עצמאות2013בהיכל הקרח בחולון

חגיגת עצמאות בהיכל הקרח של ישראל- מרכז ההחלקה על הקרח המתקדם ביותר בארץ במסיבה ישראלית.

לכבוד יום העצמאות ילבש היכל הקרח חג ומיצג אורות חגיגי יצבע את ההיכל בכחול ולבן. בנוסף מוזיקה ישראלית קצבית תרקיד את המחליקים על הרחבה יחד, עם הפתעות נוספות שצפויות לחוגגים. 
המתחם בתקן חצי אולימפי ומשתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר כולל רחבת קרח ענקית, מערכת תאורה וסאונד מרהיבה, קפיטריה, טריבונה לצופים, חדרי אימון ומערכות מתקדמות שהובאו במיוחד מגרמניה ומארהב. 
 
בהיכל הקרח של ישראל מציעים חווית בילוי מהנה למחליקים מקצועיים, משפחות וחובבנים, בליווי מדריכים מיומנים, המשלבת פעילות ספורטיבית בלתי נשכחת–במחירים מיוחדים לחג!
 
מחירי כניסה: 
כולל נעליים וקסדה ללא תוספת מחיר.
55  שקלים לאדם להחלקה של45 דקות
90  שקלים לאדם להחלקה של90 דקות
 
 
שעות פתיחה:
ערב יום הזיכרון, יום א’,14 באפריל בשעות  15:00-18:00
ערב יום העצמאות, יום ב’,15 באפריל בשעות 19:00-24:00
יום העצמאות, יום ג’,16 באפריל 09:00-24:00
 
 
 
המרכז ממוקם במרכז הארץ ומשמש כמרכז חווייתי ומקצועי ופתוח לקהל מחליקים מקצועי כהחלקה אומנותית, הוקי קרח ומקצועות ספורט נוספים וכן להחלקה חובבנית לקבוצות וליחידים. במתחם הוקם בית ספר מקצועי להחלקה על הקרח, בשיתוף פעולה עם ההתאחדות להוקי קרח בישראל וההתאחדות להחלקה על הקרח. 
 
המרכז תוכנן והוקם על ידי חברות מארהב וגרמניה והוקם בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים העומדים בתקנים אירופיים וקיבל אישור מההתאחדות האירופית לרבות אבזור מלא לעריכת משחקי הוקי מקצועיים. כל ציוד הקרח והאבזור הנלווה יובא במיוחד מגרמניה על פי סטנדרט אירופאי.

 

עצמאות בהיכל הקרח של ישראל- ICE  PEACKS
מתחם פארק פרס, חולון
15-16באפריל, ימים ב’-ג’
לקבוצות מאורגנות יש לברר שעות פעילות:03-5323008
 
 
 
צילום: רן בירן

אין תגובות

השאר תגובה