רעיונות לבילוי עם הילדים בפסח

בילוי עם הילדים בחופשת הפסח- רעיונות לפעילויות לכל המשפחה ברחבי הארץ. קייטנת פסח, פסטיבל קרח, סיורים אביביים ועוד. 

פסטיבל הקרח בירושלים

אטרקציה ייחודית, אומנותית וקפואה במיוחד לכבוד חג הפסח. שלוש חוויות קרח במתחם אחד: מופע אקרובטיקה על הקרח (שלאור הביקוש הרב יתקיים מספר פעמים ביום), מתחם מיצגי הפסטיבל בהשראת המזרח הרחוק ועולם המים ומתחם החלקה על הקרח. הפסטיבל יהיה פתוח במהלך ערבי החג ובמהלך חול המועד ובו תהיה קפיטריה כשרה לפסח. 

שעות פתיחה במהלך החג:  17-23  במרץ: א’ – ה’  – 9.30 – 20.00  |ו’  – 09.30 – 14.45 |ש’ -19.30 – 22.00 

24-30במרץ:  א’ – ה’ -09.30 – 20.00 | ערב חג – 09.30 – 13.15 | מוצאי חג – 19.30 – 21.45 | ו’ – 09.30 – 14.45 | מוצאי שבת 20.30 – 22.00
 
חוות דגי הדן בקיבוץ דן
חוות דגי הדן מזמינה את המטיילים בחג הפסח לבקר בחווה הממוקמת בקיבוץ דן, לסייר בין בריכות הדגים וללמוד על תהליך הגידול של דגי הפורל. הסיור בחווה הוא ללא תשלום ומתאים לכל המשפחה. החווה ממוקמת בסמוך למסלול הטיול של נחל הדן, על רקע הנופים המרהיבים של הצפון.
 
קייטנת פסח במרכז ספורט הרכיבה ברמת גן
מרכז ספורט הרכיבה ברמת גן מציע קייטנה חוויתית וייחודית לחופשת הפסח שתחזק את הקשר של הילדים לסוסים ולחיות בכלל. הקייטנה מיועדת לתלמידים בכיתות ב’ עד ו’, עם או בלי ניסיון ברכיבה. הקייטנה הינה חווייתית ומהנה ומאפשרת מפגש ייחודי עם עולם הסוסים. במהלך הקייטנה, יחשפו הילדים לרזי ענף הרכיבה על סוסים,  ילמדו את יסודות הרכיבה עליהם והטיפול בהם, יתנסו ברכיבה על סוסים, בהתאמה מלאה לפי היכולת האישית של הילד. לרכיבה על סוסים יתרונות רבים, היא מפתחת בילד את יכולת היציבה, הקואורדינציה, הגמישות, חוש האחריות, מחזקת את הקשר עם בעל החיים ומשפרת את ביטחונו העצמי של הילד. קייטנת הפסח תתקיים בין התאריכים17-24 במרץ.
 
תחרות צ’אלנג’ במרכז ספורט הרכיבה ברמת גן
תחרות הצ’אלנג’ היא תחרות המאפשרת למתחרים, ילדים בגילאי12-14 להתחרות בארץ ולקבל ניקוד בינלאומי מבלי לעזוב את הארץ. הצפייה בתחרות היא ללא תשלום והציבור הרחב מוזמן להגיע. התחרות תתקיים בתאריכים22-23 במרץ, במרכז ספורט הרכיבה ברמת גן.
 
סיורים אביביים בחג הפסח עם יד יצחק בן-צבי
במהלך חול המועד פסח יתקיימו סיורים בירושלים באווירה חגיגית ומיוחדת. הסיורים המגוונים מיועדים לכל המשפחה וכוללים: סיור בעקבות מסורות לקראת חג הפסח, סיורים בנתיבי אביב ופריחה, סיפורים מרתקים בפינות מוכרות ונסתרות של העיר, סיור בשכונה הקסומה טלביה בעקבות הוגים וסופרים, סיור בעקבות גבורתם של פורצי הדרך לירושלים וסיור חוויתי בארמון הנציב. מסלולי הליכה חווייתיים ברחובות העיר ירושלים, תיאטרון חוצות בלב ירושלים בעיצומם של ימי העלייה לרגל, חשיפת סודות נסתרים ותעלומות רבות החבויים בחומת העיר העתיקה, סיור ברובע הנוצרי ביום הראשון של פסח, מיסות חגיגיות, סמטאות מקושטות ועוד. מרכז אריאל לתולדות ירושלים בימי בית ראשון, של יד יצחק בן-צבי, ייכלל ברשימת האתרים הייחודים אשר מאפשרים לקהל לבקר בהם ללא תשלום במהלך חול המועד פסח, בחסות בנק הפועלים.
הסיורים מתקיימים בחול המועד פסח, בין התאריכים22 במרץ עד 2 באפריל.
 
 
 
צילום תיאטרון חוצות: צביה מרגליות
 
 

אין תגובות

השאר תגובה