איך בוחרים תחפושות לילדים?

29.1.12עדי גורני

העולם מתחלק למי שמתחיל לספור מתי פורים מייד כשהוא מחסל את משלוח המנות ולאלה שזה פשוט לא החג שלהם. הראשונים משקיעים בתכנון ואביזרים ולפעמים אפילו מתדהרים בתחפושות שונות לכל אחד מימי החג, האחרונים מחפשים משהו נוח, בלתי נראה על משקל ללכת עם להרגיש בלי… לאלה וגם אלה מציעים בימים אלה מבחר עשיר של תחפושות בטווח מחירים רחב.


איך בוחרים למה להתחפש?

לפני היציאה לחנות התחפושות החליטו על כיוון או רעיון. בדקו האם יש לכם בבית חלק מהאביזרים או שאתם יכולים לשאול משכנים או חברים.

המבחר בחנויות עצום ויכול לבלבל מאוד. אם אתם יודעים שהילד שלכם עלול לחוש מוצף מההיצע, תוכלו לסכם איתו את האפשרויות בבית ולקנות בעצמכם.

בדקו שהתחפושת שקניתם עומדת בכל דרישות משרד התקנים ובטיחותית לשימוש. אתר"בטרם"לבטיחות ילדים מפרסם מדי שנה אזהרות רלוונטיות.

רכשו צבעי איפור מתאימים ובטוחים לשימוש.

חשוב מאוד למדוד את התחפושת ולנסות את האיפור מספר ימים לפני המופע בגן או בבית הספר. כך תגלו מבעוד מועד אם חסר כפתור או שהשרוולים ארוכים מדי וגם הילד שלכם יתרגל לדמותו במראה.

גם אם פורים הוא לא החג שלכם, כבדו את רוח השטות והצחוק שמאפיינת את החג. רוב הילדים שמחים להשתטות ולפרוק עול. אתם יכולים להתנחם בעובדה שמזל שלא כל יום פורים!

תחפושת של אריה, תחפושות של חיות לתינוקות, תחפושת לתינוק, תחפושות2012, טויז אר אס
מי אריה של אמא? תחפושות ב-49.99 ש"ח בטויס. אר. אס

מה במשלוח?
תחפושות קלאסיות כמו נסיכות, מגוון רחב של חיות, לוחמים, גיבורי על ועוד.

צו האופנה:
אנגרי בירדס, פיניאס ופרב, דרדסים. וגם : יובל המבולבל, פסטיגל, רינת גבאי.

במקרה הכינותי מראש:

דרדס או דרדסית הם ואריאציה על גרביון תכלת וחולצה בצבע זהה שיש בית. אפשר להשקיע בנעלי בית מנופחות ולבנות, כפפות תואמות וכמובן במצנפת הלבנה הנצחית. גם איפור מתאים יכול לעשות את העבודה, והנה חסכתם כמה עשרות שקלים.
מכנס סגול קצר וחולצת טריקו צהובה שמוצמד לה בד כצווארון לבן יכולים להשלים את המראה של פרב מהצמד פניאס ופרב. לבד ירוק גזור בתור שיער או מסיכה מתאימה יכולים להשלים את התחפושת בעזרת כמה שקלים בודדים.

כמה זה עולה לנו?
החל מ-39.99 ₪ ועד 199 ₪. רשת טויס אר אס הכריזה השנה על מהפכת מחירים בזכות ייבוא עצמאי של מאות תחפושות בלעדיות ומקוריות המשלבות שלל אביזרים לחג.

 
תחפושת של פיניאס ופרב, פניאס ופרב לפורים, תחפושות2012
תחפושת של פיניאס ופרב בכפר השעשועים. צילומים: טלי גרנות

תחפושות כפר השעשועים

מה במשלוח?
אנשי כוחות הביטחון, אנשיFBI,כוכבי פוטבול וגיבורי על.

צו האופנה:
אנגרי בירדס, דרדסים, שחקן הכדורגל מסי וכוכבי הפסטיגל. במיוחד לקהל דתי: דוד המלך, הכהן הגדול, אבא שבת, מלכת אסתר, אברהם אבינו.

במקרה הכינותי מראש:

קחו את חולצת הכדורגל הממותגת של הילד עם מספרו של ה שחקן הנערץ. הוסיפו נעלי כדורגל ומכנסי ספורט והנה יש לכם שחקן(ואולי פעם התכשיט גם ירוויח כמוהו…)
בגדי חאקי או עזרה ממכר שהוא איש כוחות הביטחון יכולים לעזור לכם להכין תחפושת ברוח הזו. מעיל טראנץ’ של אמא, יחד עם משקפי שמש כהים וכובע מתאים, יהפכו את הילד שלכם לבלש. איפור ישלים את כל השאר.
כמה זה עולה?התחפושות ברשת כפר השעשועים במחירי מבצע החל מ-19.99 ועד 169.99 האביזרים המשלימים עולים ה חל מ1 ₪ בלבד.


טיפ לסיום

מתי פורים כולם יודעים, אז השנה תעשו לעצמכם טובה ואל תחכו לשבוע האחרון להתרוצץ בין חנויות עמוסות הורים וילדים, מוכרים חסרי סבלנות ותחפושות במידה הלא מתאימה…


עוד על פורים:

איפה קונים תחפושות? חנויות לתחפושות…

העדלאידע של רמת השרון מחממת מנועים…

 

אין תגובות

השאר תגובה