות אחר הצהריים.

החל מה-1 ביולי כ-27 כבר הרחיבו את שעות הפעילות בשלל אתרים, ביניהם קיסריה, בית שאן, אכזיב, פלמחים, חוף הבונים, אשקלון, חורשת טל, אלמוגים, בית ינאי, עיר דוד, גן השלושה (סחנה), מג’רסה, אשכול, כורסי, כורזים, בית אלפא, ירקון הרודיון, בית גוברין, חי בר יוטבתה, עין חמד ועוד (רשימת האתרים המלאה תתפרסם באתר הרשות). בחודש אוגוסט יפתחו את שעריהם עד לשעות הערב 23 אתרים נוספים.

מדובר בפעם הראשונה שרשות הטבע והגנים מכריזה על מהלך כה נרחב של הארכת שעות הפעילות בחודשי הקיץ בהשקעה מוערכת של כמיליון ₪. ברשות מתכננים להפוך את היוזמה למסורת ארוכת שנים ומקווים כי ציבור המטיילים והמשפחות אכן ינצלו את שעות הפתיחה המוארכות בכדי לבקר בשמורות ובגנים גם אחרי העבודה, אחרי הקייטנה, וליהנות מפעילויות, הדרכות, אירועים והפתעות שיש רק בטבע, וכל זה בשעות הנעימות של היום, בשקיעה ואף לאור ירח.

למידע מלא על האתרים הפתוחים היכנסולאתר או חייגו לכוכבית בטבע3639*.
 

אין תגובות

השאר תגובה