בית ספר מקצועי לבישול לילדים

לראשונה בישראל: בית ספר מקצועי לבישול לילדים, שנבנתה על ידי5 שפים שונים וכוללת קורסים של המטבח האיטלקי, המזרח-הרחוק, בריא וטעים, אפייה ושוקולד.

קונספט חדשני של בית ספר לבישול מקצועי לילדים הושק לאחרונה ויאפשר לילדים ובני נוער לקחת חלק בפעם הראשונה בפעילות קולינרית, שתכניה נבנו באופן ייחודי לילדים. הקורסים יועברו על ידי שפים מומחים בתחומם, ומדי חודשיים ייפתח קורס בנושא אחר. הפעילות מותאמת לכל כיס ולכל ילד המעוניין לשכלל את יכולותיו במטבח עד לכדי התמקצעות.

הילדים יפגשו במהלך הקורסים שפים שאמונים על עריכת התכנים ומערכי השיעור, ויכינו בעצמם מתכונים שונים:

קורס השוקולד של השוקולטיירית איקה כהן, בעלת ‘שוקלטרי’, בקורס זה יכירו התלמידים את עולם השוקולד, ילמדו להכין שוקולד ומה אפשר לעשות איתו, החל ממקופלת ועד קוויאר שוקולד. 
 

את קורס האפייה בונה השף קונדיטורית אסטלה, ותלמידיו יגלו את רזי האפייה והקונדיטוריה, תוך התנסות בהכנת מאפים מבצק כגון עוגות שמרים, לחמים ועוד שלל מטעמים.

את הקורס של המטבח האיטלקי יוביל משה בראל, מנכ"ל ובעלים של מפעל הבוטיק ‘פסטה דלה קזה’, שיבקש להעביר לתלמידים חגיגה איטלקית אמיתית. במהלך הקורס יסביר בראל כיצד באים לידי ביטוי בבישול האיטלקי מסורות ממטבחים מקומיים, תוך מתן דגש על הכנת פסטה טרייה, ללא שימוש בחומרים משמרים או צבעי מאכל. הוא ילמד הכנת בצק פסטה מביצים וקמח דורום, וכן הכנת לזניה, רביולי ופטוצ’יני ומתכונים לרטבים המפורסמים מארץ המגף.
 

השף קונדיטורית תמי סול, בעלת חברת ‘מבשלים עם תמי’ לסדנאות בישול ואפייה לילדים, תפריך בקורס שלה את המיתוס לפיו האוכל הבריא לא יכול להיות טעים. סול תלמד בקורס ליהנות מארוחות מזינות על בסיס מזון טבעי, עם שיטות בישול בריאות וליהנות משילוב של בישול בריא עם חומרים טריים וטעימים.

ערן ירוחם, בעלים של בית הספר ‘דרך הבישול’ ומנחה התכנית ‘קייטנת הבישול לילדים’ בערוץ האוכל, רוקח קורס בישול בהשראת המזרח הרחוק, בו ילמד שיטות בישול ייחודיות למטבחים האסיאתיים כגון אידוי והקפצה. בנוסף מבקש ירוחם לחדד את ההיכרות עם חוש הטעם דרך מגוון רחב של חומרי גלם של רטבים, תבלינים, דפי אורז וחלב קוקוס.
 

בתחילת כל קורס יקבל כל ילד ערכה אישית, הכוללת תיקיה, סינר, כובע שף, מארז מתכונים, פלייסמנט ומדבקה לקישוט הכובע. הפעילות תתקיים מדי יום רביעי במתחם מיוחד שייבנה לטובת בית הספר לבישול, במתחם שרונים, כאשר השיעור הראשון יתחיל בשעה17:00 והשני בשעה 18:00.
משך כל קורס6-7 שיעורים, ומחירו של קורס הוא 60 ₪ בלבד, הנתרמים לילדי עמותת ‘כנפיים של קרמבו’, תנועת נוער לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים.
 
פירוט הקורסים:
30.10-18.12 השף קונדיטורית אסטלה, אפייה
25.12-5.2 השף משה בראל, המטבח האיטלקי
12.2-19.3 השף קונדיטורית תמי סול, לבשל בריא וטעים
26.3-14.5 השף ערן ירוחם, קסם המטבח של המזרח הרחוק
21.5-2.7         השוקולטיירית איקה כהן, רזי השוקולד
 
קורס בישול לילדים
מתחם שרונים
מחיר:60 ש"ח
להרשמה בעמוד הפייסבוקלחצו כאן…
 
 
בתמונה: השף ערן ירוחם מבשל עם ילדים. צילום: סטודיו שירן כרמל.
 
 

תגובה אחת

השאר תגובה