אולימפוס-מצלמות חדשות לטיולים ואקסטרים משפחתי

19.2.2012עושים שוק

מי שחושב שכדי לצאת עם הילדים לחיק הטבע כדי לצפות בפריחת הכלניות, מספיק להצטייד במצלמה סטנדרטית או בסמארטפון כלשהו, לא בילה כנראה שעות במרכזי שרות כדי לנסות ולהציל את מה שנשאר מהמסך הסדוק אחרי הטיול האחרון עם הילדים או מהתמונות שנעלמו אחרי שהתכשיט בדק את העמידות של האייפון שלו באמבטיה…

אז אם אתם מחפשים מצלמה לצילום בתנאי שטח קשים ובתנאי מזג אוויר קיצוניים(או פשוט מצלמה שתהיהbaby proof…)תשמחו בטח לשמוע על קולקציית המצלמות החדשה למטיילים שלOLYMPUS.

עמידות זה שם המשחק
בקולקציה החדשה שהושקה החודש מצלמות מסדרת ה-Tough:

עדשות חזקות במיוחד (עם שכבה מתכתית להגנה),מד-לחץ לבדיקת עומק מתחת למים, טכנולוגית ה-iHSומסך עמיד במיוחד לשריטות. 

מצלמות עמידות בפני קורעד מינוס10 מעלות, מתאימות לסקי בחרמוןאו באלפים.

עמידות בפני מים -עד לעומק של10 מטרים

עמידות בפני נפילותעד2 מטרים או בפני לחצים עד 100 ק"ג, מאפיינים שהופכים אותן לאידיאליות לשימוש עבור מטיילים וספורטאים (והורים לתינוקות סקרניים במיוחד…). 

TAP CONTROL – מאחר ובטיולים בסקי, טיפוס הרים ופעילויות נוספות משתמשים בכפפות, הלחיצה על הכפתורים הקטנטנים הופכת למשימה בפני עצמה, המצלמות מצוידות בפונקציה ייחודית הנקראתTAP CONTROL.פונקציה שמקלה על המשתמש ומאפשרת לתפעל את המצלמה על-ידי נקישה על גוף המצלמה או הטייתה.

מצלמה דיגטלית, מצלמות דיגטליות, מצלמות אולימפוס, מצלמות לטיולים, מצלמת אקסטרים

Super Zoom
מצלמות נוספות בקולקציה למטיילים שייכות לסדרת ה-Super Zoomומאופיינות בגוף קומפקטי ודק במיוחד, כך שניתן לאחסנן בכל כיס בעת כלטיול משפחתיאו פעילות הספורטיבית, אך נתון זה לא מונע מהן לצלם תמונות מקרו מרהיבות של בעלי-חיים לאורך המסלול בזכות עדשת הסופר-זום האופטית24xהסופר רחבה(25-600 מ"מ),המתאימה גם לצילומי נוף. באתנחתא קלה באמצע הדרך, ניתן להביט בצילומים בעזרת הפונקציהMulti-Effect Slideshowולצפות בהם כמצגת בשילוב מוסיקת רקע עם אפקטים במעברים בין תמונה לתמונה.

ה-GPSכבר בפנים
עוד מצלמות המותאמות למטיילים מסדרת ה-SHמאובזרות ב-GPSעם מצפן אלקטרוני מהיר המוריד נתוני מיקום בפחות מ-10 שניות (!) וכולל שלושה חיישנים שמתעדים את הכיוון שאליו פונה המצלמה, גם כשהיא כבויה. ה-GPSמציג למעלה מ-700,000 נקודות עניין גיאוגראפיות וטבעיות בסביבה הקרובה, כך שמעבר לצילומי תמונות וסרטונים, המצלמה אף הופכת להיות פריט חובה לניווט בכל טיול. בנוסף, סרטוני הוידיאו המצולמים מלווים בייצוב תמונה מרובה תנועות, כך שניתן לצלם סרטונים חדים וברורים במהלך המסלול או הפעילות הספורטיבית.

מתחת לפני השטח
בקולקציה, המצלמהVG-170מותאמת לטיולים ובפרט לאלו הנעשים בשעות הערב או במקומות עם תנאי תאורה קשים וחשוכים במיוחד כמו מערות, וזאת מתוקף הגדרתה כ"הפלאשיסטית"המצטיינת לשנת2012. איכות הפלאש במצלמה גוברת על שאר הקומפקטיות עם עוצמה הכפולה מזו של מצלמה רגילה, ובאה לידי ביטוי בהארת פנים ואובייקטים עד למרחק של 15 מטרים (איכות הפלאש ב-VG-170היא8.8 ואילו איכות הפלאש בקומפקטיות סטנדרטיות היא בין 4-5.6).

מצלמות אולימפוס מיובאות לארץ על ידי קבוצת אלודה, הנציגה הרשמית והיבואנית הבלעדית של מותגי צילום בינלאומיים כדוגמת Olympus, Casio, JVCו- AGFA PHOTOעם מגוון מצלמות דיגיטאליות, מצלמות וידיאו, עדשות צילום, רשמקולים ומשקפות.

את המצלמות ניתן להשיג בחנויות וברשתות הצילום מקצועיות.

 

אין תגובות

השאר תגובה