תערוכת התיירותIMTMיוצאת לדרך

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית2015 IMTMיוצאת לדרך בפעם ה-21 

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית -2015 IMTM – International Mediterranean Tourism Market -תיערך בפעם ה-21 בגני התערוכה בתל אביב בתאריכים 10-11 לפברואר. 
IMTM  הוא האירוע המרכזי של תעשיית התיירות בישראל ויתקיים השנה ב-10-11 בפברואר בהשתתפות מאות אורחים מענף התיירות ממדינות שונות בעולם.

לכבוד התערוכה תושק השנה לראשונה אפליקציה ייעודית לקראת ובזמן היריד. האפליקציה תכלול את מפת היריד להתמצאות קלה ומהירה בין הביתנים, הודעותpushשיעדכנו על אירועים, נאומים ומבצעים בזמן אמת ויאפשר רישום מוקדם של המשתתפים. גולת הכותרת של האפליקציה החדשה היא היכולת לייצר קהילה של משתתפי התערוכה שכולם בעלי עניין ורקע מקצועי דומה, לתקשר זה עם זה ולהיפגש. בעזרתה יאופשר למשתתפים לחשוף את תפקידם ועניינם ולאחרים, להזמין אותם לצ’אט ובסופו של דבר גם להיפגש האחד עם השני פנים אל פנים ביריד.
 

בכנס המקצועי שילווה את התערוכה, יתקיימו דיונים סביב השינויים המרכזיים שעבר ענף התיירות בשנים האחרונות, וכן בנושאים האקטואליים המרכזיים שהשפיעו על ענף התיירות בשנה החולפת: השפעת טיסות ה- low costעל הענף, הקרוזים שהולכים ותופסים נתח שוק גדול יותר בקרב כל שכבות האוכלוסייה, הפיתוחים הטכנולוגיים ואפליקציות התיירות בישראל ובעולם והמגמות החמות בענף התיירות לשנת2015.
 
IMTMהוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל נערך על ידי חברת ארטרא בע"מ וחברתIsrael Travel News,בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, חברת אל-על וערוץ הטיולים המופק באמצעות חברת ענני תקשורת, ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל והעמותה לתיירות ת"א-יפו. 
 
IMTMמיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בו דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

השנה, התערוכה תתקיים בסימן חדשנות וטכנולוגיה בתיירות, בשיתוף משרד התיירות ועיר עולם תל אביב.

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית2015 IMTM
גני התערוכה, תל אביב
10-11בפברואר
 

 

אין תגובות

השאר תגובה