אטרקציות חנוכה לילדים בפסטיבל חורף של ציפורים

אטרקציות חנוכה לילדים בפסטיבל ‘חורף של ציפורים’ – הציפורים באות עם מגוון פעילויות לכל המשפחה בחנוכה, שייט צפרות בכינרת, סיורים ואטרקציות נוספות

עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ והעולם צפויים להשתתף השנה בפסטיבל ‘חורף של ציפורים’, שנערך זו השנה החמישית ביוזמת המשרד לפיתוח הנגב והגליל באמצעות הרשות לפיתוח הגליל ובהשתתפות משרד התיירות, פורום עמותות התיירות בצפון, קק"ל, החברה להגנת הטבע, רשות הטבע והגנים ורשויות הניקוז. הפסטיבל נפתח בסוף נובמבר ויימשך עד ה-24.12.

חגיגת צפרות לכבוד חנוכה | שמורת טבע עין אפק
מה עושים: יתקיים סיור בעקבות הטבעת הנודדת הכולל מפגש עם צפר השמורה הלוכד מזה שנים את ציפורי השיר לצורכי מחקר בעזרת רשתות ערפל. הפעילות כוללת השתתפות בחוויית טיבוע הציפורים ושחרורן לחופשי. בנוסף, ייערכו סיורים מודרכים בשמורה ותחנות הפעלה לילדים, וכן יוקרן סרט אורקולי–על טיפת מים המספרת את סיפור השמורה.
מתי:  שלישי20.12  בשעות10:00–14:00
כמה עולה: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר. חינם למנויים.
לפרטים נוספים:04-8779992, 04-8778226
 
שייט צפרות | כינרת
מה עושים: שיט בסירה במימי הכינרת מאפשר לנו תצפית בציפורים מזווית חדשה, אלפי קורמורנים, ברווזים, שחפים, טבלנים ועוד מבלים את החורף במימי הכינרת וזו ההזדמנות לחזות בהם מקרוב ולשמוע חשיבות הכינרת לאדם ולציפורים כאחד ועל פלאי הנדידה והתעופה.
מתי:20/12/14, 3/1/15, 17/1/15
כמה עולה: אורח75 ₪, חבר 55 ₪  (המחיר כולל את השייט)
 
אגמון הולה, טיולי משפחות, פסטיבל חורף של ציפורים, אירועי חנוכה, טיולי חנוכה עם הילדים
צילום: אגמון החולה – תומאס קרומנאקר ועינבר רובין.
בתמונה משמאל: חורף של ציפורים. צילום: תומאס קרומנאקר ועינבר רובין.
 

סדנאות יצירה לילדים | אגם ברוך

מה עושים: סדנאות יצירה לילדים בשלל חומרים וצורות, פינת איפור פנים צבעוניות של מאפרת מקצועית, כל ילד יוכל לבחור איזה ציפור הוא רוצה להיות ליום אחד! חוברות צביעה ופעילות לילדים יחולקו במעמד ההרשמה לאירוע, ילדים שיפתרו נכון את הפעילויות והחידות בחוברת יעברו ביציאה בדוכן ההרשמה ויקבלו חותמת ‘צפר מוסמך’. במתחם יוקרנו סרטונים המספרים את סיפורו של האתר ויתקיימו הרצאות בנושאים מרתקים של טבע וצפרות.
מתי:19-21.12
כמה עולה: ללא תשלום
לפרטים נוספים:  053-9382281
 
 
עם גלילי בגליל – סדנת צילום – סבים וסבתות, נכדים ונכדות | המוזאון הפתוח לצילום, גן התעשייה תל-חי
מה עושים: בסדנאות שיח ותרגול דרכים להתבוננות בטבע והנצחת רגעי התרחשות ממוקדים המעידים על צילום טוב וקבלת תוצר מיטבי.
מתי:20.12.14
כמה עולה:50 ש"ח למשתתף
לפרטים נוספים:2 /04-6816701
 
 
סיור מחוף גופרה לנמל עין גב והפלגה במעבדה השטה | כנרת
מה עושים: סיור מעין גופרה, משם המשך בשביל דרומה בצל שיזפים ושקמים לחוף סוסיתא. בסבך הקנים נצטרף לתחנת טיבוע ציפורים ונתרשם מהציפורים הרבות שחיות בסביבת הכינרת. סיום המסלול בעין גב, שם מוזמנים משתתפי הסיור להצטרף להפלגה חווייתית בספינת"המעבדה השטה" –ספינת מחקר לימודית ולפגוש את עבודתם של חוקרי הכינרת–לצפות ביצורים מימיים מיקרוסקופים, דגים, לדגום את קרקעית האגם ומימיו.
מתי: יום ב’  22.12ו’ חנוכה
כמה עולה: ההפלגה בתשלום סמלי.
לפרטים נוספים: כוכבית כינרת55477* מכל טלפון
 
 

אין תגובות

השאר תגובה