לימודי רכיבה על אופניים

מערכת קידנרלנד26.3.09

רכיבה על אופניים זה משהו שלא שוכחים – אבל רובנו שכחנו את הרגע ההוא, אז במגרש בו תפסנו כילדים עצמאות והצלחנו להתנתק מאחיזת ההורים ויצאנו לנסיעה עצמאית בלי גלגלי העזר. לרובנו קשה לשחזר בתור הורים לילדים איך בדיוק עשינו את זה בזמנו וללמד את הילדים את הטכניקה.

הלחץ מגיע בדרך כלל לקראת יום כיפור, אז הילדים רוצים לנסוע לבד כמו כולם ופתאום הם כבר גדולים ומתביישים לנסוע עם גלגלי עזר – אז אנחנו מנתקים להם את גלגלי העזר ומתחילים לפרפר אחרי הילדים עם גב שבור עד שנכנס הצום או עד שהם לומדים סוף סוף לרכב לבד.

אבל מסתבר שיש גם פתרון אחר העונה לשם שפי שמחון, מורה מקצועי לרכיבה על אופניים, שבשניים-שלושה שיעורים ילמד גם את הסרבנים הגדולים ביותר לרכב על אופניים כשהוא מדריך ומלווה אותם על הרולר בליידס שלו.

ומי הקהל שמגיע אליו לשיעורים? מבוגרים שלא הצליחו עד היום ללמוד נהיגה על אופניים מסיבות שונות ורוצים להגשים חלום ילדות ישן, ילדים ובני נוער שמתקשים ללמוד את טכניקת הרכיבה על אופניים ושההורים שלהם לא הצליחו ללמד אותם בשל חוסר ניסיון וסיבות נוספות.

שפי מלמד ילדים בתחילת דרכם על האופניים ומבוגרים שלא יודעים לרכב על אופניים ומאפשר להם להתגבר על חסמים ופחדים וללמוד בקלות את הטכניקה הבסיסית של רכיבה על אופניים.

לילדים מוצע קורס של3 מפגשים ללימוד רכיבה על אופניים. הקורס מותאם לפי קצב התקדמותו השל הילד והרגשת הביטחון שלו. בשיעור הראשון לומדים הילדים להתגבר על הפחד הראשוני ולומדים את טכניקת הרכיבה על אופניים. בשיעור השני מתרגלים התחלת רכיבה על אופניים ובלימת האופניים, ובשיעור השלישי רוכבים בפארק וההורה המלווה מוזמן להצטרף לרכיבה משותפת.

למבוגרים מוצע קורס של3-5 מפגשים, בהתאם לקצב ההתקדמות של הרוכב. בשיעורי הרכיבה של שפי ניתן דגש על עבודה סבלנית ואישית, ליווי צמוד, והכוונה.

"רכיבה על אופניים היא מהדברים הכי כפיים בחיים. אני באופן אישי מאד מחובר לאופניים ובשיעורי ההדרכה לרכיבה על אופניים, אני מנסה להעביר את אהבתי הגדולה לרכיבה גם לאלו שמבקשים ללמוד אצלי… בשיעורי הרכיבה התלמידים שלי לומדים להתגבר על הפחד, לשפר את הדימוי העצמי שלהם ובעיקר להתגבר על הקושי ללמוד לרכוב על אופניים".

קורסי רכיבת האופניים של שפי שמחון מתקיימיםבפארק הרצליההחדש, מול קניון שבעת הכוכבים ובפארק הירקון ליד הספורטק.

פרטים נוספים באתר- www.shefisimhon.modooloo.net
 

תגובה אחת

השאר תגובה