מדבקות מוגובי-בומאגים

1.11.2011עושים שוק

מדבקות של מוגובי לאימוץ בומאגים (בומאג=חיית מחמד וירטואלית) יוצאו לראשונה למכירה בסדרת מדבקות איסוף בעלות קוד המבוססות על הדמויות והפריטים של העולם הוירטואלי של מוגובי. מוגובי, אתר הילדים של וואלה הכריז על מהלך ראשון בסידרת מהלכים מתוכננים, אשר נועדו לתרגם את הפופולאריות שלו בזירה הוירטואלית גם לעולם הפיזי. 
 

מזה מוגובי?
אם עברתם את גיל12 אתם אולי לא מכירים את התופעה -מוגובי הוא עולם וירטואלי המשלב תוכן, פעילויות ומשחקים באמצעות דמות וירטואלית ורשת חברתית מוגנת לילדים. מוגובי נבחר לאתר הילדים המוביל בישראל (אחרי פייסבוק…) בסקר של כלכליסט מינואר2010. ב- 2011 נבחר, בפעם השנייה ברציפות, לאתר הילדים הבטוח באינטרנט בתחרות ה- WEBIולאתר המשחקים החברתי הטוב ביותר בתחרות ה- Gameis -האוסקר הישראלי למשחקי מחשב.

כמה תעלה מדבקה של מוגובי?
במהלך משולב, מופצות בחניויות מעטפות עם מדבקות בעלות של7.5 ש"ח ליחידה, כשבכל מעטפה נמצא קוד שמאפשר לילדים לאמץ חיית מחמד – בומאג ומוצרים לגידול החיה. כל מעטפה כוללת: קוד המקנה פריט וירטואלי, 2מדבקות צבעוניות של מוגובי ובונוס -בגדי דוכס וירטואליים של מוגובי.


איפה קונים מדבקות של מוגובי?

את מדבקות הקוד של מוגובי ניתן להשיג בקרוב ברשתות קמעונאיות, קיוסקים וחנויות ברחבי הארץ.

אתר מוגובי
אתר מוגובי הישראלי הוא עולם וירטואלי לילדים בני6-12 הושק ביוני 2009 ע"י היוצר והיזם איל שמי. מוגובי הוא עולם וירטואלי המשלב משחקים עם פעילויות בתחומי הטבע, חגים, היסטוריה, ערכים ורשת חברתית בסביבה מוגנת בטוחה באינטרנט. באתר יוצרים דמות וירטואלית הנקראת (אווטאר) מוגובי ודרכה מכירים חברים, משחקים במשחקים, משתתפים במשימות והרפתקאות מעשירות תוך הקפדה וחינוך לשמירה על פרטיות. תוכן האתר מתעדכן על בסיס שוטף. האתר בנוי במודלFreeimum כאשר ניתן לשחק בעולם חינם ונדרש מנוי לקבלת גישה ללא הגבלה לכל הפעילויות במוגובי.

אילה רווח, סמנכ"ל השיווק של מוגובי, מציינת כי זהו צעד ראשון בסידרת פעולות מתוכננות של הוצאת המותג מוגובי לעולם הפיזי באמצעות מוצרי חוויה לילדים. "במסגרת המהלך יוכלו הילדים הרשומים באתר לשחק וליהנות עם הדמויות שהם מכירים מהעולם הוירטואלי, גם בעולם הפיזי".עוד הוסיפה רווח: "אנו שמחים כי המומחיות שנצברה במוגובי בבניית מהלכי תוכן אינרטאקטיביים לילדים, הוכיחה את עצמה ואנו מתכוונים להמשיך ולהתרחב במגוון עולמות נוספים בתקופה הקרובה".

 

 

אין תגובות

השאר תגובה