מלון וולדורף אסטוריה בירושלים

מלון היוקרה וולדורף אסטוריה בירושלים נפתח רישמית מספר צעדים מהעיר העתיקה ובסמוך לשדרות ממילא

רשת מלונות היוקרה וולדורף אסטוריה, הכריזה השבוע, ב-10 באפריל 2014, על פתיחתו הרשמית של מלון וולדורף אסטוריה בירושלים. פתיחת המלון ממשיכה את מגמת התרחבות הרשת ביעדים יוקרתיים ברחבי העולם. עבודות הבנייה השאפתניות ופרויקט השחזור הקפדני, יצרו מלון יוקרה ייחודי הממוקם במבנה עות’מאני עתיר היסטוריה בצומת מלכותי שבין קסם העיר העתיקה בירושלים לבין ירושלים החדשה והאנרגטית. 

לדברי ג’ון ונדר-סלייס, נשיא חטיבת מלונות היוקרה של קבוצת הילטון העולמית, הפתיחה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הוא רגע מרגש במיוחד בהיסטוריה של רשת מלונות וולדורף אסטוריה העולמית. מיקומו של המלון, עיצובו ושימור החזית בו מהווים מחווה והערכה לפאר, ליוקרה ולחוויה שיעניק מלון פאלאס המפורסם למבקריו. ונדר סלייס אמר כי הוא מאושר מהעובדה שסוף סוף האורחים הראשונים יוכלו ליהנות מחווית השירות הייחודית שמעניקה רשת מלונות וולדורף אסטוריה העולמית. 

המלון נבנה על יסודותיו של מלון פאלאס המפורסם, אשר נחשב בשנות ה-30 לאחד ממלונות היוקרה המפוארים ביותר במזרח התיכון. מלון וולדורף אסטוריה ירושלים ממוקם במרחק הליכה מחומות העיר העתיקה ובסמוך לשדרת ממילא היוקרתית. המלון הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בבירה.

סימון וינסנט, נשיא חטיבת הילטון אירופה המזרח התיכון ואפריקה מוסיף כי עתה מתחיל פרק חדש בהיסטורית הרשת בישראל. זאת, כיובל לאחר פתיחתו של הילטון בתל-אביב, המלון הראשון של הרשת הילטון אשר נפתח ב-1965. 

בין הפריטים הבולטים בעיצובם הייחודי במלון – שימור הכניסה המיתולוגית ושחזור גרם המדרגות של מלון פאלאס. במקביל, במלון נבנתה חצר פנימית (אטריום) ייחודית המקורה בתקרת זכוכית המפזרת אור טבעי אל חלל האטריום. בחצר משולבים חלונות בצורת חצי סהר, המשחזרים את אווירת רחובות ירושלים. 

על מנת להמשיך את מורשתה העשירה של רשת וולדורף אסטוריה בעולם, במרכז הכניסה המפוארת של מלון פאלאס הוצב שעונה המפורסם של הרשת, המכיל4 פנים שונות בספרות עבריות, יווניות לטיניות ורומיות. העיצוב המשלב אדריכלות רומית, גותית ועותמאנית, הופך את הוולדורף אסטוריה בירושלים למלון עם שילוב ייחודי של תרבות, היסטוריה ופאר.

במלון ישנם226 חדרים וסוויטות המשתרעים על פני 10 קומות ומציעים נוחות ללא תחרות ושירותים ברמה שטרם נראתה בישראל. לאורחים מוצעים מגוון רחב של מסעדות ואזורי ישיבה הכוללים מסעדה בינלאומית חלבית ומסעדת גורמה איטלקית.

במהלך2015 ייפתחו במלון שתי בריכות שכשוך ושחייה, שני מערכי סאונה כפולים (יבשה ורטובה) ושני חדרי כושר, בנוסף לספא מפואר ומפנק כמיטב המסורת של מלונות וולדורף אסטוריה בעולם.

וולדורף אסטוריה ירושלים מתהדר גם באגף עיסקי הכולל9 חדרי ישיבות מפוארים ומצוידים ואולם נשפים מפואר היכול לאכלס עד 800 איש. אידיאלי עבור אירועים מכל הסוגים, המלון הינו התפאורה המושלמת עבור פגישות עיסקיות, נשפים זוהרים ואירועים חברתיים.

המלון מציע חוויית שירות הייחודית לרשת וולדורף אסטוריה העולמית, הכוללת אחראי קומה איש לכל אורח הנמצא עימו בקשר לפני, במהלך ואחרי השהיה במלון. זאת, כדי לספק כל בקשה, העדפה או צורך.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים משתתף בתוכנית הייחודיתHilton HHonors®.התוכנית מאפשרת לאורחי המלון לצבור נקודות עבור שהות ומרחק(ק"מ),ולהמיר את הנקודות שצברו ללינה ללא עלות בלמעלה מ-4000 מלונות הרשת ברחבי העולם. לפרטים נוספים: Hilton HHonorsTM.

כדי לבצע הזמנה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים או להתרשם מרשת המלונות של רשת וולדורף אסטוריה בעולם היכנסו לאתר באינטרנט של וולדורף אסטוריה.

 

צילום: עמית גרון

אין תגובות

השאר תגובה