פסטיבל הליצ’י בקיבוץ מצובה-אירועי החופש הגדול

19.8.12
פסטיבל קטיף ליצ’י, המתקיים זו השנה ה-8, נפתח השבוע לקהל כשמשפחת סולימני פתחה לקהל את שעריה.

להתאהב בטבע
פרויקט תיירותי חקלאי בגליל המערבי, ליד קיבוץ מצובה המזמין אתכם לחוות קטיף ליצ’י עצמאי ומהנה לאורך חודשי יולי אוגוסט2012. במהלך הקטיף החוויתי ניתן לטעום ולאכול מהליצ’י בשטח ללא הגבלה, וההמלצה היא לאכול כמה שיותר, כי הכי בריא לאכול את הליצ’י ישר מהעץ במטע. בילוי בטבע לכל המשפחה.

הילדים שבחבורה גם מוזמנים ליהנות בשטח הפסטיבל ממבחר פעילויות ואטרקציות נוספות: פינת ליטוף חיות, קרוניות שיפעלו בשישי שבת לסיורים בשטח החווה והמטעים. 

על הליצ’י
הליצ’י הוא פרי טרופי, שמקורו בדרום סין ועל פי הרפואה הסינית, הליצ’י גם מגביר את כח הגברא, מסייע לתפקוד התקין של הכליות, מסייע בפיתוח השרירים, עשיר בויטמיןC,בזרחן ובויטמינים מקבוצתBוהוא בעל השפעה חיובית על בלוטות הגוף, מקל על שיעול וכמובן, כמו שציינו- מעניק תחושת אופוריה מיידית.

כללי הקילוף של הפרי האדמוני דורשים מעט מיומנות, וביאליק סולימני, מגדל ליצ’י גלילי ומומחה עולמי בתחום שליקת הליצ’י, ישמח ללמד את כל עם ישראל את הדרך הנכונה ביותר: לקלף מהפטוטרת (החלק הרחב) בידיים או באמצעות השיניים ולאחר מכן לשלוק את החלק האכיל בפרי. תחושת האושר שנלוות לטעם אינה מקרית: בשל תכולת החד-סוכרים הזמינים בליצ’י הטרי- משתחררים אמפטמינים הגורמים לתחושת אופוריה ולהרבה חיוכים.

פסטיבל הליצ’י השמיני להתאהב בטבע ימשך עד סוף אוגוסט2012, פתוח לקהל בכל ימות השבוע, כולל שבת, החל מהשעה 09:30 בבוקר ועד 19:00 בערב. (יום שישי עד השעה 18:00).
מחיר כניסה לאדם20 ₪ – הכניסה חינם עד גיל 5 – (מחיר מיוחד יינתן לקבוצות מאורגנות בתיאום מראש)
 
בשטח פרוסות מספר ברזיות לנוחיות קהל המבקרים, חניה מסודרת, גישה לנכים, נוחיות ופינות זולה מוצלות.

ביאליק סולימני-050-5401129

אין תגובות

השאר תגובה