היער-ממציאות לחלום:מסלול הרפתקאות לילדים

היער – ממציאות לחלום משיקים את מסלולי ההרפתקאות: עולם האגדות לא חייב להישאר פנטזיה. הוא ממשי, קיים ואפשר להתהלך בתוך היער, להיות פיה או אביר, לבצע משימות, להציל את העולם ולשכוח שצריכים להכין שיעורים או לתלות כביסה. טוב, תלוי באיזה גיל אתה.

היער, עולם האגדות היחיד בישראל וככל הנראה בעולם, משיק5 מסלולי הרפתקאות לילדים בגילאי 4-10. 
כל ילד שנכנס ליער יכול לבחור דמות מבין5 הדמויות של עולם האגדות: פיראט/פיראטית, שדון/שדונית, נסיך/נסיכה, אביר/אבירה, פיה או פאון. ואז מתלבשים, מכף רגל ועל ראש באביזרים ופרטי לבוש הכוללים כובעים, וסטים, נעליים, חרבות, מגנים, בנדנות, שמלות, כתר, כיסוי לעיניים ועוד ועוד ועוד. כל ילד מקבל לוחית עץ ובה המסלול שלו ביער. מעין מפה של כל התחנות כמו באר המשאלות, מערת הפחד, גשר האוהבים, מטבח הפונדק וכדומה. ובכל תחנה משימות שעליו לבצע: חידות, משימות פיזיות כמו ירי בחץ וקשת או משימות של הנאה והבעת משאלות. מי שמסיים מקבל משימות בונוס שהן פרס אמיתי.
 
במסלול ההרפתקאות כולם מנצחים. זוהי חווית ניצחון והצלחה לכל הילדים ואף אחד לא חווה כישלון. 
היער ממציאות לחלום, הרפתקאות לילדים, פעילות לכל המשפחה, אטרקציות לילדים
היער כולו בנוי מעץ ולכל אורכו ניצבים גמדים, שדונים ודמויות מהאגדות, שופע בצמחיית יער, פרוסים לאורכו חבלים, מטרות מקש לחץ וקשת, פעמונים מצלצלים, חבויים בו אוצרות אבודים, שקים עם אבני צורן וכל אלו בזמן שמוסיקה אירית וסקוטית מתנגנת ברקע.

החוויה ביער היא שלמה ויוצרת עולם שלם העוטף בתחושת חמימות, תמימות ושמחה חיים. 

ניתן לקיים ימי הולדת בתיאום מראש.
גם בחגיגות ימי ההולדת נהנים ממסלולי הרפתקאות חדשים וכך חבורות של פיות וחבורות של שדונים מכל הכיתה יכולים לבצע את המשימות ולהתחרות אלו באלו.
 
מחיר: ילד29 ₪,  ומבוגר מלווה אחד נכנס ללא תשלום.
שעות פתיחה: בימים א’, ב’, ד’, וה’ בין16:00-20:00
ימי שישי וערבי חג בין10:00-14:00
 
קניון רננים ברעננה, קומה תחתונה
טלפון:09-7480843
 
 
צילום:לם וליץ סטודיו

אין תגובות

השאר תגובה