חופשה בצפון?סופ"ש עם הילדים במלון כפר גלעדי

לקראת החופש הגדול, חיפשנו מקום לחופשה, מקום קריר וגבוה בקרבת האטרקציות בצפון, מקום שיש בו גם מה לעשות עם הילדים והגענו לראשונה אל מלון קיבוץ כפר גלעדי.

22.6.2014ליאור אבולעפיה

הגענו בשעות הערב אל מלון כפר גלעדי, מלון מפתיע ומומלץ שלא הכרנו לפני כן ושמחנו לגלות בבוקר את הנוף הנשקף מהמלון אל החולה ומורדות החרמון. המלון שהחל את דרכו כבית מרגוע קיבוצי, עבר לאחרונה שידרוג בהתאם לרוח הזמן ומציע כיום גם חדרי בוטיק מעוצבים (ותסלחו לי על המילה הנדושה… גם מפנקים), חדר אוכל מצויין, בריכת שחייה מקורה ומחוממת המשקיפה אל הנוף, בריכה חיצונית לחדשי הקיץ ושפע של פעילויות ואטרקציות לילדים.

החדרים במלון
במלון כפר גלעדי מעל ל-150 חדרים לזוגות ומשפחות ואגף סוויטות חדש, בו מחכות לאורחים סוויטות בוטיק מקסימות עם רצפת פרקט, בשילוב אבני בזלת מקומיות וכל מה שהייתם מצפים למצוא בחדרי בוטיק. המלון עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים, הלובי הפך לחלל גדול ומואר עם חלונות גדולים שפונים אל נופי הגליל העליון והחרמון ובמתחם המלון תמצאו גם חדר כושר, ספא עם סאונה יבשה, בית כנסת, חדרי אוכל כשרים ומסעדה חלבית בלובי. בזכות המיקום והמרחבים של הקיבוץ, ממש לא מרגישים במלון מחוייט ומחייב, אלה בהחלט בנופש אחר ומשוחרר יותר.

החברים מתבקשים לחדר האוכל
תשכחו מקוטג’ וזיתים ירוקים… השף הוותיק אריק ג’ינו, מנצח על המטבח המצוין של מלון כפר גלעדי כבר משנת2006 על שלל המזנונים בהם מוגשים מדי יום מאכלים מסורתיים  בטעם ביתי מהמטבח הערבי והמזרחי, קדרות בשר ושורשים בבישול ארוך, ממולאים, מרקים, תבשילי טלה, אוסובוקו ועוד. בזכות העובדה שהמלון אינו ענק כמו המלונות באילת, יש בו אווירה ביתית יותר ואם תצליחו – מומלץ כמובן לתפוס מקום בחדר האוכל מול הנוף להשלמת האווירה של החופש.
מון כפר גלעדי, בית מלון בצפון, מלון בצפון למשפחות, מלונות מומלצים בצפון, המלצות על מלונות בצפון
מלון כפר גלעדי – שילוב של פינוק להורים וכיף לילדים
 

פעילויות לילדים במלון
לקטנטנים מחכה ממש מול המלון הגלעדודס – מועדון הילדים של המלון ובימי שישי, שעת הסנופי דיסקו בה הילדים יכולים לרקוד ולהשתולל בזמן שההורים קופצים לבריכה, לספא או למועדון הכושר. בסופי השבוע של החופש הגדול תוכלו להשתתף באחת מהפעילויות לילדים שהמלון מציע. ביולי-אוגוסט יתקיימו במלון מופעים מיוחדים לילדים, סדנאות יצירה, מופעי קרקס, קסמים ובלונים, סדנאות מאסטר שף לילדים עם שף המלון אריק ז’ינו, זומבה ילדים, סדנאות סלסה לכל המשפחה, סדנאות תיפוף והקרנות של סרטי ילדים. חובבי הטיולים יוכלו להצטרף לטיולי משפחות באזור ברכבים פרטיים, סיורי חליבה וסיורים באטרקציות באזור.

מלון כפר גלעדי, מלון בצפון, אטרקציות לילדים בצפון

לנשום עמוק ולספוג אווירה של קיבוץ: פינת חי, בית הראשונים, הסליקים הסודיים והחלוצים שבזכותם אנחנו כאן…

אטרקציות והיסטוריה בקיבוץ
לכפר גלעדי היסטוריה מפוארת שמתחילה בימי חברי ארגון השומר שהקימו את היישוב ב-1916 בנקודה המבודדת אחרי מסע ארוך, במהלכו שאלה אשתו של ישראל גלעדי (שעל שמו נקרא היישוב) "הלירח את לוקח אותנו?…"

מוזיאון השומר מציג את סיפורם של חברי תנועת השומר שחבריה הקימו את הקיבוץ יעניין את הילדים הגדולים יותר. בחלל המוזיאון צילומים מקוריים של אנשי השומר הנראים כמו שחקני קולנוע שהונצחו בשחור לבן על גבי סרט אילם, תיעוד היסטורי, סרטים ומכתבים מקוריים שנכתבו על ידי חברי הארגון.

סיור הסליקים – חלק גדול ממבני הקיבוץ המקוריים נותרו עד היום – בית הראשונים, בולט באבניו השחורות, המחלבה, שדרת הברושים שתרם הברון, הרפת, שבה התנהלו בחשאי לימודי נשק מחתרתיים ומתחתיה החביאו שני סליקים נוספים. לצדם ניצבים האורווה והמחסן, שבו אפשר לראות את הסוד השמור ביותר- סליק נשק שנותר כפי שהיה לפני60 שנה.  מומלץ להצטרף לסיור אל מעמקי הסליק הסודי בו החביאו חברי הקיבוץ מפני הבריטים את כלי הנשק שנאספו לקראת מלחמת השחרור. דבר קיומו של הסליק נשמר משום מה בסוד, גם שנים רבות אחרי סיום מלחמת השחרור. 

פינת חי ענקית  למשפחות וילדים מחכות בקיבוץ עוד מספר אטרקציות, מעבר לפעילויות במלון עצמו: שאפשר להעביר בה בשקט כמה שעות עם הילדים בצל, עם המון בעלי חיים שחלקם חופשיים וניתן ללטף אותם.

יש גם שופינג

בשביל הלולים של הקיבוץ, הוקמו חנות יד שנייה לספרים, גלריות אמנות ותכשיטים, פאב ופיצרייה. 

מופעים לילדים – קיץ עם גאליס, מועדון החנונים והשמיניה
במהלך אוגוסט יארח המלון את כוכבי הילדים עמית פרקש כוכבת הסדרה מועדון החנונים, שירן וליאור כוכבות גאליס, נוי והדר ואת לימור אטיאס כוכבת השמינייה במופעים בליווי רקדניות והרבה קצב.

 
אטרקציות לילדים בצפון
קשה לבחור בין כל האטרקציות – שייט קייקים ברפטינג נהר הירדן, קטיף דבדבנים בגולן, פיינטבול באילת השחר,
טיולי אופניים ומה לא?…

טיולים ואטרקציות באזור כפר גלעדי
אנחנו הספקנו הפעם לטייל במסלול של סינגל רמות נפתלי (ואפילו לפגוש משפחה של חזירי בר עם גורים), לבקר באריה השואג, לטייל בנחל עיון הסמוך ולקנח ברפטינג כייפי בראפטינג נהר הירדן… הספק יפה לסופ"ש אחד אפילו בשבילנו… כי בכל זאת צריך להספיק משהו לפעם הבאה.

פסל האריה השואג
-מי לא מכיר את פסל האריה השואג המפורסם מתל חי? אבל, ביננו כמה מאיתנו באמת ראו את הפסל ולא רק תמונה שלו? במרחק הליכה קצר משער הקיבוץ, אל תוותרו על ביקור באחד הסמלים והפסלים המפורסמים בארץ, פסלו של אברהם מלניקוב שהוצב במקום ב-1934 לזכרם של טרומפלדור ולוחמי תל חי. 
 
אופניים או ברכב – סינגל רמות נפתלי -במעלה הכביש במרחק קצר מהקיבוץ מתחיל סינגל רמות נפתלי, שביל רכיבה לאופני הרים המתחיל מכפר גלעדי, עובר במסלול יפה עם תצפיות מהיער שמעל קרית שמונה דרך צוק מנרה ועד היישוב רמות נפתלי. אם אתם לא רצים או רוכבי אופניים, תוכלו גם לנסוע ברכב בדרך הנוף, כביש העובר במקביל לשביל האופניים שלאורכו יש חניונים, תצפיות נוף ופארק גיאולוגי מעניין.

נחל עיון-במרחק נסיעה קצר, יוצא מהמושבה מטולה, מסלול ההליכה היפייפה והירוק לאורכו שלנחל עיוןעל מפליו, מרפסת התצפית החדשה המשקיפה אל מפל התנור. בקיץ אל תוותרו על בריכות השכשוך שנמצאות בסוף המסלול.

נחל עיון שעות פתיחה, נחל עיון - המסלול, מסלולים לילדים בצפון
נחל עיון – הילדים אמרו שזה כמו לטייל בתוך סרט של דיסני…

עוד אתרים ואטרקציות מומלצות באזור:אתרי הקייקים כדוגמת ראפטינג נהר הירדן עם המסלול המקסים, מרכז קנדה המקורה שאפשר לבלות בו כל השנה בהחלקה על הקרח ובבריכות, פארק הפיינטבול של קיבוץ איילת השחר,בו תוכלו לרכב עם הילדים על קארטינג, להשתתף בקרבות פיינטבול, ללכת לאיבוד במבוך הדקלים או לצאת לצניחה חופשית, פארק הדייג בקיבוץ דפנה, מזויאון הצילום של תל-חי, נחל שניר או פארק המעיינות של הדן ואטרקציות נוספות.

בנוסף – תמיד תוכלו להתייעץ עם מדריך הטיולים במלון, אשר ישמח להמליץ ולעזור עם רעיונות למסלולי טיולים מומלצים בצפון ומידע על אטרקציות ומבצעים לאורחי המלון באזור.

מחירים – קיץ2014 זוג עם ילד ללינה וארוחת בוקר החל מ-770 ש"ח ביולי והחל מ-900 ש"ח באוגוסט. תוספת לסוויטות וחדרי הבוטיק400 – 800 ש"ח ללילה. שווה לבדוק באתר של המלון – יש מדי פעם מבצעים מיוחדים והטבות.

הטבות לחופש הגדול: בתאריכים נבחרים מקבלים הטבה של ילד ראשון בחינם בחדר וכרטיס כניסה לאטרקציה לילדים באזור בחינם (צוק מנרה/ אגמון החולה /מרכז קנדה)  בחורף תוצע אטרקציה חורפית אחת לאורחי המלון כחלק מהאירוח הכלולה במחיר החדר: כניסה לאתר החרמון, כניסה למרכז קנדה כולל החלקה על הקרח, עלייה ברכבל בצוק מנרה או כניסה לאגמון החולה.

מידע נוסף – באתר…

להזמנות ופרטים נוספים על מלון כפר גלעדי ואפשרויות בילוי באזור: 053-7106977

אין תגובות

השאר תגובה