פסטיבל תוצרת הארץ לכל המשפחה

קניון אילון ברמת גן מצדיע לתוצרת המקומית ובשיתוף פעולה עם משרד הכלכלה, התאחדות התעשיינים וההסתדרות החדשה, יערוך לקראת חג השבועות את פסטיבל תוצרת הארץ- פסטיבל שיוקדש כולו לתוצרת הישראלית ולמיטב המוצרים המאפיינים את חג השבועות: פרחים, פירות, גבינות יין ושמן זית.  


לקראת הפסטיבל פותח חידון כחול לבן סלולארי, שהמשתתפים בו יזכו להטבות מיוחדות. 
הקהל מוזמן לשחק גם מהבית ולשלוחSMSל-052-9999200 עם המילים ‘כחול לבן’ ןלקבל ב-SMSחוזר קישור למשחק הסלולארי ולהגיע לקניון לקבלת ההטבה.
 
כשהטבע פגש את האמנות 
במרכז הפסטיבל תוצג תערוכת ציורי אמנות ייחודית, שמתקיימת בפעם הראשונה בישראל, שעשויה כולה ממגוון פרחים. עבודות האומנות שנוצרו על ידי תלמידי המכללה לעיצוב ושזירה של רשתZER4Uנוצרו בטכניקת עבודה ייחודית, על בסיס מסגרות מתוחות בבד ובשילוב טכניקות הדבקה ותפירה של פרחים שיצרו תמונות טבע ונוף ארץ ישראלי אופייני. במסגרת תערוכת אמנות ייחודית שתציג את נופי ישראל הטבעיים–כשכל היצירות עשויות מפרחים, פירות, חציר ואלמנטים טבעיים ויבשים–על טהרת תוצרת הארץ. 
שלומי אילני, מעצב הבית של רשתZER4U,  שוקד בימים אלה על הכנת דיוקן מיוחד של שמעון פרס, נשיא מדינת ישראל, לכבוד יום הולדתו ה-90. דיוקן זה, העשוי מלמעלה מ-10,000 עלי זית קטנים, יוצג בתערוכה,. לקראת האירוע ושיתוף הפעולה עם מטה ‘כחול לבן’ במשרד הכלכלה, יעוצב זר שיציג את תו מיוצר בישראל –תו המסייע לציבור הרחב לזהות את המוצרים הישראלים. 

פרחים ותפוחים
קניון איילון כולו ייצבע בימי הפסטיבל בירוק, אדום וצהוב, צבעי פירות מזנים ישראליים, שיפוזרו ברחבי הקניון, לטובת המבקרים שיוזמנו לטעום ולהכיר את הפירות האהובים.   

משחקי קלפים ואפליקציה
מטה כחול לבן יפעיל מוקדי משחקי קלפים שינוהלו בידי סטודנטים בשיתוף תלמידים. במסגרת המשחק מטרת הילדים היא לזהות את תו מיוצר בישראל. המשחק מבוסס על משחק מלחמה המוכר. הקהל הרחב שיגיע בימי הפסטיבל לקניון, יוזמן לשחק בחידון סלולרי בנושא מוצר ישראלי והפותרים נכונה יקבלו שוברי הנחה למוצרים מתוצרת הארץ שיימכרו בדוכני הפסטיבל.
 
גבינות או לא להיות 
בפסטיבל ישתתפו28 יקבים מובחרים המאוגדים תחת קורת גג אחת –חברת בורדו ישראל. הפסטיבל יכלול בר יין במרכז הקניון, בו תחולקנה טעימות של מיטב היינות וגבינות מסוגים שונים (פרי תוצרתה של חברת מן האדמה). בנוסף, מכירה של גאדג’טים הקשורים לעולם היין וכן מבחר גבינות ויינות במחירים משתלמים.  
 
כחול לבן בפורום פילם
פורום פילם נרתם לצורך העלאת המודעות של הציבור הרחב לרכישות כחול לבן ולחשיבותן לתעסוקה ולכלכלה ונאות לשדר בימי הפסטיבל את תשדיר השירות של כחול לבן אותו מציג אריק זאבי.
 
פסטיבל תוצרת הארץ
קניון אילון ברמת גן ימים חמישי עד שלישי, ב-9-14 במאי

כל הפעילויות פתוחות לקהל הרחב–ללא תשלום
 
צילום: דן לב
 
 

אין תגובות

השאר תגובה