צעצועי אופס(Oops) -חדש ברשת שילב

רשת שילב מביאה לראשונה לישראל את מותג הצעצועים הבינלאומי, האיכותי לתינוקות ופעוטות עד גיל4: Oops. צעצועיOopsמעוצבים בעיצוב מודרני, עליז וייחודי. השימוש נעשה בגוונים אתניים בחומרים איכותיים וחדשניים, עם תשומת לב רבה לפרטים. 

בשלב הראשון, שילב תשווק מוצרים בקטגוריות: תיקים, צעצועי אמבטיה, צעצועים רכים, מוביילים וצעצועים לזמן שינה. 

סביבת הדמויות היא חלק חשוב בסיפור ובמוצרים: קולקציית היער מעוצבת בעולם של חיות צבעוני ואופנתי, בטוח ורענן עם מודעות לסביבה. עולם רווי בהרפתקאות שמחות המבדרות את התינוק והפעוט. קולקציית העיר מציגה עולם חדש ומלא בחיות עירוניות אופנתיות ורעננות.

בקולקציית המוצרים,6 דמויות מובילות: 
מושי השבלול, האפי הכלבה, מר וו הינשוף, קוקי הצב, ג’רי החתולה ושוקו הדובי. 
קוקי הצב מחכה בקוצר רוח לטיולים היומיים, ביער או בעיר. הוא יסודי, זהיר, יציב. הבוגר שבחבורה, זה שתמיד אפשר לסמוך שיגיד את המילה הנכונה.
האפי הכלבה- הדמות האימהית. שמנחמת ומעודדת ופותרת קונפליקטים. לחוש הריח המפותח שלה תרומה חשובה להתמצאות בטיולים ביער ובעיר.
מושי השבלול- מושי אוהב בעיקר את טיולי הלילה ביער. בגלל האיטיות שלו, הוא אוהב להצמד לאחד החברים ולטייל יחד. בדרך כלל הוא נצמד לקוקי הצב או לשוקו הדובי. הוא שקט אבל דעתן, וכיוון שהוא הכי אוהב את טיולי הלילה ביער, החבורה יוצאת כל שבוע לפחות ל-3 טיולי לילה.
ג’רי החתולה היא החברותית ביותר. זו עליזה, קופצנית ושובבה. היא זו שיוזמת ודוחפת ומארגנת את החבורה, תמיד עם חיוך על הפנים ומצב רוח טוב
שוקו הדובי–חביב ונחמד. אוהב לחבק. הוא חזק ונחוש, ובטיולים עוזר לפלס את הדרך, בעיקר ביער הסבוך. החברים מאד מעריכים את דעתו.
מר וו הינשוף–חכם ונבון, בעל ידע רב, שהופך אותו למדריך מצוין. מצטרף לחבורה בעיקר בטיולי הלילה. הוא מחליט איפה יטיילו, ובעזרת הראיה והשמיעה המפותחים שלו והידע הרב הפך להיות מדריך מצוין, שהופך את טיולי הלילה למרתקים ומהנים.

תיק לילדים, אופס, רשת שילב, קניות לילדים, שופינג

בין הצעצועים החדשים: 
תיקי גב רכים119.99 ₪ 
נומי חיות59.99 ₪ 
בובת נשכן59.99 ₪ 
חיות לאמבטיה44.99 ₪ 
בובת אורות מתחליפים99.99 ₪  
שמיכי חיות– 59.99 ₪ 
מובייל מוזיקלי179.99 ₪ 

 

 

צילום: ג’ני לוי

אין תגובות

השאר תגובה