פעילויות לילדים לפסח במוזיאון נחום גוטמן לאמנות

אירועי פסח לילדים ולכל המשפחה במוזיאון נחום גוטמן לאמנות

שעת סיפור ויצירה עם הסופרת והמאיירת- מירי לשם פלאי 
מוזיאון נחום גוטמן לאמנות מזמין את הילדים לחגיגה מיוחדת לאוהבי הטבע–שעת סיפור עם לון-לון, שועל החולות, בהשראת ספרה של מירי לשם-פלאי, הלילה הגדול של לון-לון. נפגוש את הסופרת והמאיירת מירי לשם-פלאי, שתשתף אותנו בחוויות מתהליך הכתיבה והאיור של הספר ותספר איך פגשה ממש מקרוב שועלי חולות. באווירה הקסומה של הלילה במדבר, נשמע את הסיפור בליווי של מצגת שקופיות ונמשיך לסדנת יצירה של חיות צבעוניות בהשראת ציורי הספר.

לון-לון שועלון החולות, נולד בנגב. הוא חי עם משפחתו בתוך מחילה, עד שלילה אחד הרשו לו הוריו לצאת החוצה בפעם הראשונה. לון-לון יצא מן המחילה בשמחה, אך לפתע מצא את עצמו לבד בלב המדבר, הרחק ממשפחתו ומביתו! כך החל הלילה הגדול של לון-לון. סיפור הרפתקאות מיוחד המכניס את הקורא לאווירה הקסומה של חיי הלילה במדבר הישראלי ומפגיש אותו עם חיות בר כמו ירבוע, עטלף, אוח ועוד.

הספר נבחר לרשימת עשרת הספרים האהובים של מצעד הספרים תשע"ב.

מתי: יום שבת,5.4.2014 בשעה 11:00
הפעילות מיועדת לגילאי4-9
אורך המפגש: כשעה וחצי 
מחיר השתתפות: לילד-40 ₪, למבוגר-  12 ₪
בהרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל

מסע בעקבות האפיקומן הקסום 
מוזיאון גוטמן לאמנות מזמין את ההורים והילדים לסיור חווייתי בשכונת נווה צדק הציורית – פעילות מיוחדת בחג פסח, במסגרתה יהפכו הילדים לנוודים ויצאו לפעילות חווייתית בשכונת נווה צדק בהשראת יצירתו של נחום גוטמן.

נחום גוטמן החביא אפיקומן בשכונת נווה צדק לילדי העתיד ובאמצעות רמזים, חידות, משחקים ומפה יצאו הילדים למסע בזמן בשכונה כדי למצוא את האפיקומן המיוחד ויפצחו את סוד קסמו. הם יחזרו אל הימים בהם הוקמה השכונה, אל תקופה בה עוד היו בארות, גמלים ושכונה קטנה עם מעט בתים. הילדים יכירו חלק מהדמויות שחיו בנווה צדק, כאשר הציורים והטקסטים של נחום גוטמן ילוו אותם לאורך הסיור.

מתי:7-10 באפריל (יום שני, שלישי, רביעי וחמישי) וב-16-17 באפריל (יום רביעי וחמישי)
לילדים בגילאי5-8
תחילת הפעילות בשעה:10:00 ותימשך כשעה
מחיר השתתפות: לילד-40 ₪, למבוגר-  כניסה חינם
בהרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל


פעילויות פסח לילדים
מוזיאון גוטמן לאמנות
רח’ שמעון רוקח21, נווה צדק, תל אביב.  
טלפון:03-5161970 שלוחה 0
 
 
בתמונה הראשית: ציור מתוך הספר"הלילה הגדול של לון לון".איור וכתיבה: מירי לשם פלאי.
 

אין תגובות

השאר תגובה