ממגנטת-חנות מגנטים חדשה בת"א

10.7.12

ממגנטת , חנות קונספט חדשה על טהרת מוצרי המגנט, נפתחה בתחילת השבוע ברחוב שינקין המתחדש בתל אביב על ידי היזם יובל אברמוביץ’, בהשקעה של80 אלף דולר.

החנות בעלת הקונספט המקורי מוקדשת כולה למגנטים ומוצרים משלימים ומכילה למעלה מ-1,500 סוגי מגנטים שונים.
עיצובה של החנות אשר תוכנן על ידי משרד העיצוב דריאל עיצוב חנויות וסביבות מכירה הפכה את החנות לממוגנטת. קירות העץ המקוריים של החנות חופו בקירות מתכת כך שכל החנות (כולל הקירות, המדפים והתקרה) הפכה למתמגנטת והופכת את חוויית הרכישה למשעשעת באמצעות קילוף הסחורה מהקירות.

בין מוצרי החנות ניתן למצוא מגנטים המיועדים לתלייה על המקרר או דלת הפלדלת בבית (משיירת נמלים, טביעות אצבעות של חתול, בדלי סיגריות, כדורי פרוזאק, תיקים, מאכלים, דיסני, רטרו, אמירות, מזכרות ארץ ישראליות) וכן עשרות מוצרים נלווים המיועדים לילדים (ספרי משחק, משחקי חשיבה ומגנטים של ספרים ילדות קלאסיים), גאג’דטים ומשחקים למבוגרים (כגון פותחן בירה בצורת כדור טניס המשמיע קולות משחק טניס בעת פתיחת הבקבוק, משחקי מחשבה ועוד), ציוד משרדי (לוחות מגנטים ענקיים ושלל מוצרים לשולחן העבודה) וכן מוצרים ייחודים כגון צבע מגנטי לקירות הבית אשר הופך את קיר הבית או המשרד למתמגנט או לק מגנטי אשר הפך ללהיט עולמי בשנה האחרונה.
כמו כן מדף אחד בממגנטת מוקדש לעיר תל אביב ומכיל מוצרים שעוצבו בהשראת העיר, בדומה לחנותMADE IN TLV .

ממגנטת מצטרפת לחברת  MADE IN TLVבע"מ שבבעלות יובל אברמוביץ’ (עיתונאי, סופר, שחקן ויזם עסקי) והיא אחות קטנה לחנות הקונספטMADE IN TLV –המקום לאנשים שאוהבים את תל אביב, המוקדשת לעיר תל אביב אשר ממוקמת במתחם התחנה שבשכונת נווה צדק. החנות חגגה לאחרונה שנתיים לקיומה ובימים אלו מתנהלים מגעים להקמת סניף של חנות קונספט זהה בעיר ירושלים.

טווח המחירים של מגוון המוצרים נע בין מגנטים לתלייה:15 שקלים – 42שקלים. מוצרים מתמגנטים אחרים:25-350 שקלים
החנות ממוקמת ברחוב שינקין57 (צמוד לקפה תמר המיתולוגי ולפינת אחד העם) ושעות הפעילות בתקופת ההרצה הינם: ימים ראשון- שישי בין השעות 10:00 בבוקר ועד 20:00 בערב.
טלפון בחנות:077-439-3176. 

צילום: רון גרנות

אין תגובות

השאר תגובה