דילים ונופשונים לחו"ל-יעדי נופש חדשים למשפחות

חברת התיירותFlyclubהמתמחה בחופשות לבני נוער וצעירים, תחל לשווק בקיץ2014 הקרוב גם נופשונים למשפחות ולזוגות בטיסות ישירות

 
חברת התיירותFlyClub,תחל לשווק יעדי נופש לאיים היוונים סנטוריני, זקינטוס, איוס, פארוס, נקסוס ולאי הספרדי פלמה דה מיורקה,  בטיסות ישירות למשפחות ולזוגות, אשר רוצים ליהנות מחופשה מהנה ואטרקטיבית.
הטיסות הישירות יחלו לטוס מיוני (חג השבועות) ועד אוקטובר (אחרי החגים).
 
סנטוריני והאיים הקיקלאדים
פנינת איי יוון האי סנטוריני, שהוא ללא ספק האי היפה ביותר בין כל האיים. חופשה באי מתאימה לזוגות, למשפחות ולצעירים. הנוף עוצר הנשימה המוכר מהתמונות של בתים לבנים המעוטרים בכיפות כחולות על צלעו של ההר כאשר מתחתם ים כחול עמוק. ניתן לטייל בסמטאות צרות וציוריות, בתי קפה, מסעדות וגלריות, ליהנות מרחצה בחופי הים הקסומים ולטייל בערב בסמטאות לתוך חיי הלילה הסוערים. בנוסף כל חובבי האומנות מוזמנים להתרשם מההיסטוריה והארכאולוגיה של התרבות המינואית.
 
את סנטוריני לא עוזבים מבלי לקנח בעיירה הציורית איה, עם השקיעות היפות ביותר בעולם. האי משמש גם כבסיס מצוין לנקודת יציאה במעבורת לכל האיים הקיקלאדים ביניהם: איוס, פארוס, נקסוס, סיקינוס ומיקונוס. את האי איוס מתארת נכון האימרה: חלונות פתוחים לרווחה אל תכלת דממה, אך באותה נשימה הוא יופיע בגוגל כאי המסיבות. באיים פארוס ונקסוס ניתן לטייל ולשלב בין חופשות בטן גב או חופשות פעילות. האי פארוס ידוע מאוד לאוהבי חופשות אלטרנטיביות וניתן לצאת לחופשה הכוללת סדנאות בתחומים הרוחניים בעוד שבאותה נשימה האי ידוע ומבוקש מאוד בקרב קהל גולשי הקייט והרוח. בנקסוס ניתן לשלב ביקור במגוון אתרי ארכיאולוגיה ובמיקונוס, האי היוקרתי ביותר באיי יוון, ניתן להתחכך בזוהר הסלבריטאים בעוד אנחנו נופשים ומטיילים ברחבי האי.
 
פנינת הים האדריאטי
מי שמחפש ניחוחות אדריאטים יכול למצוא חופשה מושלמת באי זקינטוס הנמצא בקצה האחר של יוון. עיר הנמל של האי הקסום מזכירה את יפו של פעם ובה נמל ים תיכוני. רחובותיה צרים וממרפסותיה מברכים המקומיים אחד את השני בברכת קלימרה ויאסו המחממת את הלב. האי מדהים ביופיו וניתן לטייל בו בין פנינות החמד הכפריות לבין חופי הים עוצרי הנשימה. המגוון העצום של האפשרויות של האטרקציות לטיולים, ביניהם גם שייט במפרצי האי או בילוי של יום משפחתי בפארק המים, הופכים את זקינטוס ליעד נחשק לחופשת הקיץ הקרבה.

חופשות משפחתיות בחוץ לארץ, טיולי משפחות בחו"ל, טיסות לכרתים, דילים למשפחות ליוון

מים תכולים ונוף ציורי בכרתים.

כרתים- האי הגדול או היבשת השנייה

את שמן הזית הטוב ביותר בכל יוון מייצרים בכרתים. נסיעה ברחבי האי פורשת לעיננו מרבד עצום של מטעי זיתים והמקומיים מדברים בגאווה על מספר העצים שיש לכל משפחה. בין אם עצרתם בכפר קטן ואותנטי ובין אם טיילתם בערי החוף, תמיד תוכלו לראות בתי קפה מלאים במקומיים המעבירים את זמנם במשחק טבלי, הלא הוא שש- בש בלשוננו. מדובר באי, בו הכפרים הינם פנינות חמד והטברנות הנסתרות עם מאכלי הבית מעלות ניחוחות ממכרים אשר משאירים טעם של עוד. בנוסף, באי טבע עצום לצד ערים וונציאניות מקסימות ובעיקר קסם יווני שעוטף את החופשה. בכרתים אפשר לבחור בין חופשת בטן גב לבין חופשה פעילה. ניתן לשייט במפרץ הקסום של אלונדה, לבלות יום בחוף סטברוס של זורבה היווני או להכיר אותה דרך הרגליים בסיורים בכפרים האותנטיים ובשמורות הטבע הנפלאות.
 
פלמה דה מיורקה – אי ספרדי לוהט
השנה חוזר למפת התיירות בגדול האי הספרדי פלמה דה מיורקה, האי שוכן בקבוצת האיים הבלאריים ומציע מגוון רחב של אפשרויות בילוי יוקרתיות לצד משפחתיות. כמו כן, מציע האי מגוון עצום של אטרקציות שבניהן ניתן למצוא: פארקי מים, אקווריומים, מופעים, הפלגות, אין סוף אפשרויות לטיולים וכמובן שופינג שאינו מבייש את ברצלונה או מדריד. ניתן לומר שזוהי בהחלט חופשה מושלמת לכל מי שאוהב לטייל ולגלות. עד לשנה זאת כל מי שרצה לצאת לנופש באיביזה נאלץ לטוס דרך מדריד. הטיסה הישירה למיורקה פותחת את האפשרות לחופשה באי השכן איביזה והחל מיוני האי הנחשב ביותר בספרד הופך נגיש וקל להגעה. לפלייקלאב מגוון בתי מלון באי המתאימים לעשירון העליון, למשפחות או לבליינים.

כל החופשות אותן מציעה חברת התיירותFlyclubמתוכננות ל-7 ימים, בטיסות ישירות שיחלו לטוס מיוני (חג השבועות) ועד אוקטובר ( אחרי החגים).
המחירים נעים בין550$- 2500$ לאדם בהתאם לעונת התיירות ודרגת המלונות.
בפלייקלאב ניתן לבחור בין חופשה במלונות מקומיים קטנים ועד למלונות פאר על בסיס הכל כלול.
 
לפרטים נוספים:03-7265656

בתמונות: האי כרתים ביוון. צילום: סיוון סטרומזה

 
 

אין תגובות

השאר תגובה