אטרקציה חדשה באילת-בריכת הכרישים במצפה התת ימי באילת

5.1.2013חדשות האטרקציות באילת

השבוע התקיים טקס הנחת אבן הפינה לאטרקציה חדשה לילדים במצפה התת ימי באילת – בריכת הכרישים הגדולה במזרח התיכון, שתיפתח כבר במהלך השנה הקרובה.

כל מי שביקר במצפה התת ימי באילת, מהאטרקציות הפופולריות בעיר, מכיר את בריכת הכרישים שאפשר לראות בה את הכרישים ממרחק של סנטימטרים ספורים וחלקם גם זוכים לראות את הצוללנים האמיצים שנכנסים לבריכה לנקות אותה מבפנים..

לראות את הכרישים מלמטה – מנהרת הזכוכית
בנוסף לבריכה הקיימת, מקימים במצפה התת ימי בריכת כרישים חדשה, (כנראה הגדולה במזרח התיכון) שבמרכזה מנהרת זכוכית, דרכה ניתן יהיה לראות את הכרישים חגים מעל הראש וזכוכית צפייה חיצונית בגודל של6 על 12 מטרים.  גודלה של הבריכה:32 על 18 מטר, ונדרשים 2,800,000 ליטרים של מי ים למלא אותה.

מרכז המבקרים
בעברה השני של המנהרה מוקם מרכז מבקרים עם הפעלות אטרקטיביות לילדים, המלמדות על חייהם של הכרישים במפרץ אילת.

לשחות עם כרישים?
השאלה הנשאלת האם גם באילת יתקיימו צלילות עם הכרישים בבריכה כמו בפארקים דומים בעולם, כדוגמת ה-Sea World במפרץ הזהב של אוסטרליה- פרטים באתר…

יוסי אני, מנכ"ל פארק המצפה התת ימי באילת מציין: בימים אלו התחלנו לבנות את הבריכה, שתאוכלס על ידי18 מיני כרישים וחלקם אף מגיעים לאורך של כ- 4 מטרים, לאחר חודשי מחקר ותכנון עם מומחים בין לאומיים בתחום. הבריכה תדמה את המערך האקולוגי המושלם של מימי מפרץ אילת, מקום מחייתם הטבעי של הכרישים.

המצפה התת ימי באילת, בריכת הכרישים הגדולה, אטרקציה חדשה לילדים

לשחות עם כרישים באילת? אולי בקרוב…

במצפה התת ימי מצפים להגדלת כמות המבקרים לכ-200 אלף מבקרים בחודשי הקיץ והחגים הקרובים, עם צפי לחצי מליון מבקרים במהלך 2015.

רוצים להתעדכן כשהבריכה נפתחת?
הרשמו לקבלת עדכונים בחינם כאן…
 

אין תגובות

השאר תגובה