חדש ברשת הצעצועים עידן2000:פוטטי

02.07.12

הילדים צריכים לשירותים? מעכשיו זו בכלל לא בעיה. פוטטי הלהיט שכבש את העולם מגיע לישראל לרשת הצעצועים עידן2000. הפוטטי, הינו סיר נייד מתקפל המיועד לילדים משלב גמילה ועד משקל -35 ק"ג.

מדובר בסיר מתקפל שהוא גם ישבנון לאסלה יציב בעל ידיות אחיזה רב פעמי עשוי מפלסטיק קשיח שניתן לשלוף אותו בכל עת. באופן זה הפוטטי יכול לפתור בעיות רבות בעבור הורים היוצאים עם ילדיהם בחופש הגדול מהבית אל בפארקים, חופי הרחצה, בריכות השחיה, קניונים ואפילו בזמן נסיעה ארוכה.

המוצר מגיע בערכה הכוללת סיר מעוצב בשלושה צבעים לבחירה: ורוד, לבן וכחול, תיק נשיאה ושלושה שקיות לצרכים המתלבשות על גבי הסיר. השקיות אטומות, מתכלות וריחניות. בתחתית של כל שקית יש פד העשוי מחומר של טיטול שסופג את הצרכים. באופן זה, צרכים יכולים להישאר בשקית למעלה מ-72 שעות ולא יהיה ריח בסביבה.
בעת נסיעה השקית יכולה לשמש להקאות של ילדים רגישים או פסולת לא נעימה באוטו וכך לשמור על ניקיון הרכב.
מדובר בפטנט אנגלי שזכה לאין סוף פרסי מוצר ועיצוב והפך ללהיט, בארה"ב ובאירופה, וביניהםparents@choisi הפרס היוקרתי ביותר בנוסף לפרס מוצר הזהב.

עלות הערכה לצרכן99 שקלים אותה ניתן להשיג ברשת עידן 2000. ועכשיו כל הרוכש סיר ברשת עידן 2000 מקבל מארז עם 10 שקיות בשווי 29.9 שקלים במתנה.
 

אין תגובות

השאר תגובה