הצעה לבילוי בפסח-מרכז המבקרים של מיכל נגרין

הצעה לבילוי בפסח בעולם של מיכל נגרין, מרכז המבקרים שמחזיר אותנו אל התמימות המרגשת של הילדות, שילוב של הקסם המנצנץ של לונה פארק עם סוד הגן הנעלם.

 
מה מחכה למבקרים ב Michal Negrin’s World?
את התכשיטים ומוצרי האופנה של מיכל נגרין כולם מכירים – אבל מסתבר שיש לה גם מרכז מבקרים שבו אפשר ללמוד עם הילדים בפסח הקרוב, על עולם ההשראה ותהליך היצירה של המוצרים שמיוצרים כולם כאן בישראל. במרכז המבקרים של המעצבת מיכל נגרין,  תראו 
אלפי נורות מנצנצות, בכל הצבעים והמרקמים, בתי בובות מאירים בכל הגדלים המאובזרים באלפי מיניאטורות מסוגים שונים, שנדליירים, פינות יחודיות, מיצבים, שכבות וסביבות של התרחשות, שמפתיעות בכל פעם מחדש. 

הביקור בעולם של מיכל נגרין כולל צפייה בסרט המתאר את דרכה האישית והמקצועית וסיור להכרת תהליכי העבודה במחלקות המפעל המגוונות: תכשיטים, אופנה וחפצי נוי. במהלך הסיור תוכלו להתרשם מתהליכי הייצור הידניים, להיחשף אל תהליך היצירה המתחיל ברעיון ומסתיים במוצר המוגמר שמגיע בסוף אל אחת מחנויות הרשת ברחבי העולם. 
מיכל נגרין, בת קיבוץ נען, שהחלה את דרכה בשוק האמנים בנחלת בנימין והפכה עם בן זוגה את מה שהיא הכי אוהבת לעשות למותג מוכר המצליח ברחבי העולם: יפן, אירופה,  ארה"ב, דרום אמריקה, מקסיקו ואוסטרליה הן רק חלק מרשימת החנויות הארוכה של מיכל נגרין שהצליחה לפתח אייקון אופנה וסגנון ייחודי.

המלצות לפסח - מרכז המבקרים של מיכל נגרין

ביקור בממלכה הקסומה של מיכל נגרין

בתום הסיור מתארחים בגלריית הקפה הייחודית לקפה ועוגה (או שוקו ועוגה לילדים)  בה תוכלו להתרשם מאוספה הפרטי של מיכל נגרין המוצג בגלריה וגם לרכוש פריטים ייחודיים למזכרת או למתנה.  הסיור במרכז המבקרים – בתשלום ובתיאום מראש.

בת מצווה? יום הולדת?
ניתן גם לערוך במקום ימי כייף או אירועים פרטיים כמו סיורי בת מצווה מיוחדים, בתיאום מראש.

מתנות לפסח

מתנות לפסח? תכירו אתshe-shyסדרת בובות האספנות החדשות של מיכל נגרין

שעות הפעילות:

סיור במרכז המבקרים–ימים א’-ה’9:00-15:00,
בתיאום מראש: 053-7106984
ביקור בחנות הגלריה–ימים א’-ה’9:00-18:00, יום ו’ 9:00-14:30 
 
שעות הפעילות במרכז המבקרים במהלך פסח וחול המועד:
ערב חג ראשון יום ב’ ה-14/4 סיור בשעה 10:00
חג ראשון יום ג’-15/4 –  אין סיורים סגור חג
במהלך חול המועד 16/4- 17/4 (ימים ד’- ה’ ) 10:00,13:00,1430
יום ו חול המועד    18.4סיור בשעה10:00
ערב חג שני יום א’ ה-20/4 סיור בשעה 10:00
חג שני21/4 יום ב’ –אין סיורים סגור חג
 
לתיאום סיורים במרכז המבקרים:053-7106984
 
 

 

אין תגובות

השאר תגובה